sıcacık yatağında tatlı bir sonbahar sabahında sıradan bir kasaba çocuğu olan leo gözlerini yavaşca araladı. saat daha altı idi ama hayat küçük leo için şimdiden başlamıştı. kafasını yastığından kaldırıp oturur pozizyona geçip iyice bir gerindi , sonra minik ayaklarını o soğuk yerlere basarak dolabına doğru yürüdü. beyaz gömleğinin üstüne kahverengi kazağını giyip altınada beyaz pantolonunu ve çorabını giyer. tam hazır olduğuna emin olduktan sonra banyoya gidip elini yüzünü yıkayip kahverengi ve turuncumsu saçlarını taradı. artık hazırdı; aşağı inip yemeğini yiyebilirdi. leonun annesi çoktan uyanmış yemeği hazırlamıştı bile. annesinin yanına gidip onu güzelce sarıldı. Annesi çok güçlü bir kadındır oğluna geri sarılırken istemeyerek çok sıkar ve leo biraz nefessiz kalır ama bu onun için sorun değildi çünkü leo annesini çok seviyordu.
anne,babası ile birlikte yemeğini yiyip okula hazırlanır.Ailesi çok zengin değillerdi ama çok ta fakir değillerdi.leo ayakkabılarını giyip yola çıkmaya başladı yolda arkadaşı emilyi görür emily ve o küçüklüğünden beri arkadaşlardı. Tam emilynin yanına gidecekken bir ses duyar.Çalılıklardan geliyordu
leo yavaşca çalılıkların arasından geçtikten sonra ayağı tuzağa yakalanmış bir küçük beyaz tavşan bulur tavşan acı çekiyor gibiydi leo yavaşca tavşana yaklaşıp kafasını sevdi tavşan daha az stressli görünüyordu , leo dikkatli şekilde tuzağı çıkarır ve tavşan oradan kaçar ne yazık ki tavşan o kadar korkmuştu ki arkasına bakmadan bacağı yaralı şekilde oradan ayrıldı. Leo o tavşanı daha fazla sevmek istiyordu ama ne yapasın tavşan çoktan gitmişti bile . Leo okula geç kalacağını hatırladığından çalılardan aceleyle çıkıp koşarak okula gitti
Leo sınıftayken bir türlü konsantre olamıyordu o beyaz tavşana acaba nolmuştu umuyordu ki ölmememiştir.Arkdaşı emily leoyu hiç bu kadar düşünceli görmemişti merakınayenik düşüp yanına gidip omzuna dokundu ''hey sen iyimisin?'' leo bu sorunun karşılık olarak ''ah evet sadece bir şey düşünüyordum o kadar'' dedi. Emily daha fazla uzatırsa arkadaşının canını sıkacağını düşündü onun için sadece bir gülümseme verip oradan ayrıldı.
Okul bitmişti Leo evine doğru yürürken aklında hala o tavşan vardı beyaz tüylü pofidik yanaklı ve sevimli tavşan, leo farkına varmadan evinin önüne gelmişti bile iç çekip evin kapısını anahtarı ile açar ama şaşırtıcı şekilde ev çok sessizdir .Buzdolabının önünde bir not duruyodur leo buzdolabının önüne geçip notu alıp okur . Ah ne harika annesi ve babası iş için 2 yıl burada olmayacaklarmış.
...
BİR DAKİKA 2 YIL MI ????
leo bunun çok uzun bir süre olduğunu düşündü. O zamana kadar yanlız mı olucaktı? bu cidden üzücüydü. Aniden yukarıdan bir ses geldi .Leo yerinden sıçramıştı,eline bir tava alıp yukarı çıktı ses odasından geliyordu kapısını açtı ve birde ne görsün...
devam edecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
küçük beyaz tavşan /ocxoc storie)
Fantasiadostlar karakterlerin bazıları benim değildir haberiniz olsun çok sevdiğim arkadaşımındır bazıları ✰ normal bir köylü çocuğunun bulduğu beyaz küçük tavşan hayatını ne kadar değiştirebilir ki? yani o sadece sıradan bir tavşan yoksa öyle mi?