3-

157 14 1
                                    

En sonunda dondurmalarını bitiren ikili parka doğru yürümeye başladılar. Önlerinde direk park vardı ve Yeonjun hâlâ Soobin'i düşünüyordu. Niki ise kaydırakta kayacağı için heyecanlıydı. Niki çok çocuk ruhluydu ve bu Yeonjun'u eğlendiriyordu. Parka gitmeye başladıklarında akıllarına gelen ilk iş salıncağa salaklık yapıp iki kişi binmekti içlerinden biri ayakta biri oturarak sallanıcaktı. Ama bir süpriz oldu ki parkta Soobin'de vardı ve Yeonjun en son ki bakışmalarından dolayı Soobin'e bakmaya utanıyordu. Yeonjun şansına ana avrat sövdü ve Niki'ye çaktırmamalıydı Niki'yi ittirerek onu başka yöne yönlendirdi ve markete gideceklerini söyledi. Niki ise biraz garipsese de gitmeyi kabul etti.

Markete girdikten sonra içecek ve tatlı aldık tan sonra çıktılar. Kırtasiyenin biraz ilerisindeki banka oturdular
Sohbet etmeye başladıktan sonra Niki'nin telefonu çalmaya başladı
Arayan annesiydi Niki eli ile bir dakika işareti yaptıktan sonra ayağa kalkıp bir yerde annesi ile konuşmaya başladı. 3-4 dakika sonra Niki Yeonjun'un yanına gelip "annem beni eve çağırıyor az sonra geç olucak dedi yapmam gereken işler varmış"

"Hm peki o zaman görüşürüz Niki" dedi Yeonjun.

"Sonra görüşelim çok eğlendim" dedi sırıtarak.

"Dimi bende artık sende bunları gruba yazarsın ben yazmaya üşeniyorum"

"Gene şaşırtmadın iyi yazarım"

Dedi ve Yeonjun'a el sallayıp evine doğru yürümeye başladı. Yeonjun ise banka geri oturup eline telefonunu aldı. Kulaklığını çıkardı ve en sevdiği şarkılardan biri olan Criminal Love adlı şarkıyı dinlemeye başladı. Kendisini şarkıya kaptırınca şarkıyı gözlerini kapatıp söylemeye başladı.

"But mama I'm in love with a criminal.. "
"And this type of love isn't rational, it's physical"
"Mama please don't cry, I will be alright"
"All reason aside I just can't deny, I love the guy"

Yeonjun kendisini o kadar çok kaptırmıştı ki arkasındaki çalının arkasından onu izleyen Soobin'in varlığından haberi olmamıştı bile.
Soobin ona büyülenmiş gibi bakıyordu.
Sesinde huzuru buluyordu. Rahatlıyordu, bütün stresi gidiyormuş gibi hissediyordu. Soobin hâlâ Yeonjun'u dinliyordu hayranlıkla ona bakarken. Çok güzel söylüyordu Yeonjun. Sonra ise Soobin şarkının hangi şarkı olduğunu anladıktan sonra Yeonjun'un arkasından kısık bir ses ile ona şarkıda eşlik etmeye başladı. Yeonjun zar zor duyduğu sesin Soobin'in sesi olduğunu anlamıştı ve dona kalmıştı. Kalbi hızlanmıştı ve susmuştu. Soobin ise sırıtmaya başladı ve söylemeye devam etti.

"All I know, should've let go, but no"
"Cause he's a bad boy with a tainted heart"
"And even I know this ain't smart"

Ve en sonunda Yeonjun olanları kabullenip şarkıyı devam ettirdi aynı anda şarkıyı söylemeye başladılar.

"But mama I'm in love with a criminal"
"And this type of love isn't rational, it's physical"
"Mama please don't cry, I will be alright"
"All reason aside I just can't deny, I love that guy... "

Şarkının orta kısmı bittikten sonra ikiside sustu. Yeonjun utancından kızarmıştı.

My Partner / YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin