3.bölüm

1 0 0
                                    

Akşam saat 12 di artık vakit gelmişti.selim geldi bavulumu arabaya yerleştirdik.Yol boyunca hiç konuşmamıştık.havalimanına varmıştık.uçağın kalkmasını bekliyoduk.Zaman gelmişti başka bir ülkeye gidiyordum.artık burdaki kötü anılarımı unutucaktım

Tuna:ooooo nereye böyle

Selim:Siktir!!

Melis:nolur nolur beni ona verme lütfen yalvarırım

Selim:korkma güzelim korkma seni ona vermem

Tuna:Yakalayın şunları depoya götürün beni bekleyin!!

Kahretsin yine kaçamamıştım.bu defa beni kesin öldürücekti.Artık bitdi.ölücem

Yazardan
.................
Tunanın adamları Melisi ve Selimi depoya götürüp onları sandalyeye bağlar.Genç kız çok korkuyordu.Ama bir yandanda Selime güveniyodu.onu kurtaracağını düşünüyodu.Tuna depoya gelir ve Genç kızın karşısında sevdiği adama işkenceler yapar.Selimin her tarafı kan içerisindedir.Sıra Genç kıza gelir.Ama Tunanın telefonu çalar. yer altında bir toplantı olduğunu söylerler.Seliminde gelmesini söylerler(Seliminde bir mafya) .Ama Tuna onun başka bir toplantısı olduğunu söyler.Melisin kulağına senle sonra ilgilenicem aptal kız diyip gider.Tuna deponun her tarafına korumaları dizer.

Melisten:

Sevdiğim adamı gözlerimin önünde işkenceler yapmışlardı.Artık gücüm tamamen bitmişti ne yapacağımı bilmiyodum.

Melis:Selim uyan lütfen uyan

Selim:Melis kaç git burdan

Melis:Hayır asla asla bırakmam seni

Selim:Melis sana git dedim bana bişey olmaz.Kolundaki ipleri açmayı dene.Sonrada kapının solundaki dolabı aç.gizli tünel o.Tuna çok kurnazdır.Düşmanlarından kaçmak için her depoya bir tünel yaptırmış.hadi uzanıp masadaki bıçağı al ve ipleri kes.kaç burdan.

Melis:Hayır bırakamam seni.bunu benden isteme lütfen

Selim:bak bana bişiy olmaz.Sana söz veriyorum.eğer burdan sağ çıkarsam.bir gün mutlaka karşılaşıcaz.Tamammı güzelim git lütfen.seni kaybetmeye dayanamam

Ne kadar Selimi yanlız bırakmak istemesemde kaçmalıydım buna mecburdum.Masaya uzanıp bıçağı almayı başardım.ipleri kesip dolabın yanına gitdim.Son kez arkamı döndüm.

Melis:Seni seviyorum

1 yıldır söyleyememiştim onu sevdiğimi.Çünkü Tuna öğrenirse Selimi öldürürdü.bu yüzden Onu kalbime gömmüştüm.

Selim:Bende bende seni seviyorum Melisim
Son kez ona bakıp dolabı açıp tünele girdim.biraz ilerledikten sonra .karşıdan ışık geldiğini gördüm.Çıkışı bulmuştum.hemen çıktım karşıda iki tane koruma vardı.tünele girmeden önce.Masadaki işkence aletlerinden Silah almıştım.silah kullanmayı bilmiyordum.çok korkuyorsum silahdan.Ama ölmemek için kullanmalıydım.silahla rastgele ateş etdim.ama hedefi tutdurmuştum.Biraz ilerledikten sonra bir ormana girdim.Sabaha kadar yürüdüm.Selimi çok merak ediyordum.Acaba yaşıyormuydu.Sabah kadar ağlaya-ağlaya ormanda dolaştım.Ve Artık Şehire ulaşmıştım.Cebimde param vardı ama azdı taksiye verirsem biterdi.Ama Selimin evi uzak olduğu için taksiyle gitmeli oldum.Selimin evine vardım.banada yedek anahtar vermişti.ve bileti almak için evden para almamı söylemişti.Parayı aldım ve çıktım.Hava limanına gitdim.uçak yarım saate kalkıcaktı.Uçağa bindim.Amerikaya gidiyordum.O Uçakta kendime bir söz verdim.Kendime yeni bir hayat kurucam.Bir gün Türkiyeye dönücem ama Ailemin,Tunanın herkesin bana yaşattırdıklarını onlara bir bir ödeticem.Selimi hiç bir zaman unutmicam.O benim ilk ve son aşkım.

Yol boyunca uyumuştum.Benim Amerikada yaşayan bir arkadaşım vardı.Adı Melekti.ilk okulda çok yakın arkadaştık.Tek dostum oydu.4-5 yıldır Amerikada yaşadığı için görüşemiyoduk.Gidip ona Sürpriz yapıcaktım.bavulumu alıp yola koyuldum.gizemin evine varmıştım.Yukarı çıkıp zile bastım.2 dk sonra kapı açıldı.

Melis:sürpriiiiiizzz
Melek:Meliiiiissss kızım neden haber vermedin geldiğinii.
Melis:başıma neler geldi bir bilsen.
Melek:yaa 5 yıldır görüşemiyoruzz gel kız özlem giderelim.sarılıyım sanaa
Melis:lan boğuldumm
Melek:çabuk üzerini değiştir.bende yemek için birşeyler hazırlayalım.herşeyi anlatıyosun bana.

Olanları Meleye anlatdım.Çok şaşırmıştı.

Melis:Melek benim çabuk bir ev bulmam lazım.
Melek:o ne demek gerizekalı bu ev kimin burda kalıcsksın izin vermem vallah başka bir eve gitmene zaten tek yaşıyorum.
Melis:sana yük olmak istemem
Melek:kafanı dağıtmamı istemiyosan çık yukarı ilk sağdaki oda senin
Melis:tamam şampiyon sinirlenme
Biraz güldükten sonra odama gitdim.Artık yeni hayatım başlıyodu..........

Bağlı kalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin