Tam 5 ay geçmişti.ama hala nikah kıyılmamıştı.nedenini bende bilmiyorum.Ama bu benim için daha iyi.5 ay önce selimle beni mutfakda görünce bir bahane uydurup ortamı yumuşatmıştım.Ama herkez gitdikden sonra .Dünyayı bana dar etdi.öldüresiye dövdü.ama pes etmedim.çok güçsüzdüm çok.o olaydan sonra eve hiçbir arkadaşı gelmedi.her gün beni dövüyordu.Hastanelik ediyordu.ama ölmüyordum.Kahretsin ölmüyordum.Keşke öldürseydide kurtulsaydim ondan.Şuan evde değil ama gelince yine bana işkence yapıcaktı.ben derin düşüncelerdeyken.pencereden ses geldi.kalkıp baktım.Selimdi.5 aydır aklımdan çıkmıyordu.neden bilmiyorum ama bana çok iyi gelmişti.ilk defa biri beni düşünmüştü.
Selim:nasılsın?O herif yine dövüyormu seni?
Kolumu ona göstersimGözlerini kapatıp derin nefes aldı.boyun damarları belirginleşmişti.Sinirlendiği belliydi.
Selim:Korkma kurtarıcam seni sık dişini biraz inan bana
Gözlerim dolmuştu.bu hayatda çok yalnızdım.güçsüzdüm.Hiç kimse beni düşünmüyordu.Ama Selim çok iyiydi.ilk defa koskoca dünyada biri bana korkma demişti.Ona gülümsedimMelis:inanıyorum sana
Selim:seni görmeye gelicem ara sıraMelis:çok teşekkür ederim
Selim gitmişti.aradan 2 saat geçti Tuna eve geldi.
Tuna:kalk hazırlan iş yemeğine gidiyoruz.senide götürmem lazım.tanışmak istiyorlar.
Melis:tamam
Kalktım hazrlamdım.sade siyah beli açık bir elbise giyindim.ve gümüşü topuklu ayakkabılarımı giyindim.morluklarıda kapatıcıyla kapatdım.Arabaya bindik.gideceğimiz yer uzaktaydı .3 saatdir yoldaydık.3 saatin sonunda vardık.aşağıya inip kapıya doğru ilerledik.onun koluna girmek istemiyodum.Ama mecburdum.yoksa eve gidince yine dövücekti.ve eski yaralarım geçmedi bile.kapıyı yaşlı bir kadın açtı.Qaliba hizmetçiydi.bizi içeriye aldı.içeriye girince çok sevinmiştim.Selimde gelmişdi.gülümsedim.oda bana gülümsedi.onu her gördüğümde içim bir qarip oluyor.ama bu hissi ilk defa yaşıyorum.çok güzel bir hiss.yemekleri yedik.Erkekler iş hakkında konuşuyodu bende Gizemle konuşuyordum.tanımadığımız insanlarda vardı.
Ben tuvalete gidip.ellerimi yıkadım kapıyı açtım karşımda Selim vardı.içeriye girip kapıyı kilitledi.ve bana sarıldı.bende ona sıkıca sarıldım.elini sırtıma bastırmamaya özen gösteriyordu.Çok düşünceliydi.Bir süre gözlerime baktı.ve hiç beklemediğim bişey oldu.beni öptü.kıp-kırmızı olduğuma adım kadar emindim.dudaklarını ayırdı ve bana baktı.gülümsedi.çok utanmıştım.aşağıdan Tunanın sesi geldi.hemen kapıyı açıp dışarıya çıktım.hala şoku atlatamamıştım.tuna eve gideceğimizi söyledi.eve vardık.kapıyı açıb beni kolumdan tutdu.
Melis:acıyor bırak nolur yalvarırım
Tuna:bana bak er yada keç benim kaeım olucaksın.hazırla kendini.gece uyumak yok
Sırıtıyordu.
Melis:senden tiksiniyorum.Alçak herif.
Tuna:ÖYLEMİ GEL BURAYA!!
Beni bir odaya götürdü her yer karanlıktı.içeriye adım atdım.ne kadar yalvarsamda kapıyı açmadı. Bir adım daha atdim ve ayağım çok acıdı.her taraf iğneyle doluydu.ayağımdan sıcak sıvı akmaya başladı.her tarafim kan içindeydi.Bıkmıştım artık.
Sabah oldu kapı açıktı.dışarı çıkmaya çalıştım.ama ayağa kalkamadım.sürüne sürüne odama çıktım.ilk yardım çantasını alıp.ayağımdan iğneleri temizleyip.bezle bağladım
Artık acımıyordum.artık alışmıştım acılara.acımıyodum.Tam 1 yıl geçti ve yarın nikah kıyılacaktı.gerçek kabusum daha yeni başlıyodu.Tuna evde yoktu.hep olduğu gibi yine selim gelmişdi beni görmeye.beni öptükden sonra hiç konuşmamıştık.sadece penceremin yanına geliyodu.konuşup gidiyodu.bu günde gelmişti.pencereyi açtım.
Selim:bak çabuk çantanı hazırla.gidiyoruz akşam.kurtaricam seni burdan.tamamı.dikkatli ol.görmesin Tuna
Melis:tamamda nasıl olucak o kapıda bin tane koruma var
Selim:sen merak etme ben ne yapacağımı biliyorum
Melis:tamam
Koşup çantamı hazırladım.akşam kaçıcaktık.kurtuluyordum artık bu cehennemden
............................Sizden bir tavsiyem var arka fonu siyah yapın daha iyi olur bence