"Lütfen üzerimden kalkar mısın!? Sıcaktan ölmeme az kaldı!" Tony sinirle homurdanarak üzerindeki eşini itmeye çalıştı. Gece eşi uyurken lavobotuarda işleri olduğu için sonradan yatağa gelmişti. Uyumaya çalışsa da yine uyuyamadığı günlerinden birindeydi. Ve uyuyamamanın verdiği sinirin üstüne bir de eşi Stephen koca cüssesiyle üzerine çullanınca sinirleri daha da yükseliyordu.
Tony sıkıntılı bir nefes vererek sanki inadına bir bacağınıda üzerine atan eşiyle sinirle onu ayağıyla itmişti. Ama bu biraz sert olacakki Stephen yataktan yuvarlanarak sertce yere düşmüştü. Tony endişeyle kafasını kaldırarak Eşine bakmaya çalışmıştı. Stephen ne olduğunu anlamayarak acıyla inleyerek yerde oturur vaziyet almıştı. Elinin biriyle yere çarpan kafasıni ovuyordu.
"Stephen, iyi misin hayatım?" Tony endişeyle eşinin uyuduğu tarafa kaymış ve yataktan ona eğilmişti. Stephen bir kaç saniye duraksamış ve "Bu da neydi şimdi?" Diye sormuştu. Tony gergin bir sırıtmayla "Ben de anlamadım. Nasıl oldusa bir anda düşü verdin."
Stephen gözlerini kendisine gergince bakan eşine çevirmiş ve istemeden de olsa gülmüştü. "Beni sen ittin değil mi?" Tony bu soruyla bir koluyla yataktan destek alırken diğeriyle ensesini kaşımıştı. Step yerden kalkarak ayakta hafifce gerinmişti. Tony onun kaslı üst bedenini dudaklarını ısırarak süzmüş ve "Zaten uyuyamıyordum. Bir de sen üzerime çullanınca sıcaktan ve sinirden seni hafifce ittim. Ama sen drama queenlik yaparak resmen takla atarak yere düştün."
Step ellerini beline koymuş ve hafifce esneyerek "Çok hafif itmişsin belli." Tony omuzlarını silkerek kendi tarafına kaymıştı. Step yatağa dizinin tekini koymuş ellerinden destek alarak Tonye eğilmişti. Onun dudaklarına ve sakallı cenesine bir öpücük kondurmuştu.
Tony kollarıni onun boynuna dolayarak üzerine çekmişti. Step onun beline kollarıni dolayarak yatakta yan dönerek üzerine çekmişti. Uykulu bir iç cekişle Tony'nin saçlarına burnunu yaslayarak derin bir nefes almıştı. Tony huzurla yüzünu onun göğsüne sürterek "Bugünlerde uyku sorunum yeniden ortaya çıkmaya başladı..." Step uykulu gözlerini boydan boya cam olan duvara dikerek "Yeni reçete yazmam gerek sana. En zarasızları yazmaya çalışıyorum ve etkisi az oluyor..." biraz gözlerini kısarak düşündükten sonra "Yogaya başlaman gerek."
Tony alayla gülerek "Yoga mı?..." kafasını kaldırarak ona ciddiyetle bakan eşine göz devirmişti. "Tamam, mecburum galiba. Yarın Peppers a söylerim. Ayarlar birilerini."
Step kafasını sallayarak Tonyi daha sıkı sararak gözlerini kapatmıştı. Yarın çok önemli bir ameliyyata girmeliydi. O yüzden iyi dinlenmesi gerekliydi. "Gözlerini kapat Tony. Bildiğim bir kaç şeyi üzerinde deneyeceğim. Şuanlık uyumana yardımcı olur." Tony biliyordu. Step yine üzerinde yara olan parmaklarının ucunu onun bedeninde dolaştıracak ve bir kaç bilmediği dilde kelimeler fısıldayarak onu uyutacaktı.
Stephen sonkez onun saçlarına opücük bırakmış ve parmaklarının ucunu onun sırtında dolaştırarak başka bir dilde kelimeler söylemeye başladı. Tam 2 dakika sonra Tony uykuya dalmıştı.
Stephen rahat bir nefes vererek onu üzerinden alarak yavaşca yan tarafa yatırmıştı. Tony'nin yüzune bir opücuk daha bırakarak geri çekilmiş ve uzanarak uyumaya devam etmişti.
..............
Tony rahatsızlıkla oturduğu ceo koltuğunda aşağı kaymıştı. Bugün önemli toplantıları girmiş ve hepsinde de oldukca dikkatlice her sunumu yapmıştı. Yeni ürün silahların tanıtımını yaparken oldukca hevesliydi. Cünki günlerini harcadığı bu silah projeleri onun şirketi için oldukca önemliydi. Birkaç ortaklarıyla sohbet etmiş onlara güven aşılamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
So High | Ironstrange
FanfictionCeo, dahi, milyoner, yakışıklı Tony Strak'ın kendisi kadar tanınan eşi Doktor Stephen Strange'le olan mutlu yaşantıları...