Hi Barbie!!!!!
Nasılsınız ciğerlerim🫀
Beni sorarsanız orta işte
Evt beklenen bölüm geldiiii👍🏿
Neyse uzatmadan başlıyoreee
Sabah 6.00 da uyandım. Bugün okulun ilk günüydü. Hem iyi hemde kötü hissediyordum. Acaba nasıl geçecekti. Kesin yine bı boklar olacaktı. Yataktan kalktım. İlk önce banyoya girdim ve kısa bı duş aldım. Çıkıca saçlarımı kuruladım ve yüz bakımı yaptım. Mutfağa gidip kendime kahvaltı hazırlamaya başladım. Krep yapacaktım. Harcını hazırladım. Tavayı önceden ocağa koymuştum. Harcı dökerken elim tavanın kenarına deydi. Parmağımı güzel bir şekilde yaktım. Yukarı çıktım. İlaç dolabından yanık kremi sürdüm. Üstünüde sargı bezi ile kapattım. Hemen mutfağa inip yeni krep yaptım. Meyvelerle süsleyip yedim. Saat 7.20 olmuş. Mutfağı toplayıp odama çıktım. Hemen üniformamı giydim. Hafif bir makyaj yapıp çantamı aldım. Evden aceleyle çıktım.
Teyzemin oğlunun yani kuzenimin güzel bir bisikleti vardı. Bordo-siyah renklerinde. Onu benim için Seul'da bırakmış. Hemen bisiklete binip okulun yolunu tuttum.
Okula vardığımda saat 7.30'du. Neyseki yetişmiştim. Ders 7.50'de başlıyordu. Sınıfa çıkıp herhangi bir yere oturdum.
Çantamdan roman çıkarıp ders başlayıncaya kadar okudum. Zil çalmıştı.
Kitaba o kadar odaklanmıştım ki bir çocuk sıraya vurunca yerimden zıpladım.-Şşttt! Kız burası benim yerim. Burdan kalk!
-Ya sende kimsin? Geç arkama otur. Tapulu malın değil yaa!
-Tapulu malım! Şimdi kalk yerimden! Yoksa olacaklardan ben sorumlu olmam!
Önümde oturan kız:
-Sen gel benim yanıma cnm.
Gidip kızın yanına oturdum. O çocuk da arkaya oturdu. Bir yerden tanıdık geldi ama çıkaramadım.
-Selam ben Minji! Sen?
-Bende Yn
-Tanıştığıma memnun oldum.
-Bende. Bişey soracağım. Şu arkamızda oturan çocuk kim?
-He o mu? Hwang Hyunjin. Okulun zorbası. Herkes ondan korkar. 5 kişilik bir grubu var. Grubunda da;
Lee Minho bak hemen Hyunjin' in arkasında oturan.
Han Jisung o da Minhonun yanında oturan. İkisi sevgililer.
Hemen arkalarında oturan ikili ise Lee Felix ve Yang Jeongin. İkiside kuzenler. Felix Avustralyalı.-Yaa bende Avustralyalıyım. Umarım hiçbiri şu arkamızdaki çocuk gibi değildirler.
-Merak etme gruplarındaki kişiler Hyunjin kadar zorba değiller. Hatta Jeongin o kadar yumuşak kalpli ki! Onun neden o grupta olduğunu bilmiyorum.
Sohbete dalmışken hoca içeri girdi.
-Günaydın çocuklar! Oturabilirsiniz.
Duyduğuma göre sınıfımıza yeni bir öğrencimiz gelmiş. Ayağa kalka bilir misin?Ayağa kalktım
-Hoşgeldin kızım. Bize kendini tanıtır mısın?
Arkadan Hyunjin
-Tanıtmasına gerek yok hocam zaten gereksiz bişeye benziyor!
Hoca
-Hyunjin sus!! Kızım sen kendini tanıt.-Ben Lee Yn. Avustralyalıyım. Eğitim hayatım için Seul'a geldim. 20 yaşındayım.
deyip oturdum.-Teşekkürler tatlım. Hadi öyleyse dersimize başlayalım.
___________________________________________
Hyunjin'in AnlatımındanŞu yeni gelen kız sinirimi bozmuştu. Sebebini bilmiyorum ama benden çekeceği var.
Arkamdan konuşma sesleri gelince arkama döndüm. Felix Jeongin'e-Kız benim gibi Avustralyalı. Teneffüste yanına gideceğim.
-Bence gitme. Yani bende yanına gitmek istiyorum ama Hyunjin çok kızar.
Hemen konuşmaya başladım.
-Aynen öyle Jeongin! Çok kızarım. Kızmaktan beter ederim!
Han
-Tmm Hyunjin hocadan yine azar işitmeden dön önüne bence.
Minho
-Evet Hyunjin hadi!
Teneffüs olsun ben bu kıza yapacağımı bilirim!
___________________________________________
Yn'nin AnlatımındanDers boyunca arkamdakiler bişey konuştular. Zil çalınca Minji ile sınıftan çıktık.
-Minji sen burda bekle ben lavaboya gidip geliyorum.
-Tmm ama hızlı ol.
Lavaboya doğru yürüdüm. Kız ve erkek lavaboları yan yanaydı. Tam lavaboya girecekken erkek lavabosundan sesler gelmeye başladı.
-Eğer biriniz o Yn denilen kızın yanına yaklaşıp onunla arkadaş falan olursa onu GEBERTİRİRİM! O kız beklesin. Hiç gözüm tutmadı onu.
Başka bir ses
-Abartma Hyunjin . Kız ne yaptı ki sana?
-ABARTIRIM MİNHO! KİMSE O KIZIN YANINA YAKLAŞMAYACAK!
Tam çıkacakları zmn içeri girdim. Hyunjin....
Bana ne yapacaktı?Lavabodan çıktım. Yan tarafta Hyunjin ve ekibi vardı. Hyunjinle göz göze geldik. Ama hemen yürümeye başladım.
Minji
-Kızım nerde kaldın zil çaldı.-Minji sana anlatmam gereken şeyler var.
Bittiiiiuuuu
NaSıL
Bu arada pek fazla aktif olamayabilirim.
Çünkü okul var😭👽Ama yazmaya çalışıyorum
Hadi öptüm sizi 💋💋🫀
(Oy verip takip etmeyi unutmayın)
🫀⛓️