5 yıl sonra.....
Melek:Meloooo kalk işe gecikiceksin
Melis:5 dk ya uyanıcam
Melek:meliiiiis kalk çabuk
Melis:tamam be kalktım.Kalkıp elimi yüzümü yıkaeım.rutin işlerimi halletdim.Siyah sade kenardan yırtmaçlı bir elbise giydim.üzerinede deri ceket.ve siyah ayakkabıyla kobinim tamamm.
Elbise
Ceket
Ayakkabılar
Melis: Melyim bende kahvaltı yapmicam ya çok geciktim ztn
Melek:tamam ama yolda atıştır bişeyler
Melis:tamam öptüm.Arabama binip şirkete gitdim.evet ben bi moda tasarımcısı oldum.5 yıl önce Amerikaya gelince ilk önce üniversiteye kabul oldum hemde istediğim yere.sonra dövüş kurslarına gitdim.spora gitdik.şuan çok güzel bir fiziğim var.silah kullanmayı biliyorum.artık o güçsüz kız değilim.aksine daha güçlü biri oldum.yenilmez oldum.En önemlisi ben sadece bir tasarımcı değilim.Yer altının en mehşur mafyasıyım.5 yıl boyunca bir kerede olsun Türkiyeye adımımı basmadım.Ama Amerikadan işlerimi yönetdim.Şimdiye kadar Yer altından hiç kimse yüzümü görmedi.Gerçek adımıda bilmiyolar.bana Maske diye hitap ediyolar.Ama artık daha fazla Amerikada kalamam .Türkiyeye dönmeliyim.Çünkü yer altında büyük bir toplanıtı olucak ve o toplantıya gitmem şart.Yer altının bütün mafyaları orda olucak.Ve Türkiyeye dönmemin asıl sebebi İNTİKAM.Hem kendimin hemde Sevdiğim adamın intikamını alıcaktım.Eğer Selim sağ olsaydı şimdiye beni bulurdu.Bekledim ama gelmedi.bazı ipuçları bile bıraktım belki yaşıyordur beni bulur diye ama gelmedi.Buraya geldiğimden beri .farklı kimliklerle dolaştım.Çünkü Tunanın adamları her yerde beni arıyor.Ama bulamamışlardı.ve tabiki bu kadar güçlendiğimden ve Mafya olduğumdan haberleri yok.
Şirkete varmıştım.Kahvemi alıp.asansörle odama çıktım.işlerimi halletdim.Tam odadan çıkıcağım an telefonuma bir bildirim geldi.Yer altı toplantısı yarın olucakmış.Ama ben daha biletimi bile almamıştım.Şirketden çıkıp.eve gitdim.Meleye olanları anlatdım.sağ kolum Ahmeti arayıp bana bir bilet ayarlamasını söyledim.Odama çıkıp bavulumu hazırladım.Aslında Melekte benimle birlikte gelicekti ama.Benim çabuk gitmem gerektiği için.Melek bir hafta sonra gelicek.Evden çıktım.
Ahmet:Melis hanım 1 saat sonra uçak kalkıyor
Melis:Tamam Ahmet teşekkür ederim.
Ahmet:ne demek efendim görevimArabama binip hava limanına gitdim.Uçağa bindim.biraz dışarıyı seyr edip uykuya daldım.gözlerimi açtığımda artık Türkiyedeydim.uçaktan indim.Yıllar sonra ilk defa geliyordum.Bir taksi bulup bindim.Ahmete otel ayarlamasını söylemiştim.Otele geldikten sonra.anahtarımı alıp odaya geçtim.2 saat sonra toplantıya gidicektim.kombinimi değişmedim çünkü oraya uygundu.yüzüme maske takıcam.Toplantının sonunda Tunaya küçük bir sürpriz yapıcaktım.Bana bişey yapamaz çünkü eski Melis yok karşısında.Maskemi takıp otelden çıktım.1 saat sonra Bara geldim.içeri girip.sağdaki kırmızı kapıyı açtım.ordaki tünelden yer altına gidiliyodu.kapıdan geçtim.ve karşımda büyük bir yer vardı.Bazı Mehşur mafyalarda vardı.toplantı yapılacak yere adımladım.Kapıyı açtım.içeriye girdim.Ve şok yaşadım.Yaşıyordu.Ölmemişti.Ama beni bir kere olsun aramamıştı bile.Bense yıllardır onun öldüğünü düşünüyordum.Bu hayatda kimseye güvenme diyordu hep melek.doğru söylüyormuş.Selimin tam önünde Tuna oturuyordu.bir birlerine çok kötü bakıyordular.düşüncelerden kurtulup bana ayrılan masaya oturdum.Yer altında herkes beni tanırdı .Ama gerçek kimliyim gizliydi.ama bu gün hepsi yüzümü görecekti.Toplantı başladı.2 saat fln sürecekti.Orda anlatılan herşeyi ben ztn biliyodum.neden gelmiştimki zaten.işte o an geldi.herşey istediğim gibi gidiyodu.Mafyalardan bazıları maskemi çıkartmamı söylemişti.Aslında benden çok korkuyolardı bazıları.Sonuçta yer altının büyük mafyalarındandım.Her kesin gözü üzerimdeydi.hiç kimsenin korkak çaresiz bir kızın bu kadar güçlendiğini bu kadar acımasızlaştığını bu kadar güzelleştiğini aklına getiremezdi.Maskemi yavaşça çıkarmaya başladım.tamamen çıkardım maskeyi.ve yüzümü sağ tarafa.çevirdim.Selim sadece gözlerime bakıyodu.gözünü kırpmıyordu bile.Tunaysa hem şaşırmıştı hemde bana öfkeyle bakıyodu.beni öldüreceğini zannediyor herhalde salak.konuşmaya başladım.
Melis:Ben Melis Yılmaz.Şimdiye kadar gerçek kimliğimi açıklamadım.Ama artık vakti geldi.geldiğimden beri dinliyorum sizi masum birinin canına kıyıp kasadan paraları çalan adamı bulacaksınız.Ama ben bunu yapmicam o adamı öldürmemi benden beklemeyin.ha eğer benden habersiz o adamı öldürürseniz.Karşınızda beni bulursunuz.ve bu sizin için çok kötü olur.Unutmayın biz devlet için çalışan bir mafyayız.Bizim işimiz suçluları öldürmek.Masumları değil.bunu o kafanıza sokun.benide böyle boş-boş konuşup çocuk gibi tartışacağınız toplantılara çağırmayın.
Baran(baş mafya):Tamam doğru söylüyosun sana katılıyorum.Ama o adamı öldürmezsek nasıl bulacağız?
Melis:şu adam hangi şirketde çalışıyor?
Tuna:Moda tasarım şirketi.
Ona bakmadan devam etdim.
Melis:o şirkete gidip dosyaları almanız gerek.Sonrada hangi şirketlerle ortaksa bulacaksınız.eğer gerçekten Mertle alakası varsa zaten ortaklardır.Neyse siz onları bulup araştırın sonra bana haber verirsiniz.
Baran:Tamam Melis.Toplantı bitmiştir.
Çantamı alıp çıktım arkamdanda Selim çıktı.Yıllar sonra gördüm onu çok daha yakışıklı olmuştu.benim uzun boylu bir kadındım ama yinede benden çok uzundu o.saç stilini değişmiş.Ama bu saç stili daha çok yakışmış ona .Daha katizmatik ve çekici gözüküyo.Bakışları insanı delip geçiyo.
Ahmet:Melis hanım arabanız 1 sokak arkada burda çok araba olduğu için park etmedik.
Melis:Tamam Ahmet sağol ya.Korumalara söyle ortalıkta gözükmesinler.
Ahmet:Tamam Melis hanım.buda evinizin anahtarı.
Anahtarı alıb yürümeye başladım.Arabamı daha sonra alıcaktım.şuan denizde yürümek istiyordum.Yıllar sonra denizin kokusunu almak bana iyi gelicektir.Biraz gitdikden sonra arkamdan birinin geldiğini hiss etdim.birisi beni takip ediyodu.silahımı çıkarıp sokaktaki her hangi bir evin arkasına saklandım.Her yer karanlıktı hiç bişey göremiyordum.ses git gide yaklaşıyodu.arkamı dönüp ateş edecekken.Onu gördüm.Silahı indirdim.Selim:değişmişsin
Melis:böyle gerekti
Selim:biliyorum bana kızqınsın.Ama seni arasaydım bulmaya çalışsaydım.Tuna seni bulurdu.Seni çok merak ediyordum.Ve sana çok önemli birşey söylemem gerek nasıl bie tepki vereceğini bilmiyorum.
Melis:sana kızqın değilim.ama en azından telefonla bile arayıp nasıl olduğumu sora bilirdin.
Selim:Özür dilerim çok özür dilerim
Melis:Neyse tamam burası soğuk eve gidelim öyle konuşuruz.
Selim gülümseyip tamam dedi.