0.1

635 43 50
                                    

"Bir Likör lütfen." demişti barmene sandalyeye oturur oturmaz.

Barmen Likörü küçük bardağa koyarak kızın önüne koymuştu. Likör dolan bardağı tek hamlede içerek bardağı masaya tekrardan koymuştu.

"Bir daha." demişti sıkıntılı sesiyle, kötüydü ve anca alkol onu toparlayabilirdi kısmen.

Aklı sürekli Jack'a gidiyordu nasıl bir ihanetti bu böyle? resmen sırtından darbe yemişti defalarca, onun acısı vardı üzerinde canı yanıyordu içi parçalanıyordu!

Barmen Likör şişesini kıza vermişti çünkü sürekli istiyeceğini biliyordu, tercübeliydi böyle müşterilerin gelmesinden biliyordu isteyeceklerini.

"Teşekkür ederim, bana yeterli olur bu şişe şimdilik." demişti kızarmış gözleriyle bardağa dolduruyordu Elena.

Yavaş yavaş sarhoş olmasının etkisindeydi genç kız. Başı fena halde çatlıyordu birde gürültülü bir yere gelmişti! Etrafta dans eden insanlar çoktu müzik sesi aşırı yüksekti bu yüzden rahatsızdı bu durumdan gürültülü yerleri sevmiyordu ama bugün bu durumu önemsememişti.

~~~~~~

Elleriyle yüzünü kapatarak masaya dayanmıştı Elena, sarhoştu hemde çok fazla! Şişenin dibinde kalmıştı Likör hepsini içmişti.

Yanına gelen genç adam kızı fark etmeden yanındaki sandalyeye oturarak barmene seslenmişti.

"Ne istersiniz efendim." diyerek genç adama bakmıştı.

"Beyaz şarap lütfen." diyerek saçlarını düzeltmişti.

Genç kızı fark etmesi pekte uzun sürmemişti. Üzerindeki beyaz gömlek ve kalem etekle, dağılmış saçlarıyla yüzünü örtmüştü.

Sızmıştı belli ki.

Barmen beyaz şarabı adama uzatırken genç adam barmene soru sormuştu.

"Bir şeyimi var? sanırım sızmış hareket etmiyor tanıyormusunuz kendisini." demişti yanında ki genç kızı göstererek.

Barmen omuz silkerek "Hayır tanımıyorum efendim ama baya Likör içti şişeyi dibine indirmiş sanırım baya bi kötü gün geçirmiş olmalı, soru sormadım diğer müşterilerle ilgilenmek zorundayım biliyorsunuz." demişti.

"Adınızı öğrenebilirmiyim efendim, tanıdık geliyorsunuz bana." demişti cümlesinin ardından.

"Pablo Gavi." demişti genç adam.

Barmen kaşlarını havaya kaldırarak şaşırmış tavrıyla ellerini Pabloya uzatmıştı.

"Tanıştığımıza çok sevindim efendim! Bende Lucas." demişti sevecen tavrıyla.

"Siz futbolcusunuz şimdi hatırladım! Sizi kardeşimle izliyoruz Barcelona gerçekten iyi bir takım ailecek takipliyoruz diyebilirim... Kardeşim sizinle tanıştığımı görse sanırım sevinçten havalara uçardı." demişti.

Pablo gülümseyerek tekrardan teşekkür etmişti. Hayranlarının olması onu çok mutlu ediyordu ve hoşunada gidiyordu.

Elena kıpırdanmaya başlamasıyla Pablo ona bakmıştı.

Elena yüzünü ortaya çıkartınca ayağa kalkmak için masaya tutunmuştu kusucak gibi görünüyordu midesi fena halde bulanıyordu.

shameless ; pablo gaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin