Alexander pov
Εφόσον μόλις έφτασα εγώ από το σπίτι της, κατέβηκα από το αυτοκίνητο και με γρήγορα βήματα έφτασα στην εξώπορτα.Ήταν ένα μικρό σπίτι με ένα ωραίο κήπο γεμάτο λουλούδια που μυριζε όλων των ειδών τα λουλούδια. Έτσι καθώς έφτασα στην πόρτα, χτύπησα αρκετές φορές και κατάλαβα ότι δεν βρισκόταν μέσα.
Φυσικά ήταν ηδη αργά για να μάθω τι με ήθελε και για όλα αυτά φταίει εκείνο το πουτανακι η Erieta. Αμέσως χωρίς δεύτερη σκέψη μπήκα στο αυτοκίνητο και έφυγα για το σπίτι μου, όπου ήλπιζα να ήταν εκεί για να την ρωτήσω τι με ήθελε.
Όταν έφτασα στο σπίτι, εκείνη την ώρα την είδα να φευγει με την κοντοστουπα φίλη της ντυμένες στην πένα μπαίνοντας σε ένα τζιπ αυτοκίνητο.
Εγώ το μόνο που έκανα ήταν να παρκάρω το αυτοκίνητο μου στο γκαράζ και να μπω στο σπίτι μου αδιαφορώντας για όλα αυτά τα συναισθήματα που εκείνη την στιγμή αυξανόντουσαν σαν χείμαρρος.
Alyssa pov
Βρισκόμουν στο σπίτι της Ella για να ετοιμασούμε την νέα κολεξιόν ρούχων της πάνω στα μοντέλα, όπου εγώ θα έβγαζα φωτογραφίες για το περιοδικό εβδομαδιαία ομορφιά.Τότε στα ξαφνικά εκείνη άρχισε να πανικοβάλλεται καθώς ένα από τα μοντέλα της είχε πάθει ατύχημα και δεν μπορούσε να έρθει. Αμέσως το μόνο που έκανα ήταν να της δώσω την ιδέα να πάρει τηλέφωνο τον θείο της, ώστε να έρθει εκείνος στην θέση του μοντέλου. Φυσικά με ένα μεγάλο όνομα σαν του θείου της, η κολεξιόν ρούχων θα έφτανε στα ύψη.
Όμως για κακή μας τύχη εκείνος δεν φάνηκε ποτέ και παρόλο που προσπαθούσα να πεισω την Ella για να τον πάρει τηλέφωνο, όλο αυτό ήταν μάταιο. Έτσι δεν είχαμε άλλη επιλογή από το να φωτογραφίσω τα μοντέλα που ήταν ήδη έτοιμα και ύστερα βλέπουμε τι θα κάνουμε για το ένα μοντέλο που μας λείπει.
Φυσικά η ώρα πέρασε και δεν είχαμε βρει κάποια λύση. Έτσι για να κάνω την Ella να ξεχαστεί από το πρόβλημα της, πήρα τηλέφωνο καλωντας όλους τους φίλους μας για να βγούμε έξω για ένα ποτό, καθώς εκείνη την ώρα η Ella τακτοποιούσε τα τελευταία σχέδια της.
Τον πρώτο που πήρα τηλέφωνο ήταν αδερφός μου για να ενημερώσει τον Tyler και εγώ τα κορίτσια!Κλήση
Jordan: Τι θέλει η μικρή μου τέτοια ώρα το βράδυ?!!!
Alyssa: Θέλω να ειδοποιησεις τον Tyler για να βγούμε έξω καθώς η Ella είναι πιεσμένη από σήμερα το πρωί.
ESTÁS LEYENDO
Ερωτεύτηκα τον ετεροθαλή θείο μου ( Ολοκληρωμένη)
FantasíaΗ Gabriella είναι μια όμορφη και γοητευτική κοπέλα που είχε τα πάντα οσπου πέθανε ο πατέρας της. Ήταν μεγάλο πλήγμα για εκείνη και την μητέρα της, κάτι που την έκανε να μην ενδιαφέρεται για κανέναν εκτός της μητέρας της και των παιδικών φίλων της. Ο...