ARDANIN ANLATIMIYLA
" Altay abinin sanki roket sürüyormuş gibi kullandığı arabayla sonunda varmıştık."
"Etrafta polisler ve ambulans vardı Ecrini ambulansa bindirildiğı sırada inci abla koşarak onun yanına gitti"
İ:Ecrin! Ecrin! Ablacım dayan güzelim iyi olacaksın.
"Ecrin zorda olsa bir kaç kelime konuşabiliyordu İnci ablaya " inci korkma ben iyiyim" dediğini duydum içim ferahlamıştı Altay abi yanıma gelip "Arda koçum hadi sen eve git yoruldun biraz biz Damlalarla hastaneye geçeriz" dedi. "Peki" diyip arabaya doğru yol aldım.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
"Eve vardığımda yukarıdan sesler geliyordu, iyi de evde kimse yoktu mutfaktan bir bıçak alıp yukarı çıkmaya başladım. Sesler durunun odasından geliyordu anlam veremedim çünkü duru bende kalmak istediği günler burada yatıyordu bunlar hırsızsa bile bir şey çalamazlardı. Odaya girer girmez duru ve başka bir adamın beraber olduğunu gördüm"
A:DURU! Burada noluyo
D:aşkım gerçekten açıklayabilirim
Adam: duru bebeğim bu topçunun evine gelmeyelim demiştim sana bak bide korkmuş bıçak almış eline
D:sus serdar sus
A: Duru defol evimden
D:Arda-
A:defol dedim her şey bitti duru çık git gözüm görmesin seni
"Dedim ve odadan çıkışlarını izledim duru bunu bana nasıl yapardı ben onu sevmiştim ama karşılığını alamadım diye söylenirken Altay abiden telefon geldi."
Altay:Arda koçum Ecrin'in durumu gayet iyi çok bir şey olmamış çok şükür polislere ifade verdi bu taksici ecrine asılmış şerefsiz pislik şuan yoğun bakımda çıksın hele ben göstericem ona
A:Abi ecrinin iyi olmasına çok sevindim
Altay:noldu aslanım sesin garip geliyor
A: A-abi ben duruyu bir adamla bastım ya hemde kendi evimde
Altay: ne! Ne diyorsun koçum duru yapmaz öyle şey ya
A:yaptı ama abi resmen aldattı beni
Altay:üzülme aslanım üzülme ben gelirim birazdan senin yanına
A: tamam abi çok sağol görüşürüz
ECRININ ANLATIMIYLA
"gözlerimi açtığımda odadaydım yanımda İnci, Damla ve Altay abi vardı. Evet gözlerim direkt onu aradı Ardayı yoktu burada büyük ihtimalle gitmişti uyandığımı gören Damla koşarak oturduğu yerden yanıma geldi."
D:Ecrin güzelim iyi misin?
E:iyiyim Damla sakin ol
"Onlara olanları anlattım hepsi taksiciye söverken ben bir yandan Ardayı düşünüyordum Altay abiye sordum" Altay abi Arda nerede" "fıstık ona eve gitmesini söyledim de evde kötü bir manzarayla karşılaşmış" "noldu abi kötü bişey mi" Dedim Altay abi başladı anlatmaya."
"Arda eve varınca sevgilisiyle başka bir adamı basmış"
D ve İ:Nee ayy yazık ya çocuğa
"Normal biri olarak buna üzülmem gerekiyordu ama ben kesinlikle üzülmedim çok mutluydum."
EVETT BURAYA KADARDI BÖLÜM HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZZ FİKİRLERİNİZİ LÜTFEN YAZINN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL~Arda Güler
Teen Fiction"Ben vazgeçmedim hayallerimden 3 yıl boyunca sevdiğim adamın peşinden gittim, ama hiç böyle bir tanışma hayal etmemiştim"