6

191 4 0
                                    

Loniho věci byli v kufru a všichni jsme už seděli v autě. Já jsem si sedla vedle něho a pořádně jsem se na něj namáčkla. Táta nastartoval auto a vyjel na letiště.

Když jsme se rozloučil s mamkou a to už jsem brečela i já. Nejhorší ale mělo teprve přijít. Louis ke mě přijde a pořádně mě obejme. "  Nebreč, vždyť zase přijedu. A kdyby něco s tátou tak mi dej hned vědět jasný."  Jen jsem přikývla a on mi dal pusu na čelo. "  No tak se mějte rodino."  Zamával nám vzal si věci a už se k nám otočil zády. "  Ahoj. " Řekli jsme sborově a koukali jak odchází.

Při jízdě domů jsem byla ráda že mě otec nechal na pokoji a já v klidu poslouchala písničky.  Když jsme dorazili domů šla jsem se omýt a spát.

Další den jsem se vzbudila oblékla se a nasnídala a vyrazila pěšky do školy. První hodinu jsme měli historii se Stylesem což bude opět opruz. Nesnáším historii a taky z ní propadám. " Dobré ráno studenti dnes vám zadám samostatnou práci protože si potřebuju s jedním z vás promluvit. "  Podíval se na mě a pak začal říkat zadání k té samostatné práci. "  Rozumíte tomu?....."  všichni přikývli. " .....dobře, slečno Tomlinsnová můžete jít prosím se mnou." Všechny oči ve třídě se na mě otočili a já se opatrně zvedla. Bylo mi jasné proč si se mnou chce promluvit.

Přišli jsme spolu do jeho kabinetu a já se posadila na židli na proti té jeho. " Slečno Tomlinsonová propadáte z historie.  Dnes jsem mluvil s vaším otcem a mám vám vyřídit že souhlasí s mou nabídkou."  Pozvedla jsem obočí. " Aha a jaká je nabídka pane učiteli? " Přitom jak jsem ho oslovila mu poteměli oči ale možná mi to jen přišlo. Když jsem na něj tak koukala všimla jsem si dírky ve rtu.  To má jako Styles pircing? " Doučování, a to každá den po škole u mě v kabinetu. "  Vykulila jsem oči." Cože? "  " No ano. "  " A to jako jak dlouho?" Tak tohle mě naštvalo. " No dokud neuznám že to už nepotřebujete.  A teď vás poprosím ať jdete zpět do třídy a začnete dělat svou práci."  Naštvaně se zvednu ze židle a už chytám po klice když mě zastaví jeho hlas. " A nezapomeňte uvidíme se dnes odpoledne. "

Harry view

Když ta jeji pusinka vypustila pane učiteli myslel jsem že ji hned ohnu přes stůl. Samozřejmě že se s jejím otcem znám, chce mi jí prodat aby se mnou odletěla do Ameriky a byla moje submisiv. Protože nechci aby se mě bála rozhodl jsem se že se s ní nejdříve seznámím. Po té naši promluvě jsem vzal telefon a zavolal jejímu otci. " Už jsem ji to řekl tak mi dejte aspoň týden. A pak už ji nikdy neuvidíte. Máte týden se stím srovnat a oznámit to manželce."
" Díky."  a tím hovor skončil. Zvedl jsem se ze židle a vrátil se do třídy.

Lili view

Přišla jsem opět do třídy a zase na mě spadli pohledy všech. Šla jsem do své lavice. " Co ti chtěl? " Zeptala se mě Mia.   " Nic jen že propadám a že mě bude doučovat."  Ona vykulila oči a otevřela pusu do kořán. " Cože to chci taky !! " Zasmála jsem se A pak zpátky do třídy přišel Styles.

Po škole jsem šla do kabinetu Stylese. Zaklepu a za dveřmi mě chraplák pozve dál. " Posaď se. " Jedla jsem si opět na židli naproti jeho. Olízl si rty a spustil. " Pochopila si dnešní látku?"  "  No moc ne. " Pokynul hlavou.  " Dobře tak mi to všecho opíšeš aspoň třikrát. Pak se tě na to zeptám." Jen jsem přikývla a začala vše opisovat on mě potom vyzkoušel ale moc nadšení nebyl když jsem mu řekla jen jednu věc správně. Pak už mě jen poslal domů.


Jsem do něj blázen |H.S.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat