-3-

74 4 0
                                    

Media: Deniz ve giydikleri

Bir kaç dakika sonra annem ve ablam geldi. hep beraber oturup yemek yedik. Yemekten sonra odama çıktım. Odama girer girmez Güneşi aradım.
" Alo? "

" Alo Güneş naber? "

" İyi sen? "

" Bende iyiyim. Napıyorsun? "

" Hiç odamda senle konuşuyorum. " dedi gülerek.

" sen napıyorsun? "

" Bende odamda senle konuşuyorum. Neyse, yarın boş musun? "

" Evet. Niye sordun ki? "

" Yarın buluşalım mı diye soracaktım da. "

" Saat 12.00'de ---- Cafe'de buluşalım olur mu? "

" Olur... "

" Tamam hadi ben kapatıyorum Bay bay!

" bay bay "

Telefonumu kapatıp, pijamalarımı giydim ve kendimi uykunun o huzurlu, aşk dolu kollarına bıraktım.
Ertesi gün yatağımdan düşme tehlikesiyle kalkıp Lavaboda yüzümü yıkadım sonra dolabımın önüne geçip Üstüme bol kırmızı t-shirt altıma üst kısımlarının bazı yerleri lacivert olan beyaz şortumu giydim ( media ) giydim ve Aşağıya indim.

Aşağıda kimse yoktu. Annem işe, ablamda attığı mesaja göre alışverişe gitmişti bende kahvaltımı yapıp Dışarı çıktım. Cafe de Güneş yanında biri ile beni bekliyordu.sanırım sevgilisiydi. Bi ara bana ondan bahsetmişti. İyi birine benziyordu. Hatırladığıma göre 2 veya 3 aydır çıkıyorlarmış. E tabi o kadar süre boyunca çıkmaları normal sonuçta Güneş güzel ve iyi bir kız. yanlarına geldiğimde elini uzatıp;

" Merhaba ben Alp. Sende Deniz olmalısın. Güneş senden çok bahsetmişti. "

" Evet ben Deniz. Güneş senden de baya bahsetmişti. Tanıştığıma memnun oldum. "

" Bende memnun oldum. Ee kızlar ne yapmak istersiniz "

" Aslında sinemaya gidebiliriz " diye bir fikir sundu Güneş.

" Bana uyar " dedim sırıtarak.

" E hadi o zaman gidelim " dedi Alp' te ve arabasına binip alışveriş merkezine gittik. Biraz tartışma sonucu komedi fimine girmiştik ve film sonrası Güneş ve beni eve bırakmıştı.

Helü Aşık bebişler. umarım beğenmişsinizdir ;) Vote ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum...

AŞK... (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin