Κεφάλαιο 18

64 6 12
                                    

Ella pov
Εφόσον την καθησυχάσα για να ηρεμήσεις λέγοντας την ότι δεν της αξίζει να είναι με τον μαλακα Lucas μιας που αξίζει τα καλύτερα καθώς είναι ένας άγγελος.

Έτσι πιάσαμε δουλειά για να την κάνω να ξεχαστεί και φυσικά να δουλέψουμε καθώς σήμερα είναι η επίδειξη μόδας που θα κάνω για την Ανοιξιάτικη σεζόν.

Ύστερα μετά από λίγες ώρες εμφανίστηκαν τα μοντέλα ώστε Νάντα ετοιμάσουν το μακιγιάζ οι μακιγιέρ και φυσικά ήρθε και ο Alexander κάνοντας το ξινό και συρόμενο, ώστε να μην μιας καταλάβει η Alyssa, κάτι που έγινε καθώς είναι πανέξυπνη και με ξέρει χρόνια.

Τότε με έπιασε από το χέρι και με τράβηξε λίγο ποίο έξω από το δωμάτιο με τα σχέδια μου, ροτόντας με για εμένα και τον Alexander.

Alyssa: Τι τρέχει μεταξύ σας?!!! Ξέρω ότι δεν είσαστε πραγματικά τσακισμένοι!!!

Ella: Να ξέρεις!!! Ντρέπομαι να στο πω!!!

Alyssa: Ιιιι!!! Είστε μαζί?!!!

Ella: Σσσσ!!! Μην φωνάζεις!!!

Alyssa: Αλήθεια?!

Ella: Εδώ και μια εβδομάδα!!!

Alyssa: Μα είναι θείος σου!!!

Ella: Μην λες βλακείες Alyssa!!! Δεν είναι θείος μου, δεν έχουμε το ίδιο αίμα!!!

Alyssa: Χαχαχα!!! Πλάκα κάνω μωρη!!! Είμαι χαρούμενη για σένα ( είπε με ένα  στεναχωρημένο χαμόγελο).

Ella: Ναι το βλέπω πόσο χαρούμενη είσαι!!!

Alyssa: Δεν φταις εσύ!!!

Ella: Ναι ξέρω ο μαλακας φταίει!!! ( Τότε πετάχτηκε ο Alexander  εξάγοντας μας τον χαρακτήρα του Lucas, ώστε να της δώσει να καταλάβει ότι κάτι τρέχει με την συμπεριφορά του καθώς ο Lucas το κάνει αυτό όταν ενοχλείτε από κάποιον).

Alexander: Πιο βρίζετε?!

Ella: Τον Lucas που εξαπάτησε την Alyssa και ενώ τον πήρε τηλέφωνο άκουσε μαι γυναίκα στο κρεβάτι του!!! Είναι η δεν είναι μαλακας!!!

Alexander: Συγνώμη που θα σας το χαλάσω, αλλά δεν είναι έτσι όπως τα λέτε, καθώς ο Lucas το κάνει αυτό αν θέλει να εκδικηθεί κάποια!!!

Alyssa: Μα γιατί να θέλει να με εκδικηθεί, καθώς δεν έχω κάνει κάτι!!! Εγώ τον αγαπώ!!!

Alexander: Λοιπόν μην στεναχωριέσαι και άστα όλα σε εμένα. Θα μάθω για πιο λόγο το έκανε αυτό και θα σε ενημερώσω!!!

Alyssa: Αλήθεια θα το κάνεις αυτό για μένα?!

Alexander: Φυσικά καθώς είσαι η καλύτερη φίλη της αγάπης μου. Αν είσαι εσύ στενοχωρημένη το ξέρω ότι θα είναι και η Ella μου!!!

Ερωτεύτηκα τον ετεροθαλή θείο μου ( Ολοκληρωμένη)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant