1.bölüm

1 0 0
                                    

Selamm aşkolarimm bu benim ilk kitabım yazım hataları olursa lütfen yorumlara yazınn ve vote atmayi unutmazsanız çokk sevinirim💗💗

Başlayalımm

Ben Melis 19 yaşındayım. Ailesi tarafından sevilmeyen biri kaç defa intihar etmek isteyip ama yapamayan o kız.Para için bir mafyaya satılan kız.

Saat 6 da uyandım aşağıya inip kahvaltiyi hazırlamalıydım.Eğer evdekiler uyandıkdan sonra inersem dayak yerdim.Hemen kahvaltıyı hazırladım.Ailem bile demek istemediğim insanlar geldi.Sofraya oturduk.Kahve koymayı unutmuştum.Ve tabiki babam bunun için beni dövdü.
Melis:Baba nolur yapma özür dilerim birdaha unutmam

Hakan(babası):bak bakalım artık unutucakmısın nankör

Babam beni çatı katına kapatdı.burdan çok korkardım.Çok karanlıktı.Yatağa uzanıp gözlerimi kapatdım.Uyudum.gözlerimi açtığımda her tarafım ağrıyordu.kapı açıktı.hemen dışarı çıktım.

Suna(Annesi):Nereye gidiyorsun nankör gel bulaşıkları topla

Melis:Tamam.topladıktan sonra dışarı çıka bilirmiyim.

Suna:topla sonrada ne halt ediceksen et ama babana söylicem

Hemen bulaşıkları topladım.üzerimi değiştirdim.aynada kendime baktım.Çok kötü gözüküyodum.her tarafım morluk içerisindeydi.kapatıcıyla morluklaeı kapatdım.sonrada evden çıktım

Denize gitdim.Deniz benim için çok huzurlu biryerdi.hep oraya giderdim.

2-3 saat orda dolaşıp eve geri döndüm.kapıyı açıp içeriye girdim.Babamın keyfi yerindeydi.

Hakan:hazırlan evleniyosun

Melis:ne diyosun sen ya ne evlenmesi ben daha 19 yaşındayım

Hakan:sus nankör zaten seni kim alıcaktıki bu halinle başlna talih kuşu kondu şimdi kes sesini yürü odana hazırlan yarın nikahınız var.

Melis:Allah hepinizin belasını versin.

Koşarak odama çıktım hemen bişeyler yapmalıydım.bir plan yapıp evden kaçmalıydım.Ama şuan kaçamam ki.en iyisi yarını beklemek.bir plan yapıp yarın kaçmalıydım.çantamı hazırladım.yatağıma uzanıp.Düşünmeye başladım.yarın nikah kıyılmadan önce kaçmalıyım.Uzun düşüncelerden sonra uykuya daldım.

Hakan:Nankör kalk saat kaç evleniyosun sen.Kurtuluyoruz artık senden.

Hemen kalktım.hazırlandım

Suna:al bunu kocan getirdi.

Kutuyu alıp açtım.içerisinde beyaz elbise vardı.Ama beyenmemiştim çok abartılıydı.

Giyindim ve makyaj yaptım.Nikah kıyılıcak yere geldik.

Hakan:aaa Tuna bey hoşgeldiniz.Kız burda gelin

Vee işte evleneceğim adam buymuş hiç yakışıklıda değildi adam benden 10 yaş büyük gözüküyodu.Ve çok şişmandı.

İçeriye girip nikah masasına oturduk.10 dk fln geçti.Nikah memuru geldi.hemen kaçmalıydım.

Melis:ben 2 dk dışarı çıka bilirmiyim ellerimi yıkıyıcamda.İçeriye girerken kapının kenarı elimi kesti.

Tuna:çabuk ol aptal

Kalkıp dışarı çıktım.Arkamdan tunanın adamlarının geldğini gördüm.o an yıkılmıştım.asla kaçamazdım ellerinden.evlenmeliydim.bitdi kızım senin hikayen bitdi.Okulu fln unut.Bitdi

Tuvalete girip kapıyı kilitledim.Ağlamaya başladım.Çok güçsüzdüm.hiç bişey yapamamıştım.

Tuna:Kapıyı aç!!!

Melis:t-tamam geliyorum

Kapıyı açtım.kulağıma eğilip senin işine akşam bakacağım aptal kız.ağlamam dahada şiddetlendi.kolumdan tutdu ve içeriye girdik.
Tuna: nikah memuru nerde

Beyefendi memur bey geciktiğiniz için gitdi.

Tuna:APTLLAR NEDEN İZİN VERDİNİZ!! Kovuldunuz!

Beni kolumdan tutup arabaya bindirdi.eve geldik.ev çok büyüktü.kapıyı açtı içeriye geçtiğimde Tuna saçlarımdan tutdu ve kemerini çıkarıp beni dövdü.ağzımdan kan geliyordu artık.dayanamıyordum.

Melis:yapma nolur yapma dayanamıyorum

Ve artık bayılmıştım.

Gözlerimi açtığımda yerdeydim.anlatılamicak kadar acıyordu her tarafım.her tarafım kan içerisindeydi.istemiyordum artık yaşamak.İSTEMİYORUM.

Tuna:siktir git hazırlan.akşam arkadaşlarım gelicek.Şu morlukları kapat.

Melis:t-t-tamam

Yukarıya çıktım bir odanın kapısı açıktı ve içerisinde eşyalarım vardı.içeriye girip.kapıyı kilitledim.banyoya girdim.sıcak suyu açtım.ve ağlamaya başladım.gözlerim şişene kadar ağladım.bu adamın elinden kurtulamayacaktım.duştan çıkıp.hazırlandım.tuna gelip aşağıya inmemi söyledi.aşağı indim.3 erkek,1 kız vardı.

Gizem:selamm ben Gizem senin adın ne?

Melis:ben melis

Gizem:Memnun oldum

Melis:bende

Erkeklerden biri kendini tanıtdı

Mert:bende Mert.bu Sinan.buda Selim

Melis:Memnun oldum

Tuna:tanışmanız bitdiyse işe geçelim.

Mert,Selim,Sinan çok yakışıklıydı.Gizemde çok güzeldi.

İzin alıp mutfağa gitdim.su içmek için.arkamdanSelim içeriye girdi.eliyle yüzmü sildi.izin vermedim ama çok güçlüydü kollarımı tutmuştu.

Selim:İt herif dövdümü seni?

Melis:h-hayir

Selim:bak benden korkmana gerek yok söyleyebilirsin

Melis:söylersem ne değişecek kurtarıcakmısın bei onun elinden?

Selim:yardım ede bilirim sana inan bana
Ağlamalarım dahada şiddetlendi.
Tuna:ne oluyor orda
.....................................

Bu ilk bölümm nasıldı??

Bağlı kalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin