[5]

2.5K 77 11
                                    


Jennie

Yatak odama geri dönmüştüm .

Aklımda canlanan sahnelerle gözlerimi sıkıca kapattım. Elim yavaşça kızlığıma doğru yol almıştı. Geceliğimi yukarı doğru sıyırıp dantelli  iç çamaşırımın üstünden , kendimi okşamaya başladım.

İç çamaşırımın ıslaklığı elime bulaşmıştı .

Biraz daha okşayıp iç çamaşırımı aşağı çekerek çıkardım. Bu sefer parmaklarımı yavaşça kızlığıma sokup hareket ettirmeye başladım. Lisa'nın o kızı nasıl becerdiği kafam da dönüp duruyordu ve bu daha fazla ıslanmama neden oluyordu.

El hareketlerimi hızlandırdım.

Ağzımdan kaçan inlemeleri , dudaklarımı ısırarak hafiflettim. Elim istediğim noktama değmiyordu . Şu an lisa'nın penisi içimde olsaydı , kolayca istediğimi bana verirdi. Hatta daha fazlasını .

"Imm!"

Ağzımdan kaçan yüksek inlemeyle , diğer elimi ağzıma kapattım. Lisa'nın o kızın içine yaptığı sert giriş çıkışları düşünerek orgazm oldum.

" Ihmmm"

Elimi içimden çıkarıp , nefeslerimi düzene sokmaya çalıştım.

Bu yaptığım yanlıştı .

Üvey kızımı düşünerek kendimi parmaklamıştım resmen. Ama deli gibi zevk aldığım su götürmez bir gerçekti. Yavaşça yataktan kalkıp banyoya gittim. Duş alıp temizlenmem gerekiyordu . Ve kendime gelmem...

Lisa

Sabah çalan alarm ile yüzümü buruşturup yatakta doğruldum.

Yanımda çıplak bir şekilde yatan Haru'yu görmem sırıtmama neden oldu. Resmen üvey annemi arzuladığım için başka birini becerdim. Haru , yatakta ki hareketlerime  uyanmış olacak ki , kollarını açıp esnediğini gördüm.

" Günaydın efendim "

Yüzünde ki gülümsemeyle bana bakıp konuşmuştu.

"Günaydın Haru. Çoktan kalkıp odamdan gitmiş ve işinin başına geçmiş olman gerekiyordu ."

Yüzümde hiç bir mimik olmadan dediklerim,sanki onu bir masaldan uyandırmış gibi kendine getirmişti . Hızla yataktan kalkıp üstünü giyinmeye başladı .

"Özür dilerim efendim ."

"Oyalanma ."

Yataktan kalkıp duş almak için banyoya girdim.

Kahvaltı için aşağı indiğim de , cici annemin çoktan masada kahvaltısını yaptığını gördüm.

" Günaydınlarr"

Yüzüme bakıp bir şey demeden kahvaltısına devam etti.

Bende yerime oturup kahvaltımı yapmaya başladım.

"Herkes bitti , şimdi de evin hizmetçisini mi gözünü kestirdin ."

Ağzıma attığım pankek ile ona baktım.

"Neyden bahsediyorsun ?"

"Bence sen gayet iyi biliyorsun "

Ağzımda ki pankeki yutup , derin bir nefes aldım. Dün bizi duymuş olmalı .

"Babama bu konudan bahsetme "

"Nedenmiş? Bence bilmesi gerekiyor ."

Sinirlenmeye başladığımı hissediyordum . Dilimi yanağımın içinde gezdirip ona baktım. Yüzünden anlaşılıyordu keyif aldığı.

"Ne istiyorsun?"

"Ne?"

"Söylememen için , ne istiyorsun?"

"Bir şey istemiyorum. Ama bu yaptığın yanlış . Hemde evde ben varken"

Bu dediğine gülmüştüm .

"İlk kez seks yaptığımı düşünmüyorsun herhalde ? Oradan bakınca çocuk gibi mi görünüyorum?"

"Lisa , bir hizmetçi parçasıyla ben evdeyken birlikte olmandan bahsediyorum. Hem o kadar  mı yokluğa düştün de , bir hizmetçiyle seks yaptın ha?"

"Seninle mi  yapsaydım ?"

Bu dediğimle , yüzünde ki gülümseme gitmiş ve yerini şaşkınlığı bırakmıştı . Boğazını temizleyip konuşmaya başladı .

" N-Ne dediğinin farkında mısın ?!"

Yanakları hafif allaşmış ve kekelemesi gözümden kaçmamıştı.

"Sakin ol . Sadece şaka yaptım " diyerek kahvaltıma geri döndüm.

Çaktırmadan ona baktığım da , elleriyle kendini yellediğini gördüm. Sırıtıp kahvaltıma devam ettim.

Hava güzel olduğu için kendimi bahçede ki havuzda vakit geçirmek için dışarı attım. Güneşli havada yapılması gereken en iyi şey yüzmek.

Viski mi ve sigaramı şezlonga koyup havuzun başına gelip atladım. Yüzerek diğer uca gidip ıslanıp yüzüme yapışan saçlarımı düzelttim.

Tekrar yüzecektim ki kapıdan beni izleyen üvey annemi gördüm. Ona baktığımı gördüğünde panikleyip içeri geçecekti ki " Sende gelsene " dedim.

Bana dönüp baktı ve bir süre sessiz kaldı.

" Hadi , Seni yemem korkma ." Deyip sırıttım.

"İyi peki" deyip içeri geçtiğinde bende yüzmeye devam ettim.

Havuzun kenarına yaslanmış bir şekilde sigaramı içerken üvey annemin bana doğru geldiğini gördüm.

Siktir

Onu baştan sona süzdüğümde her bir ayrıntısına hayran kalmıştım. Beyaz teni, güzel fiziği, dolgun kalçalar ve göğüsler sertleşmemi sağlamıştı.

Yanıma gelip havuz kenarına oturdu ve ayaklarını yavaş yavaş suya soktu. Biten sigaramı söndürüp yanına iyice yaklaştım.

"Böyle yaparsan suya alışman zor olur ."

"Çok soğuk ama"

Onun giremeyeceğini anladığım da kolundan tutup havuza doğru çektim. Çığlıkla havuza düştüğünde Kahkaha attım.

"Çok soğuk! "

"Abartma cici anne"

Yüzüne yapışan saçlarını çekip , bana ters ters baktı.

Yüzmek için ondan biraz uzaklaşıp suya daldım. Suyun altından yüzüp havuzun diğer başına doğru gittim. Yüzeye çıkıp nefeslendiğim de arkamda ki hareketlilikle döndüm.

"İyi yüzüyorsun "

"Öyle derler "

Gözlerim onun göğüslerinin arasından akan suya kaymıştı . Şu an hiç iyi durum da değildi alt tarafım. Aramızda ki mesafeyi biraz daha kapatıp yüzüne yapışmış olan saçlarını kulağının arkasına ittim.

Hiç bir şey demeden sadece bana bakıyordu . Ve bende bunu fırsat bilip dudaklarına yaklaşmaya başladım.

*****

Bölüm sonu

Yorum +oy💝

Mom | JENLİSA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin