2

23 4 0
                                    

Sabah 6.30’ta kafamda zonklayan alarm sesiyle uyandım.

Maalesef okul serüvenim devam ediyor ve bugün yeni okulumdaki ilk günüm. Keşke okul diye bir şey hiç olmasa. Şimdi birde yeni insanlar, yeni ortam olunca iyice stres oldum.

Daha fazla vakit kaybetmeden rahat ve beni güvende hissettiren yatağımdan kalkmam gerekiyor. İlk günden geç kalıp bütün gözleri üstüme toplamak istemiyorum.

Yatağımdan kalktım ve banyoya gittim. Kendime gelebilmek için soğuk bir duş alma ihtiyacı hissettim.

Dün yaşanan şeyleri ispatlanacak nitelikte kanıt bulana kadar peşini bırakma gibi bir niyetim yoktu.

Duşta fazla zaman kaybetmeden çıktım ve dişlerimi fırçalayıp üstümü giyindim. Annemi bekletmemek adına kendime yolda yiyebileceğim birkaç şey hazırladım.

Bugün okulumun ilk günü olduğundan beni annem bırakacak.

Annemin arabayı çalıştırma sesini duyduğum gibi arabaya bindim ve yola çıktık.

Sıkılmamak için yanıma kulaklığımı aldığım iyi oldu. Telefondan en sevdiğim şarkı olan “Mazzy star-fade into you” açtım. Kendimi  bu şarkıyı dinlerken kaybediyorum, beni bu evrenden bir süre olsun uzaklaştırıyor.

Kavşağı döndüğümüzde artık okulum görünüyordu. Annemin arabayı durdurmasıyla inmemi beklediğini anladım.

İçimde oluşan stres duygusuna kendimi kaptırmamaya çalışarak arabadan indim ve okulun içine girdim. Bütün gözler üzerimdeydi bu beni ne kadar rahatsız etsede kendimi anın akışına bıraktım ve sanki ortamda tek başımaymışım gibi hissetmeye çalıştım.

Sınıfımı bulup girdiğimde gözümle gördüğüm ilk boş yere doğru yöneldim. Tam çantamı koyacakken bir çocuk konuştu.

Çocuk: Hey orada ben oturuyorum.

Allison: Pardon boş zannetmiştim.

Çocuk: Beraber oturabiliriz istersen.

Çocuğun dediği şeyle arkadaşları gülmeye başladı. Sıraların tekli olmasıyla çocuğun ne ima ettiğini anladım. O an çocuğun yüzüne vurma hayallerim öğretmenin sınıfa girmesiyle yok oldu.

Hemen başka bir boş yer bulup oturdum.


                                   ~


Son dersinde bitiminin ardından eşyalarımı çantama koydum ve sınıftan çıktım. Bugün bir arkadaş edindim adı Tom. İlk izlenimime bakacak olursak çok kibar ve iyi birine benziyor. Sanırım onunda pek arkadaşı yok ve sohbet arasında oldukça ortak yönümüzün olduğunu fark ettik. Bence iyi arkadaş olacağız.

Okulun bahçesine indiğimde çoktan annemin geldiğini gördüm ve koşarak arabaya bindim.

Yolda giderken ilk sohbeti annem açtı.

Lilith: Okul nasıldı?

O baştaki çocuk Isac’le tanışmamış olsaydım daha güzel olurdu ama yinede onu yok sayıp cevapladım.

Allison: Güzeldi.

Lilith: Arkadaş edinebildin mi?

The devil | TATE LANGDON。⁠*゚⁠+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin