Beni birakma

15 1 0
                                    

More More Jump yeni bir sarki hazirlamisti,henuz daha bitmemisti ama yine de grup uyeleri cok heyecanliydi.Bitmeyen kismi dans ve soz ezberlemekti.

Grup uyeleri birlikte calismayi bitirmislerdi,aksam olmustu,eve gitme zamaniydi.Herkes cantalarini hazirlayip gitmeye hazirlaniyordu...Kiritani haric.Onun hazirlanmadigini goren Momoi yanina gidip ne oldugunu sordu,bunu goren diger uyeler de yanlarina gitti.Kiritani biraz daha calismak istedigini,onlara gore cok eksigini oldugunu soyledi.Momoi,Kiritani'nin dediklerini yanlis buldugunu soylese de Kiritani israrla calismak istiyordu.Soylediklerinin Kiritani icin bir anlami olmadigini anladiktan sonra sustu.

Uyeler,Kiritani'ye görüşürüz dedikten sonra odadan ciktilar.Hava bulutluydu ve daha kararmamisti.Haruka hava kararmaya yakin cikacagini kendine soyledi ve calismaya devam etti.Kiritani'ye gore saniyeler dakikaya,dakikalar saate,saatler bir omur gibi gecti.Zaman gecmek bilmiyormus gibi,ter basiyor,kaslari yoruluyor,bogazi acimaya basliyordu.

Kiritani artik dayanamadi ve eve gitmeye karar verdi.Hemen dus alip uykuya dalmak istiyordu.Kiyafetlerini degistirdi,cantasini hazirladi,deodorant ve parfum sikti.Kendisini sokaga atti,adimlari bacaklari agridigi icin kisaydi ama hizli yuruyordu.Eve gidis yuruyerek yaklasik 15 dakika suruyordu.Bir kac dakika gectikten sonra Kiritani 2 tane tanidik yuz gordu...

Uzakta olduklari icin yuzlerinden tanimak zordu ama saclarindan taniyabiliyordu.O ikisi Azusawa Kohane ve Shinonome Akito'ydu.Acikcasi,kaba olmak istedigi icin degil,yoruldugu icin onlarla konusmak istemiyordu.Kucuk bir selam verip gecmek istiyordu.

Azusawa ve Shinonome,Kiritani ile goz goze geldi.Azusawa,Kiritani'yi gordugu icin gulumsedi,Shinonome biraz saskin gibi gozukuyordu.Herhalde hava kararmaya yakin Kiritani'yi gormeye aliskin olmadigi icin sasirdi.

Haruka yanlarina varinca selam verdi.Azusawa,Shinonome'nin dusundugunu sordu:"Bu saatte buralarda seni hic gormemistim.Neden?"

Kiritani bu soruyu bekliyormuscasina mimik oynatmadi ve biraz daha calismak istedigini soyledi.Kiritani Shinonome'ye bakti,sanki bir sey soylemek istiyormus gibiydi.

Soyle soyleyeyim...Shinonome Akito ile Kiritani Haruka'nin iliskisi biraz garipti.İkisi arkadas olduklarini soyluyordu ama ne zaman birbirleriyle karsilassalar,hava garip oluyordu.Sevgi,arkadaslik anlaminda degil.Sanki birbirlerini tanimiyormus gibi bir havaydi.

Kiritani biraz dusundukten sonra,Shinonome'ye sordu....

Bana dokunma [shinonome akito x kiritani haruka]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin