Buluşma

430 29 36
                                    

Herkese merhaba aşklarım!

Kitabımın ilk bölümünü yazdım umarım beğenirsiniz.

Yazım yanlışı varsa affola.

İyi okumalar...

~Jungkook~

Berbat bir gündü çünkü Kızgınlığım tam şuanda başladı. Evet, tam şuanda!

Yatağımda iki büklüm bir haldeyim ve bugün arkadaşlarımla buluşmam var. Ne güzel değil mi?!

Sinirliyim çünkü 2 gün önce bu planı yapmıştık ve hyunglarım itiraz kabul etmeyeceklerini ve herkesin kesin gelmesi gerektiğini söylemişlerdi.

İptal ettirebilirdim ama bunu istemiyorum. Uzun zaman sonra onlarla buluşmak bana her zaman iyi geliyordu. Ve sanırım iptal ettirmeyeceğim.

Kızgınlığa gireceğimin belli bir zamanı veya günü yok çünkü düzensiz bir kızgınlığım var. Ama düşünüyorum da ilk gün olduğu için bence çokta sorun olmaz, yani umarım.

Çoğunlukla ilk günlerim diğer günlerime nazaran daha hafif ve ağrısız geçiyor bu yüzden sıkıntı olmaz ve buluşmaya gidebilirim çünkü gitmeyi çok istiyorum.

Planı ise, Yoongi hyung ve Jimin yapmıştı. Ben ve Seokjin hyung ise sonradan dahil olmuştuk.

Bu arada Yoongi hyung alfa ve Jimin de omega ayrıca ikisi 2 yıldır sevgililer.

Bana sürekli bir sevgili bulup kızgınlığımı onunla geçirmemi söylüyorlar ama ben bilmiyorum çünkü sevgili olduğum kişiyi kullanmış gibi hissederim. Ben ilk önce flört ardından sevgili olmayı ve ilişkimi aşk üzerine kurmayı istiyorum. Belki daha ilerki zamanlarda birbirimize kızgınlığımızda yardımcı oluruz diye düşüyorum.

Şuanda bunu düşünmek istemiyorum. Kasıklarım ağrıyor ve deliğim sürekli omega sıvımla ıslanıyor. Ayağa kalktım ve hemen kendimi banyoya attım, duş almalıydım.

|30 dakika sonra|

Duştan çıkmam uzun sürmüştü çünkü kendimi tatmin etmek gibi işlerle uğraşıyordum.

Hızlı bir şekilde çıkmaya çalışmış ve hemen dolabımı açıp kendime kıyafet seçmiştim. Hava hafiften esiyordu bu yüzden üstüme mor bir sweatshirt ve altıma da açık mavi renkte her iki bacağında da birer yırtmaç bulunan bir pantolon giymiştim. Ardından beyaz çoraplarımı giyerek kombinimi yapmıştım.

Saçlarımı ortadan ayırmış ve hafif dalgalı yapmıştım. Yüzüme de çok az bir kapatıcı uygulamış sonra da dudaklarıma böğürtlenli lipbalmımı sürmüştüm.

Kendim hazırdım ama yanıma çanta almam geriyordu. Yanıma küçük bir sırt çantası almış ve içine birkaç bir şey koymuştum. İç çamaşırı, ıslak mendil ve bastırıcıyı sırt çantasıma koymuştum çünkü lazım olabilirdi, her ihtimali değerlendirmem gerekiyordu.

Telefonumdan mesaj sesi gelmesi ile elime almıştım.

Kurt olmakta yoruyor yaw

Katılımcılar: Seokjin, Yoongi, Jimin, Jungkook

Yoongi Hyungum 💛

Selam nasılsınız gençler
Buluşmamıza 4 kişi olarak değilde 7 kişi olarak gideceğiz
3 kişi daha katılacak umarım sizin için sorun olmaz

Seokjin Hyungum 🧡

Ben iyiyim de kim bu gelecek olan kişiler, tanıyor muyuz

DELTA'S OMEGA // Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin