Media: Deniz
Bugün karne günü! sadece karne almamıza 3 ders kaldı. çok heyecanlıyım. çünkü Asya ve ben haftaya İzmir'e gidiyoruz ( sonunda annem ve ablam olmadan). Ben orda ne kadar çok eğleniceğimizi düşünürken uykuya dalmıştım. biranda öğretmenimin sesini duydum.
''Deniz Yalçın!''dedi bağırarak. aniden uyandığımda herkes bana bakıyor aralarında gülüşüyorlardı. 2 ders ne çabuk geçmişti?
''Efendim hocam''dedim uykulu bir şekilde.
''yastık ve yorgan ister misin?'' dedi sırıtarak. ardından '' tebrikler'' dedi ve karneyi uzattı. Yanına gittim, karnemi aldım ve yerime oturdum.
5- 6 dakika sonra zil çaldı.okul bitmişti. şimdi daha da heyecanlandım. sınıftan çıktım. Biranda biri bana seslenmeye başladı. arkamı döndüğümde Güneş bana doğru koşuyordu. bende ona doğru koşmaya başladım. onu çok özlemiştim. o benim hayatımdaki en sevdiğim, en değer verdiğim, en güvendiğim, kısacası en yakın arkadaşımdı. hemen gidip ona sarıldım.
''selam kardeşim nasılsın?
''iyiyim sen?''
''bende iyiyim. Erzurum dan ne zaman döndünüz?''
''dün döndük. Deniz biliyomusun babam tahinini buraya çıkarmış. yani buraya taşınıyoruz''
''olley! eee yaz tatilinde napıcaksın?''
''bilmiyorum daha düşünmedim ama sanırım evde otururum. sen napıcaksın?''
''arkadaşımla İzmir'e gidicez. sende gelmek ister misin?''
''olur da arkadaşın benim gelmemi ister mi?''
''merak etme ben onu ikna ederim.''
''tamam hadi gel dışarı çıkalım.''
''Tamam'' dedim ve dışarı çıktık.
Merhaba arkadaşlar. Biraz sıkıcı olmuş olabilir ama ilerleyen bölümlerde heyecan katacağım. Sevgiler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK... (Askıda)
Teen FictionBU BENİM İLK HİKAYEM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ :) - Askıda. >>Tüm hakları saklıdır.