Kulağıma gelen kuş sesleriyle uyandım. Evet başlıyoruz yeni bir güne. Her gün aynı iş, aynı insanlar hiç değişmemiş bir vaziyette, sanki hiçbir şey olmamış gibi tekrardan başlıyorduk.
Kendimi tanıtıyım ben Eylül. 22 yaşındayım, yanlız yaşıyor ve Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumunda görevliyim.
Uyandığım gibi banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Tesislere gitmek için hazirlaniyordum. Üstüme beyaz bir crop ve mavi bir kot şort giydikten sonra aşağıya inip kahvaltı etmek için indim. Zaten çok yemediğim için kendime hemen sandviç hazırlayıp, telefonumu ve çantami alıp evden çıktım.
BMW 520İ Comfort Pulus olan arabama binip çalıştırdım, ve tesislere doğru sürdüm.Trafık olduğundan dolayı yarım saatte anca vara bilmiştim. Arabamı park ettikten sonra stadyuma doğru yürüdüm. Kimliģimi gösterdikten sonra içeriye girdim.
Sahayı bugün ben sulayacaktım. Aslında çokta zor değil sadece tuşa basıyorsunuz.Görevli abilerden birisi yanıma yaklaştı:
"Eylül, hemen sulama sahayı Mert çimleri biçecek." dedi.
Güler bir yüzle:
"Tamamdır Eren abi. " dedikten sonra Eren abi yanımdan ayrıldı.Bende boş durmak yerine içeriye geçip herkese günaydın dedim.Evet daha yeni günaydın diyorum, çünkü geldiğim gibi eşyelarımı bırakıp sahaya göz atmaya gittim.
Herkese günaydın dedikten sonra etrafa göz attım, yapılaçak bir şeyler varmı diye. Fakat bir şey bulmayınca sahaya geri döndüm. Mert abi çimleri biçmişti ve şimdide kenarda suyunu içiyodu.
Hemen yanına gittim ve:
"Mert abi günaydın." dedim"Günaydın Eylül." dedi ve gülümsedi Mert abi.
"Eğer işin bittiyse suyu açacağım."
" Bitti bitti açabilirsin ve şey sorucaktım."
"Sor abi, önemli bişimi oldu."
" Yok bişi olduğu yok sen bu yeni transfer edilen futbolcuyu biliyomusun, adı sebastian szymanskiymiş. Baya iyi bi futbolcuymuş."
"Aaa evet duymuştum transfer edilecegini, ama hiç bakmadım nasıl biri."
Aynen kanzi hiç bakmadın ya o yuzden çocuğu gece saat 3 e kadar stakladin
KANZİLERIMMM EVET HESABIMI YENI AÇTIM VE İLK HİKAYEMM.
İnşallah büyürüz hedeflerimiz bol bol olsun evet biraz kısa oldu ama gece 2.50 de bu kadar oluyor pek bölük atamayabilirim.NEYSE SIZI SEVIYORUM KANZILERIMM IYI GECELERR 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beni sev sebastian szymanski
Storie d'amoreöğret bana nasıl sevilir... Sebastian Szymanski