2.Bölüm: Gözlerin Çok Güzel

68 20 5
                                    

Selamm canlarım.

Yeni bölüme geçmeden önce oy vermeyi unutmayın. Biliyorsunuz bu benim için çok önemli.

O zaman sizi hayal dünyam ile baş başa bırakıyorum.

İyi okumalar⌛

(Müzik: YAD (ЯД) ENGLİSH VERSİON)

Gözlerin be kadın, çok güzeller...

Gözler; emin olun hayattaki tek gerçekler.

Her şey bir insanın diğer insanın gözünün en derinliklerine bakmasıyla başlar. Her şey oradadır. Tüm gerçekler, tüm sözler, tüm duygular, tüm yaşananlar oradadır. Gözlerde. Bizim geçmişimizi hatırlatan aklımız değil, gözlerimizdir.

Bir bakış, bir sözdür.

Bir bakış, bir duygudur.

Bir bakış, bir yaşanandır.

Ve...

Bir bakış, bir geçmişdir.

O gözler bazen acı getirebilir, bazen ise mutluluk. Bazen ağlatır o gözler, bazen ise sevindir. Bazen nefret ettirir o gözler, bazen ise aşık eder. Ama emin olun en kötüsüde aşktır.

Şu an tam karşımda Yamaç Akkan vardı. Ve benim elimde ise silahım vardı.

Birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk. Sanki birbirimizi anlamaya, çözmeye çalışıyorduk.

"Sevgili Komiser," dedi Yamaç Akkan keskin ses tonu ile.

"Ne var?" diye sordum sert sesimle.

"Gözlerin..." dedi karşımdaki katil.

Yüzümü anlamaz bir ifade salladım;

"Ne varmış gözlerimde?"

"Gözlerin be kadın, çok güzeller." dedi Yamaç Akkan keskin ve naif ses tonu ile.

Bir katil, bir komiser kadına, "Gözlerin be kadın, çok güzeller." demişti.

Duyduğum şey karşısında şok olmuştum ama neden böyle davrandığını biliyordum.

Ayrıca hiçbir Suçlu, bir Komisere iltifat edemez.

Duyduğum şey karşısında, eminimki hepiniz kalbimin hızla attığını, içimde kelebekler uçuştuğunu sandınız ama hayır.

Ben asla kimseye aşık olmam.

Aksine;

O kişiyi kendime aşık ederim.

ÖLDÜREMEM | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin