Κεφάλαιο 15

78 7 12
                                    

Ella pov
Τότε πήρα το αυστηρό μου ύφος και τον κοίταξα μέσα στα γαλαζοπράσινα μάτια του. Αυτά τα μάτια που με μαγνητίζαν όλο ένα και περισσότερο.

Ella: Μπα....μπα!!! Πως και έτσι θείε μου?! Εγώ δεν είμαι αυτή που δεν είμαι αξία να με γαμησουν?!!! Τώρα τι αλλάζει?!

Alexander: Πραγματικά θέλεις να μου σπάσεις τα νεύρα, έτσι?!

Ella: Ως εδώ!!! Πήγαινε να γαμησεις την Erieta και εμένα ξέχασε με!!! ( Του είπα καθώς έκανα κινήση να φύγω, όμως εκείνος με γύρισε για να τον κοιτάω μιας και το ύφος του ήταν εξοργισμενο).

Alexander: Με την Erieta τέλος!!! Την έδιωξα!!! Τώρα εσύ με ενδιαφέρεις!!!

Ella: Δεν είμαι παιχνίδι όπως τόσες γυναίκες που έχεις χωρίσει χωρίς να υπολογίζεις τα συναισθήματα τους. Οπότε ξέχασε με!!!

Alexander: Δεν πρόκειται να σε αφήσω να σε αγγίζει άλλος και συγκεκριμένα αυτό ο Μάλακας Tyler !!!

Ella: Σε σχέση με σένα εγώ ότι κάνω το κάνω σοβαρά με κάποιον...

Alexander: Οπότε σε άγγιξε αυτός?!

Ella: Για πιο πράγμα μιλάς?! Δεν βλέπει ότι εδώ και ώρα είμαστε μόνοι μας?!

Alexander: Ώστε η κοντουλα μου είπε ψέματα?!!!

Ella: Αρκετά!!! ( Του είπα). Σταμάτα να υποτιμάς και να λες άσχημα λόγια για τους φίλους μου!!! Και καταλαβε το ότι δεν σε θε....( Τότε καθώς πήγα να φύγω για ακόμα μια φορά, εκείνος με γύρισε και ένωσε τα χείλη μας με πάθος).

Ella pov
Προσπαθούσα να ξεφύγω από το κράτημα του και το φιλί του, όμως η καρδιά μου και το κορμί μου, το οποίο άγγιζε με τα ωραία δυνατά του χέρια, καθώς εξερευνούσε το σώμα μου. Ήθελα καμία άλλο!!!

Ήθελα να τον αγγίξω και να εξερευνήσω το κορμί του με φιλιά, ήθελα να με αγγίζει και να νιώθω αυτή την ανατριχιλα στο κορμί μου και την καρδιά μου η οποία έτρεμε με κάθε φιλί του και άγγιγμα του.

Όμως το μυαλό μου έλεγε να σταματήσω καθώς εκείνος με είχε προσβάλει πολύ άσχημα ως γυναίκα. Έτσι προσπάθησα ξανά να βγω από την αγκαλιά του και τα φιλιά του, όμως μάταια. Με είχε αγκιστρωσει και ενώ φιλιομασταν, εκείνος δάγκωσε το κάτω μέρος του χείλους μου ώστε να του δώσω πρόσβαση να εισχωρήσει  και την γλώσσα του στο παθιασμένο μας φιλί. Τότε ενώ του έδωσα την άδεια, το φιλί μας έγινε παθιασμένο μιας που οι γλώσσες μιας χόρευαν στο ρυθμό του πάθους.

Αμέσως τότε σταματήσα το φιλί μας και πηδηξα στην αγκαλιά του καθώς τύλιξα τα πόδια μου γύρω από την μέση του και εκείνος τότε με ξανά φίλησε προχωροντας προς τις σκάλες που οδηγουσαν στο πάνω όροφο με τα δωμάτια. Έτσι μέσα στο φιλί μας είπα προς τα πού είναι το δωμάτιο μου και ενώ άνοιξε την πόρτα με πέταξε άμεσως στο κρεβάτι μου, βγάζοντας την μπλούζα του και εγώ κάθισα στο κρεβάτι ώστε να βγάλω το παντελόνι του με αποτέλεσμα εκείνος να μείνει με το μποξερακι του. Τότε έπεσε πάνω μου και άρχισε να με φιλάει στο λαιμό μου ενώ εγώ ερεθιζομουν και άρχισα να βογκαω με συναίσθημα το όνομα του ενώ εκείνος μου ρουφούσε το δέρμα κάνοντας μου μελάνια και αφήνοντας μου τα υγρά σημάδια του.

Ερωτεύτηκα τον ετεροθαλή θείο μου ( Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now