Gracie Abrams As Elena López
Pablo Martín Páez Gavira As Himself
— — — — — — — — — — — — — —
❝Gösterdiği gölgenin yanına gittim. Tutkumun onu konuk etmeye hazır olduğunu söyledim.❞
— — — — — — — — — — — — — —
Sabahın erken saatlerinde yola
koyulmuştu genç kız.Sevgilisine sürpriz yapıcaktı ve bu yüzden heyecanlıydı.
Elinde alışveriş çantalarıyla kapıya gelmişti. Kalbi şimdiden hızlı atıyordu! Sevgilisini görse bayılabilirdi orası kesindi.
Kapıyı defalarca çalmıştı ama hâlâ açan yoktu. Jack hala kapıyı açmamıştı nolmuştu acaba? diye düşünüyordu genç kız. Normalde sevgilisi ona haber ederdi eğer bir yere gidecek olsa bile haberi olurdu.
Sonuçta 1.5 senelik bir ilişkileri vardı, ve sevgilisi Jack'a çok güveniyordu.
Alışveriş çantalarını kapının önüne koyarak telefonunu çıkarmıştı.
Apartmana gelen sesler karşılık bakışlarını merdiven boşluğuna çevirmişti.
Bu ses ona oldukça tanıdık geliyordu. Jack ve yanındaki sarışın kız sarmaş dolaş şekilde kahkaha eşliğinde yukarı çıkıyorlardı.
Elena şaşırmış şekilde Jack'a bakarken göz yaşlarına engel olamıyordu! Jack onu aldatıyordu hemde ikisinin en özel günlerin de...
"Jack." demişti sesi titrerken kaşlarını çatmıştı. Jack Elenayı gördüğünde şaşırmış şekilde bakarken Elena öfkeyle Jack'a yaklaşmıştı.
"Seni pislik! senden nefret ediyorum inanamıyorum sana bana bunu yaptığına." demişti öfkesini kusmaya çalışırken.
Jackın yanındaki sarışın kız Jack'a bakarak "Aşkım bu kim? ve ne demek istiyor anlayamadım." demişti kırık ingilizcesiyle, bu kız tam bir Almandı ve belli ediyordu.
Elena öfkeyle Jacki geçerek apartmandan çıkmıştı, orda kalıp ona hakaret ederek nefretini tamamen kusabilirdi ama yapamadı, dilini yutmuştu resmen o an gözlerindeki yaşların akmasını izin vererek arabasına hızlıca binmişti.
Başı fena halde ağrıyordu, kafa dağıtmak için en yakın bara gitmek istemişti. İçmeye ihtiyacı vardı!
Jack'ın arabaya yaklaşmasıyla cama vurması bir olmuştu. "Elena aç camı konuşalım göründüğü gibi değil!" diyordu çaresiz sözleriyle.
Elena onu dinlemek bile istemiyordu göz yaşlarını silerek arabanın gazına asılmıştı. Hızlı bir şekilde oradan ayrılarak adamı arkasında bırakakalmıştı.
-Bölüm sonu-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shameless ; pablo gavi
Teen FictionSana istediğimden daha çok ihtiyacım var. Camila Cabello - Shameless (Romance) -Pablo Gavi kurgusudur. For:@ymofly