Merhaba tekrardan asklarr
****Hyun
Felixin yanından hemen kaçtım. O kadar utanıyorum ki anlatsam roman olur. Hemen bizimkilerin yanına uçtum.
Hyun-CANLARRR
Minho-ne oldu amk hem nerdesin sen?
Chan-harbi nereye kayboldun?
Hyun-ya bir dur-
Chang-nerelere gittin ağaç olduk.
Yemin ediyorum bayılacam şimdi. Aptal balıklar.
Belki bir yerden hatirlarsiniz:)
Hyun-arkadaslar sakin felixin doğum günü hediyesini verdim geldim.
Minho-vayy yengenin arkaslari var mı ayarlasana bana
Chan-vay bea oğlum büyümüşte aşık olmuş
Chang-benim gitmem lazım sevdiceğimi görcem.
changbin jeongin diye bir çocuktan hoşlanıyordu. Çocuk aynı tilkiye benziyor. Sanirim felixin arkadaşıydi. Belki onunla tanışırsak felix ve arkadaşlarıyla çok daha yakın olurduk. Hyunjin senden ilk defa böyle iyi bir plan çıktı.
Hyun-durun size anlatayım.
Minho-anlat anlat tanıyalım yengeyi
Chan-hizli ol kantine gitcem ben.
Hyun-simdi ben gittim felixin yanına oturmuş sıraya üzgün bir şekilde oturuyor. Gittim dedim felix küs olsakta doğum gününü unutmam. Bu şaşırdı falan "ne?" Dedi. Sonra konuştuk biraz.
Minho-vayy huncin helal olsunn
Hyun-sonra ben hediyeyi verdim dedim eve gidince aç. Sonra hemen kaçtım ordan.
Chan-bu kadarsa ben kantine.
Chan koşarak kantine koştu. Chan bu siralar bir yerlere kaçıp duruyor. Dur bi minhoya sorim.
Hyun-minho
Minho-ne var?
Hyun-chan bu sıralar bir yerlere kaçıyor. Nedenini biliyor musun?
Minho-heh bende sana onu anlatcaktim. Bak şimdi ben birgün bu chani takip ettim. Yine kantine gitti orada birini izliyor. Baktım kimi izliyor diye. Hani şu Felixin bir arkadaşı var ya ismi neydi?
Saeng diye birsey işte. Onu izliyor. Sonra ben chani bastım. Dedi kimseye söyleme ben dedim tamam.Hyun-oha amk! Herkes felixin arkadaşlarına tutulmuş haberimiz yok!
Minho-aynen bea
Teneffüs çalmasınla sınıfa girdim. Ders Görsel sanatlar yani resim. En iyi olduğum konu resim çizmek olduğu için bu dersten hep 100 alırım.
Rosé hoca-slm gençler nasilsiniz?
Sınıf-iyiyiz hocamm!
Rose hoca-peki bugün çok sevdiğiniz birseyi çözmenizi istiyorum.
Hyun-o is bende hocam!
Bağırdım en arka sıradan. En arkada oturmayı çok severim. Sohbet muhabbet olur. İyi ortamdır.
Evet ben canımdan çok sevdiğim feliximi çizicem. Felixi bir kere basketbol oynarken görmüştüm. O kadar havalıydi ki ölecektim!
Hemen çizmeye başladım. Tam potaya top atarken çizecektim.
****
Evett sonunda bitti. Hemen Rosé hocanın yanına.Hyun-hocam nasıl olmuş?
Rosé hoca-vay! Bu harika hyunjin! Kim bu arkadaşın falan mı?
Rosé hocanın yönetimini bildiğim için rahatça söyledim.
Hyun-yok hocam hoşlandığım çocuk.
Rosé hoca-hee anladım canım tmm harika olmuş. Geçebilirsin yerine.
****
FelixSonunda okul bitti. Eve dönüyorum. Hyunjinin hediyesini çok merak ediyorum. Hemen eve uçmak istiyorum.
Ohh sonunda eve vardım. Hemen ellerimi yıkayıp üstümü değiştirdim. Hyunjinin hediyesini çantamda buldum ve bir yere oturdum.
Hemen kutuyu açtım küçük bir kutuydu.
*******
436 kelime...
Ee nasıl olmuş asklarr???Umarım begenmissinizdir. Olayları çok hızlı yapmayı sevmem o yüzden elimden geldiğinde yavaş olacak.
Neyse öptüm dudusunuzdan baybayy💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla unutmam/hyunlix
FanfictionFelix'in doğum gününü bir tek sınıftan kavgalı olduğu arkadaşı hyunjin hatirliyordu.