1. Bölüm Kaderin İşi

642 40 147
                                    



Yeni kurgumun ilk bölümüne hoşgeldiniz..

Bu kurgu tamamen bu tarz aşk kurguları yazmakta kendimi geliştirebilmek için yazıldığım bir kurgu . Dolayısıyla Köreltilmiş Kalplerde olduğu gibi haftanın şu günlerinde bölüm atıcam diyerek değil de yazdığım zamanlarda bölüm atıcağım bir kurgu olacak .

Tabiki bu kurgunun devamlılığı sizin çifte olan tepkinize bağlı biraz .

Bölüm bekleyenler için TikTok 'tan bölüm atmadan önce haber ediyor olucam .
TikTok: aidenz2316

İyi okumalar dilerim.


.....

Karanlığın sizi yuttuğunu ve artık bir döngünün içerisine girmiş gibi hissettiğiniz oldu mu ?

Sanki bir sistem var ,

Çarklardan oluşan bir sistem .

Gelen , boyun eğen herkes bu çarkların bir dişi.

İşte tam olarak böyle hisseden ve sisteme baş kaldırmak , döngü içerisine girmiş hayatına renk katmak isteyen insanlar ne yapmalı ?

Dişlilerden kaçmak isteyen insanlar ne yapmalı.

Ben Deniz , Deniz Ulu . Şuanda aldığım ani bir karar doğrultusunda Paris'e uçmak için İstanbul havalimanında bulunmaktayım.

Amacım ne mi ?

Tabiki , kaçmak .

Birazcıkta tatil.

Tatil hepimizin hakkı , bu konuda kimse bana kızamaz değil mi ?

"Afedersiniz, hanımefendi!"

Kulaklığımın ardından gelen uğultuları duymamak için , müziğin sesini arttırıp mırıldanarak eşlik etmeye başladım.

"Yine bana gel , sabahı bulalım gecem." Elimdeki deri çanta ağırlık yapmaya başlayınca diğer elime aldım . "O bi karamel tadına doyamam ki ben."

Telefonumun zil sesi , müziği böldüğünde pantolonumun arka cebinden telefonumu çıkartıp arayanın kim olduğuna baktım.

Ayça . Yani Menejerim . Sanırım bu konuda bana kızabilecek biri .

Valizimi çoktan teslim etmiştim. Çok büyük bir valiz de hazırlamamıştım açıkcası . Küçük bir tatile ihtiyacım vardı bu yüzden kısa süreliğine gidip geri dönmeyi planlıyordum.

Uçağımın bulunduğu bölüme gidebilmek için koridorun sonundan sola döndüm . Telefonum halâ çalıyordu . Ne olurdu bu kadar ısrar etmesede kapatsaydı yani !

" Efendim Ayça ."

"Deniz nerdesin? Çekim biter bitmez yok oldun . Kutlamaya da katılmadın ki sen kutlamaları asla kaçırmazsın." Ayça'nın sesinden anlaşılan kutlamaya benim yerime katılmış , insanlardan benim adıma özür dilemiş ve çoktan çakırkeyif olmuşdu.

" Havaalanındayım ." Karşı taraftan birkaç mırıltı sesi geldi.

" Yaa bir arkadaşın mı geldi . Söyleseydin aldırırdık . Magazine düşüceksin yine !" Sitemli sesi sanki her gün magazine düşüyormuşum gibi çıkmıştı .

"Arkadaşımı falan almıyorum ."

Küçük bir öksürük sesi .

Büyük bir öksürük sesi.

Ölüme On Kala Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin