Yae, o gece Ei'nin evinde kalmıştı ve sabah üçü birlikte kahvaltı yapmışlardı. Buraya kadar her şey sakin ve güzeldi. Fakat şimdi Ei annesi, okula gitmemek için direnen Scara'yı göğsünden çıkardığı terlikle kovalamakla meşguldü..
Ei: Buraya gel Scara! Okula gideceksin çabuk üstünü giy ve git!
Scara: Anne hayır diyorum! Henüz hazır değilim K-
Scara kafasına gelen terlikle sustu.. Yae onları gülerek izliyordu. Yae, Scara'nın yanına geldi ve elini onun omzuna koydu.
Yae: Bak Scara, utanman ya da hazır olman gereken bir konu yok. Artık Kazuha'yla çıkıyorsunuz ve bunu kabullenmen gerek. Tabii ki sevgilinle yakın olacaksın. Alışmalısın.
Scara Yae'ye dinler gözle bakıyordu ki aklına gelen şeyle güldü.
Scara: Sen Ei'ye nasıl alıştın peki?
Ei sessizce onları izliyordu ama Scara'nın sorusuyla güldü. Yae ise beklemediği soruyla biraz şaşırmıştı.
Yae: Annene ilk görüşümde aşık olduğum için alışmam çabuk oldu. Fakat siz Kazuha'yla uzun zamandır arkadaşsınız ve bir anda bu duygularınızın açığa çıkmasıyla sevgili oldunuz.
Yae Miko hafif bir iç çekti. Scara ise gülmeyi bırakıp başını öne eğdi.
Yae: Kısacası bu yüzden zorlanıyorsun. Ama şimdi sevgili olduğunuz bir gerçek ve okula gidip o sevgilini görüceksin!
Scara yine şaşırmış şekilde Yae'ye baktı. Ei kahkaha atmamak için zor duruyordu. Neyse ki Scara sonunda kabullenmiş şekilde başını sallayıp nefesini vermişti.
Scara: İyi.. Sürekli sorumluluklarımdan kaçmamalıyım.. Artık o benim sevgilim bunu kabul ediyorum..
Yae, Ei'ye baktı ve Ei gülümsedi. İkiside Scara'nın bunu sorumluluk olarak algılamış olmasına gülmüşlerdi, ama zamanla anlayacağını bildikleri için sustular.
Scara o sırada ayağa kalkıp odasına gitmişti. Bir süre sonra giyinip çantasıyla birlikte geri çıktığında annelerine baktı.
Scara: Gidiyorum.. Böyle iyi miyim?
Ei: Kazuha sana tekrar aşık olur hayatım.
Scara: Anne!
Yae: Annene bağırma. Ve doğruyu söylüyor.
Scara annelerine göz devirip dışarı çıktı ve okula yürümeye başladı.
Okula geldiğinde direkt sınıfa girdi ve çantasını sıraya bıraktı. Kazuha'nın henüz gelmediğini düşünerek camdan dışarı bakmaya başladı. Sonuçta dersin başlamasına 20 dakika vardı ve sınıfta sadece öğrencilerin çantaları vardı. Kendileri yoktu.
Bir süre sonra Scara, arkasında bir şey hissetti. Tam yüzünü arkasına dönüyordu ki... Yanağına sıcacık bir şey dokundu. Kazuha'nın sıcacık dudakları. Scara şaşkınlıkla durdu ve öylece kalakaldı.
Kazuha geri çekildiğinde Scara'nın kızarmış yüzünü görünce güldü. Scara ise öylece Kazuha'ya bakıyordu.
Scara: Ha.. ney..
Kazuha: Hey niye bu kadar kızardın?!
Kazuha kendini tutamamış ve kahkaha atmaya başlamıştı. Kızdığı suratından belli olan Scara Kazuha'nın yanağını sıktı. Gülmeyi bırakıp eliyle yanağını tutan Kazuha da söylenmeye başlamıştı. Bu sefer gülen Scara oldu.
Scara: Bunu hakettin!
Çocukça dudağını büzen Kazuha küsmüş gibi yüzünü çevirdi. Scara gözlerini kısarak sessizce gülüyordu. Elini Kazuha'nın yanağına uzattı ve çenesini tutup yüzünü kendine çevirdi.
Scara: Bana küsme, sen başlattın.
Kazuha biraz şaşkın bir ifadeyle Scara'ya bakıyordu.
Kazuha: Ama ben senin tatlılığına güldüm..
Kazuha sinsice gülmeye başlamıştı. O da Scara'nın çenesini hafifçe tuttu ve yüzünü Scara'ya yaklaştırdı. Scara normal olarak şaşırmıştı ve kafasını biraz geriye çekmişti.
Scara: Hemen yavşama Kazuha!
Kazuha: Yavşarsam ne olur?
Scara: Döverim. Bak çok ciddiyim ortalık yerde yavşama.
Kazuya: Ha yalnız olduğumuzda yavşayabilirim yani. Şimdi yalnızız mesela?
Scara: Hayır! Birileri görebilir demeye çalışıyorum.
Kazuha cevap vermeden Scara'ya gülümseyerek bakıyordu. Aklına bir şey geldiği açıktı.
Kazuha: Ne yapacağımı düşünüyorsun ki sevgilim?
Evet, Scara "yavşama" denilince "fiziksel temas" olarak algılıyordu. Ama Kazuha "sözleriyle" yavşıyordu. İşte bu noktada Scara'nın düşünceleri anlaşılabiliyordu. Ve Kazuha bunu koz olarak kullanma kararı almıştı... İşe yaramıştı da..
Şimdi Scara, sırtını cam kenarında duvara yaslamış ve yüzünü çevirmişti. Kazuha'ya bakmamak için elinden geleni yapıyordu. Kazuha gülümseyip Scara'nın yüzünü kendisine çevirdi. Ama nafile. Scara gözlerini kaçırıyordu.
Kazuha yüzünü yaklaştırdı ama Scara bu kez gözlerini kapattı. Scara'nın yüzünün hafifçe kızardığını görebiliyordu Kazuha.
Kazuha: Seni öpmeme izin verirsen, seni rahat bırakırım.
Scara bu kez gözlerini şaşkınlıkla açtı ve hızla yutkundu. Kazuha bunu yine fırsat bilip, elini Scara'nın beline koyup yaklaştı ve onu dudağından öptü..
Kaç haftalık aralıklarla yazıyorum..
Benden buraya kadar..
606 kelime..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kazuscara - New Story
Cerita PendekScara ve Kazuha çocukluk arkadaşlarıydı. Scara, aralarını bozmak istemediği için hislerini kapatmayı tercih etse de, Kazuha bunu anlar ve kendi hislerini Scara'ya söyler.