"Niki bu ses nerden geliyor"
"Yan kısımdan geliyor sence bakmalı mıyız"
"Evet çok merak ettim"
"Ama başımıza bir iş gelmesin"
"Yok yok gelmez"
"Yeonjun ölürsem bütün suç senindir"
"Arkamdan yürü"
Yeonjun Niki'ye sessiz olması şeklinde işaret yaptı.
Önden yürümeye başladı ve orda bir duvarın arkasından olanları izlemeye başladı. Ve eli ile Niki'ya bakmasını işaret etti. İkiside gördüğü manzara karşı gözlerini fal taşı kadar açtı. Ve izlemeye başladılar kalp atışları hızlandı.Soobin, Yeonjun'u okulda ağlatan o zorba çocuğu arkadaşları ile dövüyordu. Yeonjun onları şaşkınlıkla izliyordu. Ve Yeonjun dayanamayıp 'oha' demişti ve bunu Soobin'in duyduğunu anlayınca Niki'ye sıçtık işareti yaparak 4 nalı koşmaya başladılar ve hemen dondurmacının içerisine girdiler. Kalpleri çok hızlı atıyordu. Soobin, Taehyun ve Jay dondurmacının önünden sakin sakin sanki hiç bir şey yapmamışlar gibi yürümeye başladılar. Yeonjun onlara gizliden bakmaya çalıştığında Soobin'in ona baktığını gördü. Kalbi hızlandı ve o sırada sanki ikiside büyülenmiş gibi birbirlerine bakmaya devam etti. Sonra Taehyun Soobin'in olduğu yerde bir yere baka kaldığını anlayınca baktığı yere doğru baktı. Yeonjun'a baktığını gördü. Sırıtmaya başladı ve Yay'ın kulağına fısıldadı "bizim Soobin baya yanmış" dedi. Ve Jay'de Soobin'in Yeonjun'a baktığını gördü. En sonunda Taehyun Soobin'i dürttü. Soobin bir anda daldığını anlamıştı.
Ve Yeonjun'da kendine gelmişti bir anda önüne döndü ve Niki'ye ne almak istiyorsun diye sordu. Niki ona doğru sırıtıyoru.
"Biraz daha bakışsaydınız direk yatağa gidecektiniz"
"YA NİKİ SAÇMALAMA"
"tamam be kızma"
İkiside dondurmalarını alıp bir masaya oturdular. Ve Niki konuşmaya başladı.
"Olum çocuk sana baya yanık"
"Öyle midir sence"
"E yani seni yicekmiş gibi bakıyordu görmedin mi"
"Dimi acaba cidden aşık mıdır"
"Sence senin için sana zorbalık yapan kişiyi bile arkada ölümüne dövdü ve sana bakarken hayatı siktir etmiş gibiydi"
"Dimi haklısın AY HEYECANLANDIM"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Partner / Yeonbin
Fanficokulun popüler çocuğu Choi Yeonjun okulun tehlikeli çocuğu Choi Soobin'den hoşlanmaya başlıyor ne kadar arkadaşları onu uyarsa da.