Omegaverse Hakkında

494 20 0
                                    

Herkese merhaba!

Bu benim ilk Omegaverse hikayem olucak ayrıca çok heyecanlıyım. Taslağını nerdeyse 1,5 ay önce atmıştım ama şuanda yazmaya başladım. Umarım beğenirsiniz!

Bu arada Omegaverse evreni hakkında kısa kısa bilgiler vereceğim bu bölüm.

Şunu da söylemek istiyorum, her yazar kendine göre uyarlıyabilir bu gibi alternatif evrenleri. Zaten daha önceden okuduysanız çoğu yazar kendi düşüncelerine göre yazmak ister. Belirli bir kuralı olmadığı için istek üzerine değiştirip üstünde oynama yapılabilir.

Başlama tarihizi buraya alabilirim!

İyi okumalar...

OMEGAVERSE NEDİR?

Toplumdaki insanların kurt olarak Alfa, Beta ve Omega şeklinde hiyerarşik olarak ayrıldığı ve erkeklerinde hamile kalabildiği bir alternatif evrendir.

OMEGA NEDİR?

Omegaverse evreninde en güçsüz türü olarak bilinir. Uysal ve kırılgan yapıya sahiptirlerdir.

Doğuran taraftır.

Feromon salgıladıklarında gözleri mor rengi alır. Ayrıca kızgınlıklarında eşleriyle vakit geçirmek ve ilgi görmek isterler.

Kurt formuna dönüştüklerinde kürkleri beyaz veya grili beyaz olur.

ALFA NEDİR?

Baskın bir türdür. Bulundukları yerlerde liderlik etmeye, kendisinden güçsüz türlere emir vermeye eğilimlilerdir.

Genel olarak Omegalarla eşleşirler ancak Betalarla da eşleşen Alfalar vardır.

Feromon salgıladıklarında gözleri kırmızı rengi alır. Ayrıca kızgınlıklarında eşleriyle vakit geçirmek isterler.

Kurt formuna dönüştüklerinde kürkleri koyu gri olur.

BETA NEDİR?

Bu tür, insan ırkına en benzeyenidir.

Ve de doğası bakımından hem kırılgan hem sert olabiliyorlar yani bir kalıba sokamıyoruz Betaları.

Betalarda kadın olan kişilerde hamilelik görülüyorken erkeklerde hamilelik yoktur. Ve de feromonları yoktur ayrıca kızgınlığa da girmezler, kurtları vardır fakat dönüşemezler.

Bu tür çoğunlukla iş hayatında gelişmiştir. Kariyer onların ilk sırasında yer alır bu yüzden Beta'ların %80'i evlilik yapmak istemezler.

DELTA NEDİR?

Delta kurt adamları nadir bir türdür. 100 yılda bir doğarlar. Fakat iki nadir türün birleşmesi ile doğan bebeğin Delta olma ihtimali vardır.

Bu tür hiyerarşik sıralanış olarak en üst seviyede bulunur. Ve toplumda güçleri ve en üst seviyede olmalarından dolayı büyük mevkilere sahiptirlerdir. Ayrıca sürü lideri onlardır.

Her türle eşleşebilirler.

Feromon salgıladıklarında gözleri zümrüt yeşili rengini alır. Kızgınlıklarında ise evden çıkmak istemez sadece eşiyle vakit geçirmeyi severler.

Kurt formuna dönüştüklerinde kürkleri gece karası yani siyah rengi olur.

FEROMON NEDİR?

Feromon vücut dışına salgılanan salgı/hormon/koku anlamına gelir. Duygu değişimlerine göre değişiklik gösterir. Eşlerini kendilerine çekebilmek içinde kullanılır. Her kurt olan kişilerin kendilerine özel feromonları vardır.

Güç kavgasına giren kurt türleri feromon salgılayarak üstünlük kurarlar.

Ayrıca feromonlar kızgınlık dönemlerinde artışa geçer.

KIZIŞMA-KIZGINLIK DÖNEMİ NEDİR?

Kızgınlıkta olan kurtlar eşleriyle zaman geçirmek, mühürlemek ve üremek isterler.

Bu zamanlarda kurtlar fazlasıyla zevke aç ve bu açılığı gidermek için onlara yardımcı olan eşlerine bir nevi muhtaçtırlar.

Ayrıca bu durum bir hafta boyunca devam eder.

Bu dönemde omegalar hamile kalabilir ayrıca eşler mühürlenebilirler.

Ve de bu zamanlarda kurtlar kendilerini daha çok gösterirler.

MÜHÜRLEMEK NEDİR?

Omuz ve boyun kısmı arasında kalan bölgeyi kişinin eşi tarafından ısırılması sonucu olan durumdur.

Mühürlenen eşler sonsuza dek mühürlü kalır ve mühür asla bozulamaz, kırılamaz.

Ayrıca mühürlenmiş olan eşler birbirlerinin ne hissettiklerini veya nerede olduklarını bilirler.

Mühürlü olan eşler birbirlerine uzak kalamazlar çünkü kurtları sürekli yakın olmak ister. Fakat uzak kaldığı zamanda ise kurtlar yan yana gelmek için ellerinden geleni yaparlar.

RUH EŞİ NEDİR?

Ruh eşi olan kurtlar, birbirlerini ilk gördükleri anda ruh eşi olduklarını anlarlar fakat insan formunda olan kişi bunu anlayamaz.

Ruh eşlerinin birbirlerine ilk dokundukları yerde çiçek çıkar. Yani ruh eşi çiçekleridir.

Bu izler her iki ruh eşinde de aynıdır fakat bu çiçekler sadece onlara özeldir, eşi ve benzeri yoktur.

Kurtlar ruh eşlerini bildikleri için onlara yakın olmak ister ve daha önce yan yana gelmemiş olsalar dahi onlara karşı bağlılık hissederler.

Ruh eşi olduklarını kabul etmeyen veya ruh eşini öğrenmiş olsa dahi aldatan bir kişi acı çeker ve hem kendini hemde eşini ölüme sürükler.

Evet tanıtım bitti!

Aslında bu biraz omegaverse hakkında bilgi bölümü oldu.

Diğer bölümde ana karakterlerimizi tanıyacağım.

Sormak istedikleriniz veya anlamadığınız varsa buraya yazabilirsiniz.

Neyse bebeklerim görüşürüzzz.
Lifetaekookta ile kalın Taekook ile yaşayın!

DELTA'S OMEGA // Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin