4

64 8 30
                                    

"İsmini Mi Unuttun?"

Shotaro'nun Sinirle Söylenmesiyle Başını Kaldıran Sungchan Ağzındaki Lokmayı Yutarken Başını Yana Eğdi Merakla. "Efendim?"

"Sonunda Tepki Verebildin."

Gözlerini Devirdi Shotaro Ve Elindeki Ekmeğe Biraz Daha Tereyağı Sürüp Üzerine Reçel Döktü. Hareketleri Şaşırtıcı Bir Şekilde Hızlı Ama Dikkatliydi. Gözleri Masa Üzerinde Gezinirken Bir Yandan Da Dökmeden Reçelli Ekmek Hazırlıyor Olması Oldukça İlgi Çekiciydi. Ayrıca Sungchan'a Bir Kere Bile Bakmaması Da İçin Cabasıydı.

"Daha Fazla Burada Kalamazsın."

Shotaro'nun Birden Dedikleriyle Boğazında Durdu Sanki Yediği Yemekler Sungchan'ın. Ne Diyeceğini Bilemediği İçin Yemeklere Bakmaya Devam Etti Bir Süre, Ellerini De Masanın Altına Gizlemiş, Titremelerini Shotaro'ya Göstermek İstememişti.

"Ha-Haklısın, Sana Da Yeterince Yük Oldum Zaten..."

Bir Şey Demedi Shotaro. Başını Bile Sallamamış, Sesini Çıkartmamıştı. Sükûneti Dediklerini Doğruluyor Anlamına Geliyor, Sungchan'ın Kalbi Daha Da Yaralanıyordu.

"Wonbin'i Etrafa Bakması İçin Gönderdim. Yukhei Ya Da Adamlarınızdan Kimse Kalmamış, Yani Dışarısı Artık Senin İçin Güvenli."

Boğazı Düğümlendi Sungchan'ın, Yalnızca Başını Sallayabilmişti Shotaro'nun Sözleri Karşısında. Haklıydı, Yeterince Korumuş Ve Dükkanını Açmıştı Shotaro. Bir Zamanlar Terk Eden Sevgilisini Eden Adama Fazla Bile İyi Davranmıştı. Başkası Olsa Bu İyiliği Katiyen Yapmaz, Kapıyı Açmazdı Bile.

"Yaptığın Her Şey İçin...Teşekkür Ederim."

"Hımm..."

Yemeğine Umursamaz Tavrıyla Devam Etti Shotaro, Sungchan'ın Dedikleri Onu Pek Etkilememişe Benziyordu.

"Shotaro, Geçmişte Olanlar İçin De-"

"Geçmiş Geçmişte Kaldı Jung, Konuşmanın Bir Manası Yok." Elindeki Çubukları Bırakan Shotaro Zoraki Bir Gülümseme Takındı Yüzüne. "O Yüzden Gitmeden Önce Sana Karşı İçimde Kalan Son Sevgiyi Kullanarak Hazırladığım Yemekleri Ye Ve Bir Daha Da Gözüme Gözükme Tamam Mı?"

Dudaklarını Birbirine Bastıran Sungchan Başını Eğdi Dolan Gözlerini Saklamak Adına. Sonrasında Kafasını Sallamış, Küçük Pilav Kasesini Alıp Sessizce Yemeye Başlamıştı.

Shotaro'nun Kalbinde Kalan Son Sevgisi...

Gözlerinden Yaşlar Akmaya Başladı Sungchan'ın, Boğazı Daha Da Düğümlendi Fakat Elindeki Kaseyi De, Çubukları Da Bırakamamıştı. Shotaro'nun Sevgisinin Tadını Sonuna Kadar Çıkarmak İstiyor, Zamanın İlerlememesini Diliyordu. Geçmişte Kendi Elleriyle Bıraktığı Hayatı, Şimdi Delicesine İstiyordu.

Başını Kaldırmadan Masadaki Her Yemeği Silip Süpüren Sungchan'ın Ağzından Kaçan Hıçkırıkları Duysa Da Ona Bakmadı Shotaro. Çünkü Biliyordu Ki Eğer Sungchan'ın Gözyaşlarına Şahit Olursa Gitmesine Mani Olmak İçin Bahane Bulmaya Hazır Bir Kalbi Vardı.

"Hyunggg-"

Neşeyle Odaya Giren Wonbin Karşılaştığı Kasvetli Ortam Yüzünden Aniden Susmuş, Shotaro'nun Kendisine Dönmesini Beklemişti. Elindeki Çubukları Bırakan Shotaro, Üniversite Okurken Geçinmeye Çalışan Küçüğüne Döndü Yavaşça.

"Efendim Binnie?"

"Eunseok İle Dediklerini Yaptık, Her Şeyin Hazır Olduğunu Söylemeye Geldim."

Runaway Groom | SungtaroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin