Ölüme 10 Kala'nın yeni bölümüne hepiniz hoşgeldiniz..İlk Köreltilmiş Kalpler'e bölüm atıcağımı söylemiştim tiktoktan ama Ölüme On Kala'nın yazımı daha önce bitince atmak istedim.
Köreltilmiş Kalpler'in sezon finalinin yazımı da bitmek üzere ama yazmakta çok zorlandığımı söylemeliyimmm:"(
Umarım bölümü beğenirsiniz..
İyi okumalar dilerimm.
.....Paris✈️
" Welcome to Paris." Yazıları eşliğinde içeri girdiğimde Rüzgar'da hemen arkamdaydı.
Durup ona doğru döndüm. Oda durmuş bana bakıyordu.
Gülümseyerek elimi uzattım . "Tanıştığımıza memnun oldum ." Beklemeden elimi sıktı . Gülümsemişti . "Bende öyle ."
Elimi elinin içerisinden çektiğimde eli havada birkaç saniye duraksamış sonra da ensesine atıp ensesini kaşımıştı .
" Gidiyorum o zaman ben ." Deyip gülümsediğimde hiç bir şey dememişti .
" Görüşürüz ." Arkamı dönüp havaalanının çıkışına doğru yürümeye başladım.
" Bodrum Kızı !" Birkaç adımda bana yetişip önüme geçen Rüzgar'a çevirdim gözlerimi .
"Evet?" Bana her an kaçabilirmişim ve bunu istemiyormuş gibi bakıyordu.
"Birlikte bir şeyler yiyelim mi? "
Gözlerimi kırpıştırdım. O bu hareketimi sevimli bulmuş olsa gerek yine gülümsedi.
Yutkundum. " Olur , hem acıkmıştım da ben zaten ." Cümlemin saçmalığı sonrası alt dudağımı ağıdımın içerisinde yuvarlamıştım , o buna takılmamış gibi duruyordu .
" ama yemekten önce valizimi almam gerek ." Diyerek dönen bantların orayı işaret ettim.
"Tamam." Deyip bavulların döndüğü bantların oraya küçük bir bakış attığında bende oraya doğru dönmüştüm.
Valizim dönen bantlara düşmüştü . Bir tur daha dönmelerini beklemek istemiyorsam gidip almalıydım.
" Gidiyo." Dediğimde " Kim?" Diye sormasına yüzümü buruşturup. " Valizim." Demiştim.
" Tut şunu." Deyip çantasını elime tutuşturup bantlara doğru yürümeye başlamıştı.
" Siyah , kabin boy olan . " demiştim ama bir tane daha aynı özelliklere sahip valiz görünce arkasından "Ponpon takılı olan !" Diye de seslenmiştim.
Bantların oraya varıp koca bedeniyle iki kişinin arasına girmiş ve valizimi kapıp banttan dışarı çıkarmıştı.
Doğru valiz olup olmadığını teyit etmek için bana baktığında kafamla onu onayladım.
Valizin kulbunu uzatıp tekerini sürüyerek yanıma gelmişti . " Valzini de aldığımıza göre , gidebiliriz Bodrum kızı."
Elini bana doğru uzattığında çantasını eline bırakmıştım. Valizimi almak için ona doğru uzandığımda valizimi geriye doğru çektmişti.
" Bu senin kaçmaman için güvencem. Üstelik valizini taşıtacak birini bulduğun içinde içten içe sevinmelisin. " deyip göz kırparken gereğinden fazla tatlı görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüme On Kala
Chick-LitSanatın ne için olduğu hakkında halâ net bir cevap verilemiyor . Sence sanat ne içindir Ressam ? Toplum için mi ? Sanat için mi? Doğru soru sanat kim içindir olacaktı. Peki bilge ressam , sanat kim içindir ? Sanat senin için . Sen sanatsın. Her...