Altımda ki bedenden ayrılıp kendimi yatağın diğer tarafına attım. Nefes nefese kalmıştım. Terden alnıma yapışan saçlarımı düzeltip yataktan doğruldum ." Gidiyor musun ?"
Yatakta ki kızın konuşmasıyla ona döndüm .
" Ne yapmamı bekliyorsun ? Seninle ilgilenmemi mi?"
Kızın yüzünde ki bozulmuş ifadeyi görünce keyiflenmiştim . Üstümü giyinip saçımı düzelttim. Tam odadan çıkacaktım ki , kız peşimden ayağı kalkıp yanıma geldi .
" Numaramı alsaydın bari ?"
Dudaklarını büzerek konuşması çok itici duruyordu . Gözlerimi devirip konuşmaya başladım .
" Abartma . Bir gecelik bir şey için ne diye numaranı alayım ha? "
" Duygusal bir şey için demedim zaten. Sadece birbirimizi tatmin ederdik . Vücut uyumumuz gayet güzeldi ."
Çırılçıplak karşımda utanmadan böyle konuşması , onun işini bilen bir sürtük olduğunu gösteriyordu .
Elimi onun yanağında gezdirip yüzüne yaklaştım .
" Ama ben hep aynı şeyleri tatmak istemem . Farklı tatlar , farklı bedenler isterim güzelim. Ve bana seksten sonra yapışan kadınlardan nefret ederim."
Kız ,bozulduğu belli olan yüzüyle susmuştu .
Yanağından bir makas alıp odadan çıktım.
Bar kısmına geçip arkadaşımı aradım ama burada yoktu . Belli ki birini bulmuş ve odaya çıkmıştı. Telefondan saate bakıp gece yarısını geçtiğini gördüm .
Eve gitmem lazımdı .
Bardan çıkıp otoparka gidip arabama bindim. Eve gitmek için anayola çıktıktan sonra telefonum çaldı .
Üvey mom arıyor ...📞
Çağrıya yanıt vermedim . Zaten eve gidiyordum ve büyük ihtimal geç kaldığım için yine aynı konuşmayı yapacaktı. Buna hiç gerek yoktu şu an .
-
Kısa bir yolculuğun ardından eve gelmiştim. Zile basıp kapının açılmasını beklerken rose'ye eve geldiğime dair mesaj attım.
Kapı açıldığında telefonumu geri cebime koyup üvey anneme baktım. Üstünde ki geceliğiyle fazla seksi duruyordu . Geçmem için kenarı çekildiğin de içeri girdim.
Yorgun olduğum için direkt odama gidip uyumak istiyordum. Merdivenleri çıkmaya başlayacaktım ki üvey annem konuşmaya başladı .
" Evin yolunu bu sefer bulmuşsun ."
Bu kadın , bu eve geldiğinden beri sürekli bir laf dalaşı içerisindeydik . Sebebini ise bilmiyorum ama bundan zevk aldığımı söyleyebilirim.
Ona dönüp sırıttım.
" Senin derdin ne ?"
" Bir derdim yok . Sadece anne-"
" Annem değilsin . Sadece babamın karısısın . Asistanlıktan patron karısına terfi eden karısı Hatırladın mı ?"
" Lisa! Haddini aşma."
"Yoksa?"
Bir şey demedi .
Merdivenleri çıkıp odama gittim. Soyunup direkt kendimi duşa attım. Çok yorgundum ve güzel bir uykuya ihtiyacım vardı .
-
Sabah çalan kapı ile gözlerimi zar zor açtım.
" Gel"
Kapı açılıp içeri Haru girmişti.
" Efendim günaydın . Babanız kahvaltıya çağırıyor ."
" Tamam sen gidebilirsin ."
Saygıyla eğilip odadan çıkmıştı .
Yataktan kalkıp soyunma odasına gidip üstümü değiştirdim .
Aşağı indiğim de salonda ki yemek masasından kahvaltı yapan , güzel (!) ailemi gördüm.
Masaya oturduğum da Haru servisimi açmıştı.
"Günaydın "
" Günaydın lisa. Bugün şirkete gidiyoruz , unutmadın değil mi?"
"Tabi unutmadım babacım"
Sahte gülümsememle konuştuğum da , babam yüzünde ki memnun olmuş ifadeyle kahvaltısına devam etti. Karşımda oturan cici anneme de sahte bir gülümseme attığım da gözlerini devirip kahvaltısına devam etti.
Sırıtıp kahvaltımı yapmaya başladığım esnada , bana kahve dolduran Haru'nun vücudunu baştan aşağı süzdüm .
Dolgun göğüslü kadınlardan her zaman hoşlanmışımdır. Gözlerimi dolgun kalçasından çekip göğüslerine baktığım da, o da bunu fark etmiş olmalı ki , saçını kulağının arkasına atıp dudaklarını dişledi .
Seninde tadına bakma zamanı geldi bence .
Gözlerimi ondan çekip kahvaltımı yapmaya devam ettim .
*****
Bölüm sonu
Haru ( Hizmetçi)
Arkadaşlar okuyanlar yorum yapabilir mi lütfen 🙏Düşüncelerinizi merak ediyorum 💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mom | JENLİSA
FanfictionÜvey annemi arzulamak benim suçum değil ;) Yetişkin içerik ! G!P +18