Kolem Charlieho a Shadow proběhl mladý blonďák a brunet. Tommy a Tubbo. Chlapec s blond vlasy se otočil na Charlieho, ale při běhu se nezastavil. ,,MÁME TY DISKY" řekl Tommy udýchaně s lehkým britským přízvukem, který vždy přišel Charliemu a Shadow vtipný. ,,MÁME TY ZASRANÝ DISKY" s touto větou je nad hlavu nadzvedl. Byli dva, Cat a Melloh. Zazubil se a se svým parťákem v dáli zmizeli.
Charlie a Shadow je chvíli pozorovali a poté si vyměnili pohledy. Shadow protočila oči ale pousmála se. ,,Bože, zase tie disky!" Řekla bělovláska s lehce zvýšeným hlasem. Charlie se tomu pouze zasmál a dali se zase do pohybu.
,,Jakooo máš pravdu" souhlasil brunet. ,,bylo by super kdyby se tu začalo dít něco zajímavějšího" s tím zvedl hlavu a začal se dívat na blankytně modré nebe. ,,hej" dívka souhlasila a podívala se na Charlieho. Ten jí pohled ale neopětoval, ale na to si už zvykla. ,,väčšinu času už je to len: Buuu som Dream a mou záľubou je terorizovať decka lebo nemám kamarátov"
Chlapec se tomu zasmál a rozhodl se pokračovat v tomto rozbitém roleplayi ,,Ale neeee to nemůžeš protože tomu se říká... uhhh..." na Chvíli se odmlčel. Shadow netušila jestli je tahle odmala naschvál nebo ne, ale i tak mlčela. Bála se, ale taky se nemohla dočkat co z něj tentokrát vyleze. Najednou ale Charlie ukázal na Shadow a nepřímo se na ní odhodlaně podíval. ,,Tomu se totiž říká pedofílie a ta je trestná, takže mi nech moje DVDýčka jinak na tebe použiju sílu přátelství!" ,,PROSIM?" Dívka křikla a začala se smát. Už jen ta myšlenka toho že Dream by byl pedofil ji přišla vtipná. Charlie se jen vítězně usmál.
,,Počkaj, nie je Tommy tvôj friend? Či niečo také?" Shadow se podívala na bruneta. ,,Jaaaj to znamená že si z toho dítěte nemůžu dělat srandu?" S touhle větou ukázal za sebe, kde Tommyho naposledy viděli. ,,plus Will si z něj dělá srandu pořad" protočil oči a snažil se vypadat uraženě protože Will může a on ne, ale po pravdě mu to bylo celkem jedno. ,,True True" Shadow přikývla hlavou na souhlas.
Charlie se na ní podíval. Pozoroval jak si větřík prohrává s jejími dlouhými bílými vlasy a vzpomněl si jak jak jí je v minulosti proplétal. Jen tak a nezajímalo ho že by to Shadow třeba vadilo, jeho to totiž bavilo. A když se mu někdy chtělo tak do nich dával květiny, nejčastěji fialky či mák. Nad touhle vzpomínkou se chlapec pousmál a pohledem zase sklouzl na cestu.
Cestou potkali pár lidi, ale Dream mezi nimi nebyl. ,,Že by ho to už prestalo baviť?"
,,Nebo se teď někde vzteká" Charlie odvětil.Tommy a Tubbo mají zase disky zpět. Kdo ví k jaké pohromě dojde. Přeci jen to je Dream SMP ne Tommy nebo Shadow SMP. Tommy si zahrával a nejspíš mu to ani nedocházelo. I přes to že si z něj Charlie dělal mnohokrát srandu, měl o něj vážně starost a to už něco dokazovalo. Ano Tommy se častokrát choval otravně, dětinsky a né tolik lidí to s ním díky tomu vydrželo, ale to byl nejspíš ten důvod proč se s ním Charlie bavil. Ze začátku sice byl vážně otravný ale po čase co s ním trávila zjistila že to není jeho jediná vlastnost a že je to vlastně fajn kluk.
Charlie a Shadow došli domu při setmění a obě měli z nějakého důvodu nepříjemný pocit. Takový šestý smysl, který se jim vyvinul po nějaké době žití na tomhle místě s těmito lidmi jako je Dream a Tommy. Nepříjemný pocit o tom že se stane něco co vše a všechny změní.
ČTEŠ
Two Birds [DSMP]
FanfictionCharlie a Shadow došli domu při setmění a obě měli z nějakého důvodu nepříjemný pocit. Takový šestý smysl, který se jim vyvinul po nějaké době žití na tomhle místě s těmito lidmi jako je Dream a Tommy. Nepříjemný pocit o tom že se stane něco co vše...