saat 4.25 dışarıdayım neden mi çünkü ben yeni bir eve taşınıyorum ailem bana yardım ediyor benim evim için aldığımız eşyaları enim evime taşıyorduk ve ben bazı eşyaları taşımakla görevliyim aileme yardım etmeyi seviyorum ama neden erkek kardeşim dururken ben yapıyorum bu işleri..? tamam biliyorum benim evim ama o erkek ve onun da yapması gerekiyor eminim ki gününün %75 ini benim evimde yayılarak oyun oynayarak geçirecek ama görür o bu evim bir bitsin ilk işim ona bir iş bulmak olacak...
Evin görünüşü pekte hoşuma gitmiyor değildi aslında eski evimiz yıkık döküktü ama bu ev villadan farksızdı büyük odalar ve dev gibi bir bahçesi vardı.
Akşam oldu iki haftadır bu evi döşemeye çalışıyoruz ve artık bitti yarın eve yerleşeceğim bu eve gelmekten korkuyorum çünkü şimdiye karar onlarca korku filmi izlemiş biriyim ama beni korkutan bu değil benim neredeyse her gün gördüğüm o gölge.
bunlar 7. sınıfta bir kursta arkadaşım ile tuvalete gitmemle başladı.
*12 mayıs 2021*:
saat 4.30 civarı inkılap dersindeyim sıkıldım ve tuvalete gitmeye karar verdim
efsun (ben): hocam tuvalete gidebilir miyim
öğ: gidebilirsin
ben o günlerde korktuğum için arkadaşımın da gelmesi için izin aldım
ef: hocam arkadaşım da gelebilir mi
öğ: tamam çabuk gelin
inkılap hocası ben ve arkadaşımı çok sever ve güvenirdi o yüzden izin almam zor olmadı
tuvalete gittik ikimizde korktuğumuz için ilk önce bütün kapıları açıp iyice kontrol ettik son kapı açılmadığı için oraya bakmadık
yıllardı o kapı kapalıymış ve biz ne yaparsak yapalım açamadık o kapıyı hatta bir keresinde kamerayı açıp yukarıdan uzun bir süre içeriye tuttuk ( ışığını fulle mistik karanlık olmasın diye) yaklaşık 2 3 dk civarı sonra kamerayı kapatıp izledik ama video 5 sn'lik ti açtık ama sadece telefonu içeriye götürüşümüz ve hemen arkasından çekişimiz görünüyordu. ( kısacası içeriye dair bir görüntü yoktu)
neyse biraz orada durduktan sonra tam çıkıyorduk ki son kapıdan kulak tırmalayan bir çığlık sesi geldi arkadaşım ve ben korkudan kapıyı tersten itiyor bağırıyorduk ses kesilince geri çekilip kapıyı açtık ve kendimizi dışarı attık ben korkudan hem titriyor ham ağlıyordum direkt sınıfa gittik ve hocaya her şeyi anlattık hoca ben bakarım dedi ama hiçbir şey yapmadı o ay her kursta kız ağlama sesleri geliyordu biz ağlama sesini sadece 1 kere duyduk ama bazı kızlar korkarak bize anlatıyordu...
*günümüz...*
o günden sonra ben geceleri gölgeler görmeye başladım kabuslarla uyandığım geceler oldu...
sabah oldu çok yorgundum dünkü koliler çok ağırdı neyse ki bugün sondu sonra rahattım yatağıma girip günlerce uyumak istiyordum pijamalarımı değişip siyah kot şort üzerine siyah beyaz bir buluz giydim hava sıcaktı ama üzerime de bir ceket giyip dışarı çıktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
klonlar
Horrorsessizlikteki sesleri duymaya çalış yoksa bu hayatıma mal olabilir....