1 hafta sonra
-Deniz-
" Asya!, Deniz! hadi gelin artık!" Güneş çoktan hazırlanmıştı. Bizde Asya ile hâlâ bavul hazırlıyorduk. E sonuçta 1-2 ay orada kalacaktık. Bavulları zorla kapattıktan sonra zorla aşağıya indirdik.
" Ay geldik ne bağırıyorsun ya " diye çemkirdi Asya
" Kızım tam 1 saat 23 dakika 5 saniyedir sizi bekliyorum Burada "
" Oha Güneş saniyesine kadar hesapladın mı? "
" Neyse kızlar hadi bekliyorlar bizi. " dedim ve dışarı çıktık.
Burak ve Mert elimizdeki bavulları alıp arabalara yerleştirmeye başladılar. Mert ve Berke'nin arabasıyla gidecektik.
" Kızlar isterseniz evi de taşıyalım." Dedi Berke. Mal işte n'olcak.
" Abartma Berke ya. Hem konuşacağına Mert ve Burak'a yardım et. " dedim. Oflayarak bavulları bagaja yerleştirdi. Bavul yerleştirme işlemi biitiğinde annemle vedalaştım ve yola çıktık. Arabaların üstü açıktı. Ben ve Asya Mert'in arabasına binmiştim. Burak ve Güneş Berke'nin arbasına binmişti.
Yol boyunca Asya ile birlikte Şarkı söyedik.
" kızlar sizi nereye bırakacağız. " diye sordu Mert. Hayret ilk defa konuşmuştu. Asya hemen yolu tarif etti. Evimiz plaja çok yakındı. Eve geldiğimizde erkekler şaşkındı.
" eviniz burası mı? " diye sordu Mert.
" Evet burası bunda şaşıracak ne var? " diye sordum. Mert tam ağzını Berke lafa atladı.
" şansa bak yan taraftaki evde Mert'in evi. " dedi NE?! Mert'in evi mi?
" Neyse artık sık sık görüşürüz" dedi Burak. Mert Burak'a alev saçan gözlerle bakıyordu. N'olduğunu anlamamıştım.
Arabadan indik ve bavulları eve taşıdık. Hepimiz ayrı ayrı odalara yerleşmiştik. İşimiz bittğinde salona geçtik.
" kızlar hava çok sıcak plaja gidelim mi? " dedim. Onlarda sıcaktan bunalmışlardı. Başlarını ' olur ' anlamında salladılar. Hemen yukarıya çıkıp straplez mor bikinimi (media), üstüne snoopy'li mini elbisemi giydim ve plaj çantamı alıp kızlarla dışarı çıktık.
Plaja geldiğimizde boş bir yer bulduk ve eşyalarımızı koyduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK... (Askıda)
أدب المراهقينBU BENİM İLK HİKAYEM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ :) - Askıda. >>Tüm hakları saklıdır.