"Arda zil zurna sarhoş olmuştu. Bir an bana gelip "bebeğim senin burada ne işin var?"dedi bu çocuk benimle dalga mı geçiyordu."
"Arda sen iyi misin?" Diye sordum.
A:Duru aşkım bana kızlarla dışarı çıkacağız demiştin beni mi özledinn sen.
E:Arda ne diyorsun sen, benim Ecrin.
"Arda hala bana bir şeyler söylüyordu ama umrumda değildi aklım kurduğu ilk cümledeydi ne demişti o,"bebeğim senin burada ne işin var" yoksa düşündüğüm şey miydi? Arda Güler'in sevgilisi mi vardı ağlayarak hemen oradan kalkıp kapıya doğru koştum.
Ardanın Anlatımıyla
"Başım çatlayacak gibiydi, Ecrin neden ağlayarak çıkmıştı. Peşinden gitmek için ayağa kalktım. Karşımda Altay abi ve Damla abla duruyordu bana"Ecrin nerede"diye sordular sadece bilmiyorum demekle yetindim."
"Acaba Ecrin benim yüzümden mi gitmişti onu kıracak bir şey mi söyledim diye düşünürken, İnci ablanın "yakalayamadım gitti" diye bağırması herkesin ona bakmasını sağladı."
Ecrinin Anlatımıyla
"
Yoldan geçen bir taksiyi hemen çevirdim taksinin kapısını açacakken İncinin "ECRİN DUR!" Diye haykıran sesine çevirdim kafamı. "Ben onun yüzünü bir daha görmek istemiyorum" Dedim İnciye, anlamaz gözlerle bana bakarken taksiye binip kapıyı kapadım."
"Ardanın hayatını sıkı takip eden biriydim hiç sevgili haberlerini görmemiştim belli ki baya gizliydi bu olay diye kendi kendime düşünürken taksicinin;
"Güzel hanım nereye bu saate" dediğini duydum kafamı çevirdiğimde kirli sakallı orta yaşlarda yüzü yara içinde biri bana bakıyordu "Aaa pardon Kadıköy dedim ve önüme döndüm""Yanlış anladın güzelim senin gibi güzel bir kadının bu saatte dışarıda olması sence de tehlikeli değil mi? Diye cevap verdi bana"
"Sizi ilgilendirmez önünüze döner misiniz? dedim.
EVETT BURADA BIRAKIYORUM BİLİYORUM ÇOK KISA OLDU AMA DAHA UZUN BÖLÜMLER GELECEKK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL~Arda Güler
Teen Fiction"Ben vazgeçmedim hayallerimden 3 yıl boyunca sevdiğim adamın peşinden gittim, ama hiç böyle bir tanışma hayal etmemiştim"