Öğretmenler Günü

76 10 13
                                    

Bakugou'dan ;

İlk sınavlar bitti, sonunda bir rahat huzura erdim ve şimdiki görev tarihim geldi de çattı ;

YARIN ÖĞRETMENLER GÜNÜ.

Ve ben Bakugou Katsuki kafaya koydum ki, en güzel öğretmenler hediyesi benim aldığım olucak.

Ve her tarih için bir liste hazırladım.

Biraz b12 varda..

𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 𝚃𝚑𝚎 𝙿𝚎𝚛𝚏𝚎𝚌𝚝 𝙺𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒'𝚜 𝙵𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝙶𝚒𝚏𝚝 𝙻𝚒𝚜𝚝 ;

𝟷- 𝙾̈𝚐̆𝚛𝚎𝚝𝚖𝚎𝚗𝚕𝚎𝚛 𝚐𝚞̈𝚗𝚞̈ ; 𝚂𝚞̈𝚛𝚎𝚔𝚕𝚒 𝚐𝚒𝚢𝚍𝚒𝚐̆𝚒 𝚒𝚌̧𝚒𝚗 𝚐𝚘̈𝚖𝚕𝚎𝚔.

𝟸- 𝚈ı𝚕𝚋𝚊𝚜̧ı ; 𝙺𝚊𝚛 𝚔𝚞̈𝚛𝚎𝚜𝚒

𝟹- 𝙳𝚘𝚐̆𝚞𝚖 𝚐𝚞̈𝚗𝚞̈; 𝙺𝚎𝚗𝚍𝚒𝚖 𝚘̈𝚛𝚎𝚌𝚎𝚐̆𝚒𝚖 𝙺𝚊𝚣𝚊𝚔. (𝙽𝚎𝚢𝚎 𝚋𝚊𝚔𝚒𝚢𝚘𝚗 𝚔𝚞𝚛𝚊𝚋𝚒𝚢𝚎 𝚟𝚊𝚛 𝚜𝚒𝚖𝚒𝚝 𝚟𝚊𝚛 𝚗𝚎 𝚋𝚊𝚔ı𝚢𝚘𝚗. 𝙼𝙰𝙽𝚈𝙰𝙶̆𝙰𝙼 𝙻𝙰𝙽. 𝙷𝚒𝚌𝚖𝚒 𝚘̈𝚛𝚐𝚞̈ 𝚔𝚊𝚣𝚊𝚐̆ı𝚗 𝚘𝚕𝚖𝚊𝚍ı 𝚢𝚊𝚛. 𝙳𝚊𝚑𝚊 𝚘̈𝚣𝚎𝚕 𝚘𝚕𝚞𝚛. 𝙸̇𝚗𝚝𝚎𝚛𝚗𝚎𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚋𝚊𝚔𝚊 𝚋𝚊𝚔𝚊 𝚢𝚊𝚙ı𝚌𝚊𝚣 𝚒𝚜̧𝚝𝚎.)

𝟺- 𝚂𝚎𝚟𝚐𝚒𝚕𝚒𝚕𝚎𝚛 𝚐𝚞̈𝚗𝚞̈ ; 𝙴𝚗 𝚜𝚎𝚟𝚍𝚒𝚐̆𝚒 𝚢𝚎𝚖𝚎𝚐̆𝚒 𝚢𝚊𝚙ı𝚙 𝚟𝚎𝚛𝚒𝚌𝚎𝚖..

Sanırım bu kadar. O kadar gerginim ki, hazırlanmayı unuttum. Çünkü bugün normalde pek yapmadığım birşeyi yapıp alışveriş merkezine gidip Shoto senseiye gömlek bakıcam..

En güzelini almam lazım. Kışın da yazında giysin ama deseni de güzel birşey olsun sade olsun ki beni hatırlaya hatırlaya giysin.

O yüzden ne renk gömlek giydiğine dikkat ettim sürekli ve ya koyu mavi ya siyah ya beyaz ya da gri giyiyor ancak açık mavi giydiğine hiç şahit olmadım.

Şimdi, ona bakmak için hazırlanmam lazım

Sfx ; Bir saat sonra, alışveriş merkezinde

E TAMAM. Geldim, gömleklere bakıyorum.. Ancak bu adamın kıyafet bedeni ne aq?! Düşün iyi odaklan..

Neydi..

Neydi.

Sfx ; 5 dakika sonra

"Amk dekusu" aranıyor...

00.01

"Hah alo?"

M- "efendim kacchan? "

"Çabuk Shotonun gömlek bedenini öğren amk!!"

M- "nerden çıktı şimdi- HAA TAMAMMM hemen hallediyorum. En fazla 10 dakikaya dönerim"

"Tm kapa."

00.57

Arama sonlandı.

Tamam.. Halleder şimdi.

Sfx ; 9 dakika sonra

-Bzzzttt.. Bbbbzzzzttttt...-

00.01

00.02

"Evet??"

M- "kacchan valla öğrendim."

కꫀ᭢కꫀỉ̇~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin