Selam baya uzun sure yazamadim bebeklerim
Olur oyle seyler 😊
Cogu kisi(bende dahil) fici unutmustur bu arada bin kisi okumuss😭😭
Bari sinir koyiyim abartmadan
100 okunma 40 yorum 20 yildiz
Cogu kisi unuttugu icin uzun surer buyuk ihtimalle o sirada da belki yazarim ama yine sinavlar var 😔
Hadi iyi okumalarr😽
...Soojin şuan ameliyattaydı.Küçük kardeşimi koruyamamıştım.Hiçbir şeyi beceremediğim gibi kardeşimi korumayı da becerememiştim.Saatlerdir orda kim bilir ne kadar acı çekiyordu ve benim yapabildiğim tek şey burda oturup onun iyi olmasını ummaktan başka bir şey değil.Minho ve Hyunjin yanımda beni nasıl teselli ediceklerini bilmeden oturuyordu.Shuhua üzütüden bayıldığı için serum takılmış bir şekilde uyuyordu.Bana yıllar gibi gelen saatlarin ardından doktor sensörlü kapıdan çıktı.Hemen korkuyla karışık heyecanla ayağa kalktım.Hızlıca doktorun yanına gittim.
"Nasıl geçti,kardeşim iyi mi?Tanrım lütfen iyi olsun.Lütfen yalvarırım bir şey söyleyin doktor bey!"
"Ameliyat başarılı geçti fakat.."
"Fakat ne bak çıldırtma beni!"
"Fakat uzun bir süre komada kalacak.Maalesef çok kan kaybetmiş ve mermi hayati bölgesine denk gelmiş.Şuan yaşıyor olması mucize,bir dakika bile geç gelseydiniz şuan yaşamıyor olurdu.Bu süreçte kardeşinizin iyiliği için sabırlı ve anlayışlı olup beklemelisiniz.Söyleyeceklerim bu kadar birazdan kardeşinizi özel bir odaya alacaklar."
Ne düşüneceğimi bilmiyordum.Soojin yaşıyordu ama bir daha uyanamaması fikri bile beni delirtiyordu.Sedyeyle kardeşimi hızlı bir şekilde götütdüklerini görünce hızla transtan çıkıp onları takip etmeye başladım.Onu küçük bir odaya aldılar ve bazı aletler taktılar.Daha sonra geçmiş olsun diyip gittiler.Soojin benim güzel bebeğim;lütfen gitme,bırakma beni.Soojin'i bu hale getiren piçi öldürücektim!Ne cürretle benim kardeşima zarar verirdi?
Hızla yerimden kalktım ve asansörün düğmesine bastım.Hyunjin ve Minho'da ardımdan kalktı ve hızla yanıma geldiler.Hyunjin merakla sordu.
"Hyung nereye gidiyorsun?"
"O piçi gebertmeye."
"Hyung saçmalama böyl-"
Sözünü kesen hızla koşarak merdivenlere gitmemdi.Minhoların arkamdan siktir diyip koştuğunu duyabiliyordum.Hızla merdivenlerden indim ve arabaya bindim.Arkamdan Minho ve Hyunjin hastaneden çıktı,ben çoktan yol almışken bir taksiye binip arkama takıldılar.Son hızla karakola giderken Hyunjin ve Minho'dan gelen ısrarlı aramaları gözden geliyordum.Sonunda karakola vardığımda hızla içeriye girdim.Bağırarak sordum.
"O PİÇ NERDE?"
Bütun gözler korkuyla bana döndü.Birileri bir şeyler söylüyordu fakat o kadar sinirliydim ki hiçbir şey duyamıyordum.Hızla nezarethaneye baktım orda olmadığını görünce sorgu odasına gittim.Camda gördüğüm surat ile duraksadım.Gülümseyip el sallayan Yuta ile sinirim sanki mümkünmüş gibi daha çok artarken kapıyı kararcasına açıp içeriye daldım.Hızla Yuta'nın üstüne atlayıp onu yumruklamaya başladım.
"BUNU BENİM KARDEŞİME NASIL YAPARSIN LAN PİÇ KURUSU!SENİN AĞZINI ÖYLE BİR BECERECEĞİM Kİ BİR DAHA BIRAK GÜLMEYİ AĞZINI AÇAMAYACAKSIN AMCIK!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psycho Killer~Changin
Mystery / ThrillerJeongin gülümsemeye takıntılı olan bir seri katildi.Kurbanlarının ağızlarını gülümseyecekleri şekilde keserdi.Bir gün yakalanıp akıl hastanesine kapatıldı.Fakat orda durması çok uzun sürmedi.Başkomiser Changbin ve ekibi onu yakalayabilecek miydi? ⚠U...