Κεφάλαιο 1

333 23 34
                                    

Οι χαρακτήρες

Gabriella Weiss
Η Gabriella ειναι στην ηλικία των 25 και αρκετά γοητευτική, όμορφη και γλυκιά. Έχει ωραία μαύρα μακριά μαλλιά, ωραία πράσινα μάτια, ωραίο αδύνατο τζουσι σώμα και ο χαρακτήρας της είναι αδιάφορος για όλους και για όλα εκτός της μητέρας της και των δύο παιδικών φίλων της. Τι θα γίνει όμως όταν η μητέρα της ξανά παντρευτεί? Πως θα τα πάει με την νέα οικογένεια της και συγκεκριμένα με τον ετεροθαλή θείο της που θα αγαπησει όσο τίποτα άλλο στην ζωή της.
Δουλεύει ως σχεδιαστρια μόδας!

Alexander Graves
Ο Alexander ειναι στην ηλικία των 28 με ωραία κάστανο ξανθά μαλλιά, ωραίο αδύνατο σώμα και ωραία γκρίζα ματιά που σκλαβωνουν κάθε γυναίκεια καρδια. Ο χαρακτήρας του είναι αρκετά ψυχρός, αυθάδης και γυναίκας, λόγο που εκείνος έδωσε τα πάντα στην Madison την πρώτη αγάπη του, αλλά εκείνη έφυγε χωρίς να πει ούτε μια λέξη, μια εξήγηση ή μια απαντήση για την πράξη της. Τι θα γίνει όταν εκείνος νιώσει έρωτα για την ετεροθαλή ανηψια του?
Μοντέλο - στιχουργός!

Alyssa Black
Η Alyssa ειναι στην ηλικία των 25 αρκετά ωραια και γλυκιά που λιώνει κάθε ανδρική καρδια. Έχει ωραία κόκκινα μαλλιά, ωραία φουσκωτά χείλη, ωραίο σώμα και τις αρέσουν οι σοκολάτες. Τι θα γίνει όταν εκείνη ερωτευτεί τον καλύτερο φίλο του ετεροθαλή θείου της Gabriella?
Φωτογράφος!

Lucas Meison
Ο Lucas ειναι στην ηλικία των 26 με ωραία μαύρα κοντά μαλλιά, ωραία μέλι ματιά και ένα ωραίο γυμνασμενο σώμα. Ο Χαρακτήρας του είναι αρκετά αλαζονικος, του αρέσει να παίζει με τις γυναίκες, αλλά τι θα γίνει όταν μια από τις πόλλες γυναίκες τον κάνει τρελό από έρωτα για εκείνη?!
Ηθοποιός!

Μητέρα της Gabriella
Η Anna είναι στην ηλικία των 40 και η γυναίκα του Sebastian ενός δισεκατομμύριουχου στην ηλικία των 38 καθώς κληρονομισε τα πάντα από τον πατέρα του που βγήκε στην σύνταξη. Άραγε τι θα γίνει όταν ο μικρός αδερφός ερωτεύτει εκείνη που θα κάνει τον πατέρα του να τον διώξει από το σπίτι?!

Sebastian Graves
Ο Sebastian ειναι στην ηλικία των 38 και ο μεγαλύτερος γιος του Nathaniel.
Έχει ωραία σγουρα μαλλιά με ωραία μελι με λίγο στην κόρη πράσινα ματιά και ένα αρκετά ωραίο γυμνασμενο σώμα. Ο χαρακτήρας του είναι αυστηρός και τις περισσότερες φορές προσιτός. Τι θα γίνει όταν ο μικρός του αδερφός ο Alexander ερωτευτεί εκείνη που θα τον φέρει αντιμέτωπο με τον αυστηρό και ψυχρό πατέρα του?
Boss

Tyler Wilfred
Ο Tyler ειναι στην ηλικία των 27 και ο ο παιδικός φίλος της Gabriella. Έχει ωραία ξανθά μαλλιά, ωραίο γυμνασμενο σώμα, ωραία καφέ ματιά και ο χαρακτήρας του είναι αρκετά ήρεμος, στοργικός μιας και του αρέσει να βοηθάει τους γύρω του και περισσότερο αυτήν που έχει στην καρδιά του εδώ και χρόνια. Τι θα γίνει όταν εκείνη αγαπήσει κάποιον άλλον εκτός αυτουνού?!
Τραγουδιστής!

Zoe Colins
Η Zoe ειναι στην ηλικία των 24 και είναι η μικρότερη της παρέας. Έχει ωραία κάστανα σπαστά μαλλιά, ωραίο τζουσι σώμα
Και ωραία καστανοπρασινα ματιά. Ο χαρακτήρας της είναι γλυκός, αλλά κανένας δεν ξεφύγει από το κουτσομπολιό της. Τι θα γίνει όταν ο έρωτας της ζωής της του αρέσει η καλύτερη φίλη της? Τι θα κάνει για να τον διεκδίκηση?!

Mark Moor
Ο Mark είναι στην ηλικία των 23 και ο μικρότερος της παρέας του Alexander. Έχει ωραία μαύρα μεσαίου μικρούς μαλλιά, ένα ωραίο σώμα και ωραία πράσινα μάτια. Ο χαρακτήρας του είναι πολύ ζαβολιαρικος καθώς σπάει με όλα πλάκα, όμως τι θα γίνει όταν εκείνη που αγαπάει κρυφα ερωτευθεί τον Tyler?!

Isabella Miller
Η Bella είναι στην ηλικία των 25 και είναι μια από της φίλες της Gabriella. Έχει ωραία κοντα μαύρα μαλλιά με ωραία γαλανά ματιά και ωραία χείλη. Ο χαρακτήρας της είναι αρκετά εκδηλωτικος και πάντα παιρνει αυτό που θέλει. Άραγε τι θα κάνει όταν εκείνος που θα αγαπήσει έχει ερωτευτεί την φίλη της?! Τι θα κάνει για να τον διεκδίκηση?!

Madison Robert
Η Madison ειναι στην ηλικία των 27 με ωραία ξανθά μαλλιά, ωραία γαλανά ματιά και ένα ωραιο σώμα. Ο χαρακτήρας της είναι εγωιστικοςκαι το όχι δεν υπάρχει στην λίστα της. Τι θα γίνει όταν εκείνος που παράτησε χωρίς να του πει μια λέξη η μια δικαιολογία για την φύγη της, αγαπήσει κάποια άλλη?!

Aron Black
Ο Aron ειναι στην ηλικία των 30 με ωραία μπούκλες μαλλιά, ωραίο αδύνατο σώμα και ωραία γκριζογαλανα ματιά. Είναι ο μεγαλύτερος αδερφός της Alyssa και ο κληρονόμος της περιουσίας Black. Άραγε τι θα κάνει όταν μάθει ότι η αδερφή του αγαπήσει ένα play boy?!

Γονείς του Alexander και του Sebastian

Graves Nathaniel στην ηλικία των 60
Graves Jennifer στην ηλικία των 58

Ερωτεύτηκα τον ετεροθαλή θείο μου ( Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now