Bi anda üstüme bayılmıştı kesinlikle bişe içmişti yada içirilmişti ağzı değişik kokuyodu anlamıştım bişeylerin ters gittiğini. ellerim bağlı olduğu için kıpırdıyamıyordum korumalara bağırmaya başladım.
"JUNGKOOK'UN KÖPEKLERİ"
"ne oluyo ne bağrıyo-"
"PATRONN sürtük ne yaptın patrona"
"salak salak konuşma'da al üstümden şünü hem ben bişe yapmadım kendi bayıldı"
"şu kelepçeleride çıkar ellerim acıyo"
"hm çıkarmıycam patronun bitiremediği işi ben mi bittirsem hazır üstünde soyunuk'ken güzel olmaz mı?"
"salak salak konuşma çöz beni eğer öyle bişe yaparsan jungkook seni öldürür sende öbür arkadaşın gibi bok yoluna gidersin"
Korkuyodum ama yinede bu pisliklere yalvaramazdım ama artık kendimi salmıştım gücüm bile kalmamıştı jungkook bu pisliklerden bile iyiydi yine planlar yapıyordum. sonuçta o bir mafya beni bırakmaz eğer onu kendime aşık edersem beni bırakabilir ona biraz sevgi veririm biraz cilve olur biter sonuçta yapmağım şey değil ama bu sefer farklı o çok akılı bi o kadarda yakışıklı ne diyorum ben yağ ona aşık olamam olamalıyım.
"neyse bebeğim gel birazda benim'kini tat aç bakalım ağızını"
"hayırr hayır yapmaaa jungkook lütfen uyann yapmaa"
"sana ağzını aç dedim pis sürtük"
"hayır dedim bırak beni"
Çok korkuyorum eski anlılarım aklıma geliyo ağlamamı durduramıyorum o çok cesaretli olan taehyung gitti yerine korkak taehyung geldi eski anılarım yeniliyomuş gibi hissediyorum.
Jungkook kendinde olmamasına rağmen belindeki silahı çıkartır ve korumaya sıkar.
"TaEhYuNg İyİmİşİn"
"jungkook lütfen al şunu üstümden all çok Korkuyorum lütfen al"
O pislik korumanın leşi üstüme düşmüştü her yer kanlar içinde kalmıştı çok Korkuyodum o kadar korkmuştum'ki başım dönmeye başlamıştı midem'de bulanıyodu burdan bi an önce çıkmak istiyodum
"TaMam GüZeLiM KoRkMa"
"jungkook lütfen çıkar şu kelepçeleri ellerim morarmaya başladı"
O kadar çok direnmiştimki kelepçe ellerimi resmen yırtmıştı ellerim kanlar içindeydi jungkook yanıma doğru geldi ve kelepçeleri çıkardı hala kendin'de değildi her an bayılcak gibiydi dedim gibide oldu bianda bayıldı kalkdım o pisliğin leşini üstümden atım tuvalete kusmaya gittim ilk fena ölü görüyodum sonuçta kafası patlamış şekildeydi iğrençti hemen jungkook yanına gittim başka koruma çağırmaya korkuyodum ya oda beni tecavüz etmeye kalkarsa masanın üstündeki suyu aldım jungkook kafasını kaldırdım içirmeye başladım belki banyo'ya götürürsem kendine gelir diye düşündüm.
Kaldırmaya çalışıyodum ama kalkmıyodu kocaman adam sonuçta bende sürüklemeye başladım. sonunda banyo'ya getirmiştim ama kolarım kopcak gibiydi küveti doldurdum jungkook'u küvete koydum bi anda "irkilmişti"kocaman adam karşımda bebek gibi olmuştu çok masum gözüküyodu ona yakından bakınca gözüme daha yakışıklı gelmişti ah ne diyorum ben kendini kaptırma taehyung o seni odaya kitledi sana tecavüz etmeye kaldı jungkook yavaşca gözlerini açmaya başlamıştı bana bakdı ve.
"ne oldu bana neden banyodayım?"
"sakin ol ben getirdim seni banyoya galiba daha yeni olanları hayırlamıyorsun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cute boy | taekook✓
Fantasy~Sokak ortasında dans eden taehyung ve ilk görüşte ona aşık olan jungkook~