Yazmaya ara vermiştim isteğiniz üzerine yeniden yazmaya başladım
~İyi okumalar♡~
••••••••
Aradan üç gün geçmişti bile jungkook bana kötü davranmıyodu. ama yinede ondan korkuyordum bu travmamı hiç atlatamıycak'dım bu odada kalmaktan bunalmıştım bian önce burdan çıkmam'lazımdı artık duvarlar üstüme gelmeye başlamıştı. evde birgün bile kalamayan ben üç gün boyunca bu odada kısılı kalmıştım eminim'ki jimin beni arıyodur polislere haber vermiştir bile. sakin olmam'lazımdı bi plan yapmam'lazım bu lanet odadan çıkmam'lazım aklıma bi plan geldi ama riskli olabilir ama ben bu odada kalmakdan'sa riski gözüme almıştım bile.
Jungkook'un pantolon'unun arka cebinde silah vardı o silahı almayı başarırsam burdan çıka bilirim belki jungkook'u vurmaya cesaret edemem belki o beni vurur ama yinede denemem'lazım burdan çıkmanın tek yolu o silah önce jungkook'u kendime yaklaştırmam'lazım.
"pislikler açın kapıyı bırakın beni!"
"çalıp durma şu kapıyı patron aşağıda rahatsız oluyo insan gibi dur yoksa seni öldürürüm durdun mu beni sürtük"
"Ah neden beni itin gerizekalı bekle şimdi sen JUNGKOOK JUNGKOOK"
"seni sürtük ne yapmaya çalışıyorsun sen"
"Ah bana nasıl tokat atarsın"
"noluyo burda bu ses'de ne taehyung sen neden yerdesin noluyo?"
"patron şey"
"Sana bişe sormadım"
"tamam patron"
"Jungkook senin bu adamın bana saldırdı beni tecavüz etmeye çalıştı ben direnince bana sürtük diyip tokat atı"
"ne hayır patron öyle bişe yapmadım evet tokat atım ama yemin ederim bağırdı için atım"
"alın şu adamı aşadaki podruma götürü geliyom ben"
Planım işe yarıyodu geriye kendimi acındırmam kalmıştı ama o adamı neden podruma götürmelerini istemişti yoksa o adamı öldürcek'miydi kendi adamını öldürmez herhalde yağ neyse ben kendi planıma devam ediyim.
"patron lütfen yapma lütfen ben öyle bişe yapmadım yemin ederim bırakın beni yalvarırım"
"götürün dedim size"
"emredersiniz patron"
"taehyung iyi misin yanağın kızarmış doktor getireyimi?"
"yok istemiyorum ama yanağım çok acıyo bana biraz su getirir misin"
"tamam bekle hemen getiricem"
Planım işe yarıyodu eğer jungkook'u vuramasam kendimi vurucakdım bunu göze almıştım bu odada kalamazdım eğer bu odada bir gün değil bir saat bile kalırsam kafayı yerdim
"al iç suyunu gel yanağına bakalım"
İşte silahı almanın tam zamanıydı ama bana biraz daha yaklaşması gerekiyordu korkuyorum ama yinede almam'lazım. hiç düşünmeden jungkook'un dudağına yapıştım sırf silahı almak için ama kontrolumu bianda kaybetmişdim öpüşmeye başlamıştık.
Beni delice öpüyodu dudaklarım acımıştı kendini bana sürtüyodu bende ister istemez azmıştım beni öpmuyordu resmen beni yiyiyodu dili ağzımın içindeydi dilini aşağı doğru götürüyodu allah kahretsin silahı unutmuştum kendimi bi anda geri çekdim ne yapıyodum ben kendimi kaybetmiştim jungkook şaşkın gözlerle bana bakıyordu.
"noldu neden bi anda beni öptün ve neden durdun"
"şey ben kendimi kontrol edeme-"
Diycekdim'ki bi anda dudağıma yapıştı ama bu sefer siyahı alıcakdım üstüne çıkdım elimi silahına götürcek'ken ellimi tutu allah kahretsin beni yakalamıştı o bi mafya tabiki benim gibi aptalın yaptı bi plana inanmazdı ellimi sıkmıştı canımı acıtmıştı.
"jungkook bırak ellimi acıyo"
"cidden inancamı falanmı sandın bu kadar aptal olsaydım mafya olmazdım"
Cidden haklıydı ama o çok sinirli bakıyodu üç gündür burdayım bu kadar sinirli olduğunu görmemiştim. yatamın yanında kitli bi çekmece vardı ordan bişey çıkartıyodu bende şaşkın gözlerle ona bakıyodum çekmeceden kelepçe çıkardı bana doğru geliyodu yoksa beni mi kelepçeliycek.? Bileklerimden tutu yata kilitledi beni
"bırak beni psikopat mısın bırak bileklerim acıyo"
"bunu sen istedin güzellim bana karşı gelmenin cezası bu"
"bırak dedim sana beni pislik seni"
"biraz eğlenelimi hmm ne dersi-"
Bunda bişeler vardı başı dönüyodu son sınıfa kadar okumadım ama doktor olmak istedim için baya araştırma yapıyodum anlıya biliyodum sanki bişe içmiş gibiydi. garib hareketleri vardı lafını tamamlıyamıyodu bile inşallah bana kötü bişe yapmaz.
"jungkook iyi misin neyin var"
"Bi şeyim yok benim başım dönüyor sadece neyse işimize dönelim eğlenelim biraz"
"hayır istemiyorum bırak beni sen iyi değilsin kendinde değilsin bırak lütfen beni bırak"
"sus sadece bana karşılık ver yoksa seni altımda sikerek öldürürüm!"
"jungkook hayır sen değilsin bu seni tanımıyo olsam bile sen böyle biri değilsin biri sana bişemi verdi lütfen bak bırak beni kendinde değilsin sen"
"sus dedim sana sadece bana karşılık ver ağzını kapatmamış istemiyorsan sus"
Üstüme çıkmıştı kendinde değildi emindim. ama karşılık vermesem beni öldürürdü yine öpüşmeye başlamıştım beni daha sert öpüyodu dudaklarını ısırıyodu dudaklarım kanamaya başlamıştı dayanamadım bende onun dudağını ısırdım durdun diye ama o daha'da şiddetlendi pantolonumu çıkarmaya başlamıştı korkuyordum ama yine bişe yapamıyodum karnımı yalamaya başladı aşağı doğru iniyodu tam boxserimi çıkarcak'ken üstüme bayıldı.
Hehe gacınız geldi bölümü nasıl buldunuz çok istediniz dayamadım yazdım yavrularıma
amaaa 50 oy gelmese yazmam valahh o kadar yazıyom oy atan yok
Lütfen fic hakkında değerlendirme yapmayı unutmayın öpüldünüz
Yazım yanlışlarınıda takmayın klasik benn jdjdjDevam edicem inşallah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cute boy | taekook✓
Fantasy~Sokak ortasında dans eden taehyung ve ilk görüşte ona aşık olan jungkook~