6

362 27 17
                                    

Bu lafı söylerken iki kere düşünmem gerekirdi onunla yatmak istemesem bile yinede zorundaydım. yoksa beni bu evde sonsuza kadar hapsede bilirdi ev bile değil sadece küçük bi oda ve elimden hiç bişe gelmezdi bile bu zayıf vücudumla ona karşı gelemezdim onu öldürmeyi düşünsem bile yapamazdım bunu yapamıycamı bildim halde onu öldürmeye kalkmıştım yinede bana karşı nazikdi beni orda öldüre'de bilirdi ama o korumasını benim için öldürdü o kalın sesiyle bana ne diyeceğini merak ediyodum o lafımdan sonra hata içine düşücekdim adamın dudaklarına dalmıştım bi anda o güzel kırmızı dudaklarını araladı o kalın sesiyle konuşmaya başladı.

"bana kalbinimi açıcaksın gerçekden sana inanmak istiyorum ama nedense yapamıyorum sana güvene bilirmiyim  kaplançık"

İlk defa biri bana lakap takmıştı ve bu benim sinirlerimi bozdu ama bi yandan hoşuma gitmişti ama neden kaplan demişti bana neden başka bi hayvan değilde kaplan çok meraklı oldum için Jungkook'a sordum

"Bana lakap takmasan sevinirim sinirlerimi bozuyosun ve onca hayvanın içinden neden kaplanı seçtin?"

Evet merakıma yenildim ve sordum ama nedense cevap vermedi ve bu benim sinirlerimi bozmuştu ve yine tekrarlamıştım.

"neden cevap vermeyosun sinirlerimi bozuyosun sana diyorum"

O adam cidden sinirlerimi bozuyodu bi iyi oluyodu bi kötü cidden tam gıcık oluncak bi tipti. ve biz hala küvet'deydik resmen aklım gitmişti küvet'de oldumuzu unutcak kadar hala azgın bi şekilde duruyodu ve onunla yatmamı istiyodu mecburdum resmen onunla yatıcakdım bi mafyayla.

"sakin ol kaplançık önce bana yardım et sonra söylerim"

İşte beklenen o lafı söylemişti bile evet korkuyodum ama beli etmiyodum ve hiçbi erkekle yatmamıştım bile nasıl bi duygu oldunu bile bilmiyodum sadece erkeklerle içim para alıyodum ilk seximi sevdim adamla yapmak istiyodum maalesef bu mafyayla yapıcakdım "mecburdum"

"şey bişe diycem acımaz demi"

Nasıl utanmadan böyle bi söz söylemiştim ama korkuyodum nasıl bi his bilmiyodum öpüşmekden başka bişe yapamazdım.

"sen hiç bi erkekle sex yapmadın mı?"

"yapmadım işte anla aa acımaz demi benden bişe bekleme ben anlamam napmam gerekdiğini bilmem"

Nasıl bi konu konuyoduk böyle utancımdan ölücekdim nerdeyse bi an önce yapıp bittirmek istiyodum mutfağa inmek istiyodum farklı bi oda görmek istiyodum artık bunalmıştım

"ben sana ne dediysem yap yeter"

"şimdi ne yapıyım?"

Ahh utancımdan kafayı yiycem resmen şuan sevişicez ama boşuna sevişmiycez sadece mutfa çıkacanı düşün taehyung sadece onu düşün

"şimdi yavaşca ağzına al penisimi sakın dişlerini batırma yoksa kötü olur

Resmen emrediyodu çok pislik bi adam nefret ediyorum ondan nefrett.

"tamam be emretme bana"

"taehyung Taehyung böyle yapcaksan hiç başlanayalım sende bu odada kısılı kal"

Bu adam beni tehtit ediyodu cidden ondan nefret bunu binlerce kez söylüye bilirim ama sadece içimden.

"tamam yağ yapıyorum'

*******

Hasas ve 18+ içerikler bulunmakda'dır lütfen dikkate alın(:

P

enisini yavaşca ağzıma alıyodum zevk alarak yapmak istiyodum ama olmuyodu ve midem bulanıyodu bi hamlede saçlarımdan tutup penisine doğru itmişti kurtulmaya çalışıyodum ama o zevkle daha çok itiyodu. bundan keyif alan bi kendisiydi anlaşılan tüm gücümle ona vuruyodum ama o hareket bile etmiyodu o büyük vücüdüna gücüm yetmiyodu nefesim kesiliyodu bunu anladı ve ellerini saçımdan çekdi.

Nefes nefese kalmıştım beni resmen o pis penisiyle öldürücekdi ona küfür etmek istiyodum etimde.

"seni pislik orosbu çocuğu napıyosun be öldürmeyemi çalışıyosun beni"

"sen böyle konuşunca daha çok azıyorum neyse hadi devam edelim"

Sakin olmaya çalışıyodum aha çıldırıcakdım sakin olmam lazım'dı bende zevk alarak yapıcakdım odaklanmam lazım sadece sakin olucam"

"hadi devam edelim ve hemen bittsin

" beki kaplaçık devam edelim"

Jungkook'u bi anda tutup kendime çekmiştim Bu sefer ilk hamleyi ben yapmıştım şaşkın gözlerle bana bakıyodu penisini okşamaya başladım  yavaşca öpüyodum dudakları yumuşacıkdı dili ağzımın içince geziyodu dili sıcacıkdı kendimi bırakmıştım ne olucaksa olsun artık beni yeniden altına aldı küvete olduğumu için belim acımıştı.

"Jungkook belim acıdı yatak odasından devam edelimi

"tamam kaplançık gel bakalım

Beni bi anda kucana almıştı tek bi hamlede o kadar büyükdü ki bi bebek kadar küçük kalmıştım kucanda yavaşca yata koydu beni üstümü çıkarmaya başladı hem öpüşodum bi andan'da kıyafetlerimi çıkartıyodu bende çok fena azmıştım sıcak dilini göğsümde gezdiriyodu yavaşca kasıklarıma indi vücüdüm ateş gibi yanıyodu o kadar azmıştım ki artık içime sokmasını istiyordum kasıklarımı emeye başlamıştı ben ona yapcama o bana yapıyodu bi anda yerde ölen adam aklıma gelmişti bi anda çığlık atmıştım.

"AAA Jungkook adamm ölen adam yerde"

"bişey olmaz boşver onu hadi devam edelim"

"Hayır Jungkook yapmam lütfen götür şunu lütfen korkuyorum lütfen götür

" tamam korkma sakin ol götürücem burda usluca otur tamamı kaplançık gelicem şimdi"

"tamam lütfen götür"

"tamam sakin ol burda usluca bekle beni.

Biliyom heycanlı yerinde ve kısa yaptım işlerim var ve yeni bölümü çok istediniz

O yüzden atmak istedim yeni bölüm istiyorsunuz ama oy vermiyosun alacanız olsun 50 oyda devam edecem.

Yazım yanlışlarınıda takmayın klasik ben anlamaya çalışın👌

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

cute boy | taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin