yorucu ziyaretler

12 3 0
                                    

Şimdi ki hedef Rosier malikanesiydi.Narcissa teyze annemin balo kraliçesi olduğu zamanın fotoğraflarını ve o zaman ona hediye ettiği ama şuan kendisinde olan kolyeyi vermişti bana.Kolye aynı annemin tarzıydı.Etrafında üç yapraklı bir çiçek vardı her bir yaprakta onların isimleri yazıyordu.bende Louisin doğum günü için zaten bileklik yaptırmıştım ama isim yazdırmayı hiç düşünmemiştim.

"Geldik efendim."

Şoförün seslenmesiyle araçtan indim ve malikaneye yürüdüm kapıyı açan ev cini oldu.Beni doğrudan Freya nın odasına götürdü.Freya geldiğimi görünce birbirimize sıkıca sarıldık.Ve beni o çok sevdiğim pufuna oturtu.Kendisi ise biraz ayakta bekledikten sonra yatağa oturdu.Biliyordu herşeyimi biliyordu.Onunla dertlesmek için geldiğimi bile biliyordu.O benim psikoloğumdu ve bende onun.

"Peluş yastık vermemi ister misin?"

Cevap vermemi beklemeden unicornlu olan peluş yastığı uzattı bana.Simdi ise ben onun boynuzuyla oynayıp derdimi anlatacaktım.
Bastan sona ne varsa döküldü dudaklarımdan.Ağladığımın farkına uzattığı mendille vardım.iyi değildim ve o bunun farkındaydı.

"Sadece fark ettim ki:
Kötü anılar iyi anıları siler."

"Yanılıyorsun. Iyi anılar kötü anıları iyileştirir."

Dedi ve bir süre ikimizde sessiz kaldık.Iyi anılarımı aradım beni iyileştirecek olanları ama sonuç hüsran.

Çok birikmiştim çok bitmiştim. Sadece artık ben abim ve annemle mutlu olmak istiyordum.Tomun beni sevme ihtimalini bile gectim.

Bütün bu düşüncelerden kurtulmak istedim çünkü bu gün annemin günüydü bunu kendi dertlerimle mahvedemezdim.Derin bir nefes aldım.

"Bunu kendine yapma sende gerçekten  mutlu olmayı hak ediyorsun.Anlık gülüşler değil içten olsun hislerin lütfen sen daha 16 yaşındasın bu kadar olgun düşünmeye kalkma içindeki çocuğa bunu yapma çiçeğim."

"Ağlatma beni ya daha dışarı çıkıcaz freya."

"APTALLL!"

"şey ya kusura bakma 3 gün önceden haber vermeliydim."

Dedikten hemen sonra bir kahkaha patlattım.O ise telaşlı haliyle gardırobunu açtı ve elbise seçmeye başladı.

"Uyumlu giyenelim bence bakim üstüne." dedi.Kisa bir göz gezdirdi ve o moda iconu tavrıyla:

"Iyyy Üstüne düzgün biseyler giyseydin ya pff ben buna uyumlu kombin yapamam.Daha saç var makyaj var cüppe seçme var AYYY AYAKKABIII!"

Ben sanki az önce tüm yaşananlar için ağlamamış gibi şuan onun bu hâline gülüyordum komikti ya.Ben gülerken Freya Elbiselerle bakışırken odaya abisi daldı.Hayvan herif insan bi kapı çalardı.

"Ne bağırıyorsun yine adam akıllı uyutmuyorsun kızım."

Gözlerini ovuşturarak konuşmasından ve ses tonundan da belliydi yeni uyandığı.

"YA ABİ APTALA BAKSANA DIŞARI CIKACAKMISIZ VE BANA BUNU ONCEDEN SOYLEMEDI.PFFFFF NASIL HAZIRLANAYIM BEN SIMDI."

"Hmmm."

Demekle yetindi Noah asla bilmediği konular hakkında yorum yapmıyordu tabiki.Sonra başını bana çevirdi ve:

"Lila hosgledin iyi misin sen ağlamış gibisin."

"Iyiyim Noah teşekkürler."

Şüpheyle süzdü ve basını sallayıp gitti.Bende tekrar Freya ya döndüm.Mavi beyaz kombinimi beğenmeyen tek kisiydi.neredeyse 2 saatin ardından ancak çıkabilmiştik.Yol boyuncada malfoy malikanesinde olanları anlattım.

"Ciddi misin sen bu draco bizim draco ya amk kesin çok istediği birinden red yedi."

"Yok be asla olmayacak senaryo bu."

Dedim de ne fayda dedikodu uzmanı en yakın arkadaşımla başladık kimin üzmüş olabileceğini bulmaya.Biz bütün hogwarts ihtimallerini düşünürken gideceğimiz cafe de pansy ve babamı gördük.Oturmus sohbet ederek kahve içiyorlardı üzülmedim değil ama çok takmamaya çalıştım.Freya bu durumu fark edince şoföre başka bir adres verdi.

"Bence bir kaç şort alır öyle gideriz bir şeyler içmeye."

"Olur okul açılmadan yüzmeye de gideriz."

Diye yanıtladım.Okul açılmadan güzelce eğlenmek istiyordum hem annemin yüzdüğünü de hiç görmemiştim ona da değişiklik olur.

"O zaman akşam planı söyleriz anneler ve çocukları yüzmeye gidiyoruz."

"Anneler ve kızları??"

"Hayır ya toplu gidelim draco neye üzülmüş  alttan alttan anlarız."

"Eh peki Tom un geleceğini düşünmüyorum ama yine de beklicem."

"Hıhı daha çok beklersin."

Dediğinde ben gözlerimi kapatmış olabilecek(!) Küçük bir senaryo düşünüyordum.

"Şşş hayalimi bozma."

Sohbetler ede ede istediğimiz yere gelmiştik.Freya bikini bakarken ben mayo bakmıştım her ne kadar güzel bir fizigim olduğunu söylesede bazen kendimi rahatsız  hissesiyordum.Çoğunlukla crop sort tercih ediyordum.Ama biz bize oluncada rahat olup istediğimi giyiyordum.

Freya yanıma koşturarak geldi ve iki elide doluydu sadece onun değil yanında duran iki çalışanın da.

"Şimdi bunlar sana seçtiklerim."

Elleriyle sol tarafında bulunan çalışanı gösterdi.

"Ve bunlarda bana.Bendekiler de ikimize."

"Bu kadar kısa süre içinde nasıl seçtin merak ediyorum."

"Şşş nasıllar?"

Sol tarafta bulunan çalışanın yanına gidip getirdiklerini inceledim bir tane kırmızı bikini 2 tane mayo ve 2 tane kalcamin bir karış aşağısında şort.

"Ya bana kırmızı secmissin ama kırmızı  giymem ki."

"Degistiririz onu geç başka."

"Yani diğerleri güzell."

"Moodun yerine gelsin lilaa hadi ama babanla pansy icin üzülmemelisin.Bırak onlar sizin onlar olmadan ki halinizi görüp çatlasınlar."

"Pekala hadi kabine sexsi halini görüp yönelim değiştirmem gerekiyorrr."

"Hah işte benim kızım sonunda anladı Tom dan hayır gelmeyeceğini."

"Şşşs çok konuşma ve hızlı ol"

__________________
  hiç içime sinmedi bekli silerim.Bu yüzden diğer bölümde direkt olarak akşam yemeğine ısınlanıyoruz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 yıldız çiçeğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin