Hayatimdan bahsedecek olursam en yakın arkadaşım Freya Rosier onun abisi Noah da abimle çok yakın ancak ablam ablasıyla değilde Malfoyların oğullarıyla yakın eh bide Riddle oğulları var of karışık iste.
Aslında ablamla hiç anlaşamayız işi düştüğü zamanlar hariç annem hep alttan almamı ister.Abimse bu isteğe karşı çıkıp sürekli bir tartışmaya girer.Abim demişken kendisiyle coook iyi anlaşırız.kendisi 7.sınıf ablam 6 ve bense 5 evet aramızda birer yıl var.
Yaz tatili olduğu için çok sıkılıyorum.Bazen okulu sevdiğimi bile düşünüyorum ancak ben içindekileri seviyorum. Mesela Tom Riddle yı IEBFOWBFKD evet biraz hoşlanıyor olabilirim.Birazz.Tamam baya hoşlanıyorum.Freya da bunun farkında kardeşi Mattheo da.Theo da bu yıl bizim okula gelecek daha iyi anlaşırız diye düşünüyorum da bi bakalım.
Akşama bizim evde mükemmel yaz gecesi olacak.Evet neredeyse her yıl bir aile herkesi davet eder mükemmel yemekler hazırlanır ve sohbetler edilirdi.Simdi ise herşey hazır ben dışında.üstüme bebe mavisi bir crop altına da beyaz renk dizime zar zor ulaşan bi etek giyecektim.Ayakkabilarim beyaz convers olacaktı.Ama ben hazırlanmaya o kadar üşeniyordum ki.OFFFF
Nihayet balkonumdan kalkıp odama geçtim.Hızlıca üstümü değiştirip saçımı açtım omuzlarımın biraz altındaydı.Percemlerimi fön yardımıyla kıvırttım.Annemle beraber yaptığımız yasemin çiçekli parfümümü sıkıp dudak nemlendiricisi de sürdüm.tamamm.hazırım ya
Aşağı inip mutfağa geçtim ev cini Dima kendisi bebeklik arkadaşım olur.Ama bana karşı hep saygılı ve mesafeli işi gereği ev cinlerine gerçekten çok yazık.
"Dima bana soğuk su verebilir misin?"
"Elbette,efendim."
Soğuk suyu bana verdiği anda bi serinleme oldu.Temmuzun kavurucu sıcağında iyiki büyü var muggleleri düşünemiyorum bile.Düşünsene yanıyosun ama seni serinletecek bi büyü bile yapamıyorsun.Hayat zor.
Suyu yavaşça boğazımdan inerken arkadan abimin korktumasıyla bütün su yere döküldü.Yok hepsi dökülmemiş biraz da boğazımda kalmış.
"Öhö öho"
Öksürmemi duyan annem hemen dışarıya acılan camlı balkondan içeri geldi.
"Oğlum öldüreceksin kızımı bir gün böyle."
Diye hayıflanmaya başladı canım anam.Bense ardı arkası kesilmeyen öksürüüklerle mutfakta duruyordum.
"Kötüye bişey olmaz annecim sen rahat ol."
"Ya anne alt tarafı masaj yapmadım kötü kardeş oldum."
Nihayet konusabilmistim eh biraz zorlandım ama.
"Neee masaj mı??"
"Anne sende mi ya!"
Ya sihirli ellerim falan mı var benim hayırdır herkes masaj istiyor.
"Hadi hadi dışarı gelinde yardım edin bana misafirler gelir birazdan."
"Ya hani biz büyücüyüz yaa"
"Ah be abim sen söylemesen biz asla büyücü olduğumuzu öğrenmeyecektik saol varol."
"Öğrenmen gereken birşey daha söylim mi?"
"Evet?"
"Roseirler bu gece yok."
"NEEEEE!"
Sırıta sırıta gitti göt ne demek Freya yok ya üfff.Tek mi kalacağım ben şimdi!??? Ay Mattheo var da şımdı offf.biraz oyalandıktan sonra bende mutfaktan çıktım e zaten bi ben kalmıştım kendi kendime konuşuyordum.