Tahl mě až do svého pokoje. Zabouchl dveře a otočil se na mě, úsměv se mu rozlil po tváři a já začala couvat. A couvala jsem tak dlouho dokud jsem nenarazila na postel. " Tak a už nemáš kam utéct. " Přišel ke mě a chytl mě za boky a dal mi malou pusu na krk. " Hmm ..... Harry jjá um víš." . Položil mi prst přes rty. " Za prvé pane a za druhé ničeho se neboj, nic se ti nestane." Vykulila jsem na něj oči. " Cože? " Optala jsem se S údivem a on se zasmál. " Jen se tak nediv, mám prostě rád dominanci." Pokrčil rameny a sundal si košily. " Em... pp proč ?" " Nemluv už. " Přiložil mi prst na rty a přitáhl si mě k sobě. Dal mi další pusu na krk a já přivřela oči. Co to se mnou dělá to fakt nevím. Lehce mě položil na postel a nalehl na mě. " Harry já víš, já jsem. " " Já vím že si pana nechci s tebou spát teda aspoň ne teď. Tvůj brácha mi dal navíc zakaz ale na něj seru. " Jen co to dořekl opět se mi přisál na krk. Mé ruce se zapletli v jeho vlasech a jemně jsem vzdychla. " Ale ale tady se to někomu libí. Nech mě ti udělat dobře krásko." Políbil mě na rty a pokračoval na krk. Začal mi vytahovat tričko a přitom dál laskal mojí kůži na krku, vzdychala jsem a on pokračoval dál. Tričko mi přetáhl přes hlavu a odhodil ho někam na zem. Začal mi laskat prsa a já vzdychala o to víc. Pomalu jel jazykem po mém těle až k lemu mých kalhotek. Zkousl jejich lem a zubami mi je stáhl ke kotníkům. Nazvedla jsem se na lokty abych viděla co dělá. On se tomu usmál on líbal mé nohy a pomalu se přibližoval k mému středu.
Když už měl hlavu u mého středu podíval se na mě a usmál se. Potom mě na mé nejcitlivější místo políbil a já zaklonila hlavu a vzdychala co mi plíce stačili. Slast kterou mi dával jsem v životě nezažila. " Harry.." Zakřičela jsem a tím přesáhla i svůj vrchol. Harry se usmál a políbil mě na rty. " Chutnáš skvěle zlato. " Při těchto slovech jsem se zastiděla. " Jdu do sprchy." Postavil se a já mohla vidět jeho bouly v kalhotech.
Když zabouchl dveře od koupelny rychle jsem našla svoje oblečení a hodila ho na sebe. Vyběhla jsem z jeho pokoje a zapadla do toho svého.
Lehla jsem si pod peřinu a nemohla na to přestat myslet. Ležela jsem tam zachumlaná a slyšela otevírání dveří.
Lehl si za mě a ze zadu mě obejmul. Strašně jsem se styděla. Ještě nikdy mě nikdo neviděl nahou až teď na Harryho. Nejvíce mi ale hlavou běhali Harryho slova. " Tvůj brácha mi dal zákaz."
"Nadčím přemýšlíš krásko ? " Ticho prolomil jeho hlas. Nechápu jak může vědět že nespím. " Hm... nad tím co si řekl." " A co to mělo být?" Otočil si mě a sklonil se nademnou. " No to že ti Louis dal zakázal na mě šahat." Harryho smích se rozezněl po místnosti. " Řekl to svému šéfovi fakt myslíš že ho budu poslouchat. Kdybych chtěl ležela by si podemnou a křičela by si moje jméno už dávno." Svůj údiv jsem skrýt nemohla.
"Mám ale pocit že nespíš kvůli tomu že jsem tě tak před dvaceti minutama vylízal a ty na to nemůžeš přestat myslet. Mám pravdu? " Tohle mě zaskočilo jak to může vědět. " Jak to víš?" Úsměv na jeho tváři se rozšířil . " Je mi to jasný když si tak rychle utekla." Jen jsem přikývla a Harry se ke mě sklonil a dal mi rychlou pusu. Pak už se jen uvelebil vedle mě a já se k němu přisunula. Zachvilku jsem spala a Harry taky.
Další díl tak snad se líbí.
TPWK💋
ČTEŠ
Jsem do něj blázen |H.S.|
Fanfiction" Pane učiteli ale já jsem se dnes chovala dobře." " Neříkej mi tak ." " Co? Ale vždyť jsi můj učitel." " Když myslíš..... " Harry Styles je násilník, vrah, dealer, nemá trpělivost ale ted se jí bude muset naučit mít. Má zálusk na mladou a nevino...