onları eve davet etmemin birkaç sebebi daha vardı aslında..
onları -daha çok Taehyun'u- tanımak istiyordum.
sonuçta Taehyun ile uzun süredir konuşsak bile telefondan olduğu için hala alışamamıştım.soobin dün akşam bizde kalmıştı ve sabah kalkıp alış veriş yapmaya gitmiştik birlikte.
şimdi ise neredeyse akşam olmak üzereydi, hava kararıyordu.
Bende soobin'in daha önceden beraber izleyelim dediği filmi açmıştım.
tam ona seslenecekken ıslak saçlarıyla lavabodan çıkmıştı."saçlarını kurutsaydın hasta olacaksın soobin."
"birşey olmaaaz"
'peki' anlamında kafamı sallamıştım, soobin'le baş etmek oldukça zordu.
Bir kac dakika sonra çalan zil ile ayağa kalkıp kapıyı açtım.
"hoşgeldiniiiz"
"selam beomm" demişti tatlıs bir sekilde hyuka.
"içeriye geçin hemen hava soğudu"
demiştim ve ellerindeki poşetleri almıştım.
Soobin'de gelmişti, sanırım kimin geldiğini merak etmişti o da."ah siz miydiniz, selam" demişti hüzünlü sesinde.
Soobin dün bana anlatmıştı çoğu şeyi, Yeonjun'dan hoşlandığını ve diğer adamdan çok korktuğunu.
Bende mesajlarımızı okurken soobin'in neden trip attığını anlamıştım huening'e.hızlıca mutfağa girip tabakları çıkardım cips ve diğer atıştırmalıklar için. Hazırlarken arkamdan sarılan kişiyi kokusundan tanımıştım, bu kişi tabii ki de Taehyun'du. Taehyun'un cidden olağanüstü bir kokusu vardı. Okyanus gibi kokuyordu, bu koku benim fazla hoşuma gidiyordu dürüst olmak gerekirse.
hareket etmemiştim bir süre olayı algılamaya çalışmıştım.
Taehyun çenesini omzuma koyunca kendime gelmiştim."Taehyun bunları hazırlamalıyım, bırakta yapiyim.", yüzümün kızardığına o kadar emindim ki şuan.
biraz daha devam etse utançtan yerin dibine bile girebilirdim."öyle olsun" diye mırıldanmıştı ve bırakmıştı belimi.
bende hızlıca abur cuburları hazırlamıştım ve Taehyun'a birkaçını götürmeme yardım etmesini söylemiştim.
hepsini birlikte içeri götürüp filmi açıp seyretmeye başlamıştık.
gerçi taehyun beni seyrediyor, soobin ve yeonjun heyecanla filmi izliyor, hyuka telwfonla ilgileniyor arada sirada bakıyor ve ben ise az önce yaşanan olayı sindirmeye çalışıyordum.
<>
bu bolumu begenmedim ama bolumsuz kalmayin diye atiyorum☹️
neyse umarim siz begenmissinizdirrr 🤍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
better things ,,taegyu ✓
Novela Juvenilacemilik ile yazdığım bir ficti okumayin😓 uzun zamandır beomgyu'ya platonik olan taehyun, artık ona yazmaya karar verir... 🥇 - #hyuka