~~~~~~~
-Oké Jisung, mostmár kiengedhetsz. - Szóltam bele készülékbe.
-Mondtam, hogy csak akkor jöhettek ki, ha kiszabadultok. - Hallottam a hangját. Hyunjinnal kétségbeesetten egymásra néztünk.
-Sosem fogunk innen kijutni. - Temette tenyerébe arcát.
Még van zárásig, öt óra hossza. Én meg már kezdek éhes lenni. Tényleg ki kell jutnunk innen.
-Jó figyelj. Én megnézem a faszi ruháját, te meg keresd abban a szekrényben. - Utasítottam. Biccentett, majd mindketten reményt vesztve kerestünk valami nyomot, hogy kijuthassunk végre innen.
Mikor legutóbb voltunk ilyen helyen, a legkönnyebb pályán voltunk, két percenként kértünk segítséget, és még úgy sem sikerült kijutnunk.
Itt fogunk meghalni.
-Itt van valami! - Kiáltott fel a szőke örömében. Egy könyvet tartott a kezében, aminek a lapjai közé, egy kulcs volt beleépítve. Már csak a lakat kéne hozzá...
Ahogyan egyik feladatról siklottunk a másikra, azon gondolkodtam, hogy annyira más most.
Vagy csak a pálya a könnyebb?
Régen, ha az idő kétségbeesetten repült el felettünk, akkor is csak röhögtünk, hogy mennyire bénák vagyunk.
Most pedig a kínos csendbe burkolózva, mintha a feladatok találnának ránk, és nem fordítva.
Vagy csak tudatalatt tényleg szabadulni próbálunk egymástól?
Hihetetlen belegondolni, hogy közte és köztem, létezhet kínos csend. Annyira lehetetlennek tűnik. Vagy csak nekem ennyire frusztráló?
-Nem tudok rájönni. - Szakított ki a gondolataimból a mellettem álló. Ja igen. Közben egy titkos írást kellett volna fejtegetnünk.
-Én meg elfelejtettem gondolkodni. - Sóhajtottam, majd lemondóan az asztalra dobtam a papírlapot.
Nemtudok szabadulni a hangtól a fejemben. Az emlékeimtől.
Ő hogyan csinálja?
-Minho, beszélhetünk még, ha szeretnél. - Nézett rám aggódóan.
A fejemben kattogott amit mondott.
Mi van, ha ezután sem változik semmi?
Annyira nehéz most lélegezni.
Annyi kérdésem van, most mégsem jut eszembe egy sem.
Vajon Félix fent van még? Biztosan unatkozik. Hiszen szegénynek semmi köze ehhez. Nem értem, miért lett ebbe ő is belerángatva.
Amikor Changbinnal találkoztunk, azt is ő intézte el.
Annyi mindent megtesz értem. Nem érdemlem meg őt. Már bánom, ahogyan viselkedtem vele.
YOU ARE READING
Baráti Társaság - Minlix✔
Fanfiction... 2023.11.03 -Mi a fene bajotok van? Barátok vagytok! - Emelte meg a hangját Bangchan. Mindketten úgy tettünk, mintha a zene elég hangos lett volna, hogy elnyomja a hangját. Olyan idegesen néztünk egymásra, ahogyan sosem gondoltam, hogy fogunk. -E...