Sabah baş ağrısıyla gözlerimi açmıştım. Berbat bir gece geçirmiştim ve başım fena halde çatlıyordu, neredeyse.
"Uyandın mı? Biraz daha yat diye kaldırmamıştım." diyen Alejandra'ya bakmıştım.
"Başım fena ağrıyor Tanrı aşkına bu ağrı beni öldürecek." diyerek şakaklarımı ovalamaya çalışıyordum bir nebzede olsa rahatlamasını umuyordum.
"Sana ilaç getiriyim." diyerek yanımdan ayrılmıştı.
Tavana boş boş izlerken aklıma dün tanıştığım o çocukta kalmıştı.Pablo Gavi.
Benimle ilgilenmesi o kadar hoştu ki ona nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyordum...
"Bunları iç iyi gelir, koca şişeyi bitirmissin kızım tabii ağrıması normal." diyen Alejandra'ya başımı sallamakla yetinmiştim, haklıydı sonuçta kendimi resmen rezil etmiştim.
"Barın girişinde ki sana yardım eden o çocukta kimdi?" demişti yatağımın kenarına oturarak bana bakıyordu.
Omuz silkmiştim.
"Pablo Gavi... Aynı yerde oturuyorduk sızmış olduğumu gördüğü için yardım etmek istedi." demiştim.
"Konuşmadınız mı daha sonra." demişti sorar bakışlarla.
"İnstagramdan takibe almış, o an zaten yorgun olduğum için kısa kesmek zorunda kaldım." demiştim.
Alejandra kaşlarını havaya kaldırarak "Kızım ne bekliyorsun? Onu bize davet et ve teşekkür et çocuğa sadece kuru bir şekilde teşekkür mü ediceksin." demişti.
"Şimdi mi?" demiştim kendimi geriye yaslayarak tekrardan tavanı izlemeye koyulmuştum.
"Kendini iyi hissettiğin zaman yaz ve davet et ben sizi yalnız bırakırım." demişti gülümseyerek.
"İyi tamam birazdan yazarım." demiştim.
Alejandra ayağa kalkarak "Haber edersin." diyerek odadan çıkmıştı.
Tek kaldığımda, uzun bir süre tavanı izleyerek düşünmeye başlamıştım.
Sâhi bu çocuk ne kadar yardım severdi?
Onu tanıma fırsatı yakalayacaktım.
Alejandra haklıydı ona kuru kuru teşekkür edemezdim ortalık yeterince sapık doluyken bana yardım etmişti, o olmasaydı başım fena halde belaya girerdi.
Aniden yatağımdan kalkarak telefonumu masanın üzerinden almıştım.
Hızla instagrama girerek Pablo'nun profiline girmiştim.
@pablogavi
Selam Pablo.
Dün bana yaptığın yardım için çok teşekkür ederim, dün sana yeterince teşekkür edemedim birazda kabaydım...
Yazıyor..Selam Elana, nasılsın?
Dün bana yaptığın yardım için çok teşekkür ederim, dün sana yeterince teşekkür edemedim birazda kabaydım...
↪️
Rica ederim Elena, kim olsa aynı şeyi yapardı.Yapmazdı bunu biliyorsun bu yüzden teşekkür ediyorum iyi ki karşılaşmışız.
İyi ki.
Gönderilmedi.Evet güzel bir karşılaşma oldu.
Bana gelir misin?
Beraber sohbet etmiş oluruz ve teşekkürümü bir daha etmiş olurum...
Bu anı bekliyordum.
Gönderilmedi.Olur gelirim tabii, az sonra evden çıkarım
konum atarsın.Teşekkür ederim, az sonra konumu atmış olurum görüşmek üzere.
Görüldü.-Bölüm sonu-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shameless ; pablo gavi
Teen FictionSana istediğimden daha çok ihtiyacım var. Camila Cabello - Shameless (Romance) -Pablo Gavi kurgusudur. For:@ymofly