Asi po hodině přišel Styles dolů a slušně oblečen. " Odcházím nečekejte na mě." Řekl mě i Helen a potom ke mě přistoupil. Pevně mi stiskl bradu a řekl. " Opovaž se cokoliv udělat jasný. " Jen jsem přikývla a on odešel.
" No Lili je už pozdě půjdeme si lehnout." Řekla Helen a vypla televizi. Rozešli jsme se do patra a každá s přáním dobré noci šla do svého pokoje.
Harry
Tak strašně nasranej jsem dlouho nebyl. Rozhodl jsem se že půjdu do baru najdu si nějakou děvku ošukám jí a snad se uklidním.
Rozloučil jsem se stěma dvouma a odešel do baru. Tam už čekali kluci a každej měl na klíně nějakou děvku. " Nazdar šéfe." pozdravil mě Zaynu ze svého klína schodil tu děvku a poslal jí pryč.
Posadil jsem se hned vedle Zayna a už mi šěf podniku donesl moje běžné pití. " Dobrý večer pane Stylesi, rád vás tu opět vidím. Tak kdo to bude dnes?" Zeptal se s úšklebkem. " Dej mi tu nejlepší ! " Překl jsem rázně. " Jistě a budete chtít pokoj?" " Dnes ne !" Přikývl a došel mi pro tu kurvu.
V baru jsme byli asi do tří do rána a já už byl hodně pod čarou. " Jdeme ! " Řekl jsem té kurvě která už taky nebyla pomalu schopná chodit. Před barem na nás čekal Jef. " Domů pane? " " Ano."
Jef se rozjel a já už tu děvku začal líbat. Blondýny mě zas tak nepřitahují ale tahle docela ušla. Přijeli jsme k mému domu ajá už ji vedl ke dveřím. Rychle jsem je otevřel a tu děvku táhl sebou do patra. Po cestě jsem ji dychtivě líbal a narážel s ní snad na všechno co jsme po cestě potkali.
Lili
Asi v půl čtvrté mě probudili rány po baráku. Věděla jsem že to je Harry tak jsem to neřešila teda až do chvíle než mi vrazil do pokoje i s nějakou ženou. " Ale pane Stylesi tady už někdo je." Řekla žena když jsem rozsvítila lampičku. " Tak dáme trojku. " Řekl s úsměvem Styles. A to už jsem se do toho vložila já. " Tak a dost vypadněte ! " Zakřičela jsem a zvedla se z postele. Čapla jsem tu ženu za ruku a táhla jí po schodech až k hlavním dveřím které jsem otevřela a ženu vystrčila ven a dveře zabouchla. Zhluboka jsem se nadechla a uslyšela jsem za sebou hlasitý smích. " Ty na mě žárlíš ? " Zeptal se se smíchem. " Co? Ne jen se chci vyspat. Vpadl si mi do pokoje s nějakou děvkou a chtěl si trojku ! To ses asi posral ne ! Běž si lehnout, si opilý. " Přišel ke mě a chytl mě za boky. " Chci si jít lehnou ale s tebou. Víš přerušila si mi mrdání tak teď budeš pikat. " Šibalský úsměv naplnil jeho tvář a chytl mě za paži a táhl do svého pokoje.
Další díl. Děkuji za všechny přečtení jste úžasný.
TPWK💋
ČTEŠ
Jsem do něj blázen |H.S.|
Fanfiction" Pane učiteli ale já jsem se dnes chovala dobře." " Neříkej mi tak ." " Co? Ale vždyť jsi můj učitel." " Když myslíš..... " Harry Styles je násilník, vrah, dealer, nemá trpělivost ale ted se jí bude muset naučit mít. Má zálusk na mladou a nevino...