Slmm nasilsiniz???
--------Hyunjin
Yola çıkalı 15 dk. Falan olmuştu. Bu süreçte felix ile konuşup eğlenmisik. Öylece dışarıyı izlerken omzuma bir kafa düşmüştü. O tarafa baktığım da felixin omzumda uyuduğunu gördüm. Çok tatlı göründü o an gözüme, onu öpmek istedim ama yapamam. Gerçekler acıdır hwang. Felixe bakarken istemsiz tebessüm ettiğimi görünce kendimi düzeltip önüme döndüm. Varmamiza 5 dakika falan kalmıştı. Felix hala uyanmamisti. Oraya vardığımız zaman uyandıracaktım.
"Geldik hadi inebilirsiniz" chan konuştuğunda herkes ayaklanmaya başlayıp dışarı fırladı. İçeride sıkışmakan bir hâl olmuştuk.
"Felix felix, hadi uyan bebeğim geldik.
"Mnmh"
"İlla zor yolla yapıcam yani? Peki.
Felixi kucağıma aldım. Kalçalarından tutup kendime sabitledim.
Başını omzuma koymuş hâla uyuyordu. Niye bu kadar tatlı ki?Diğerlerinin yanına doğru ilerlemeye başladım. Yanlarına geldiğinde felixi kucağımdan indirdim. Hala uykuluydu.
Ellerim felixin küçük elleri tarafından tutulunca bir kenetlenen ellerimize birde felixe baktım. Uykudan hala çıkamamış ve benim ellerimi tutmuştu.
"Seni yerim" diye kendi kendime konuştum. Felix bana döndü.
"Neden beni yiyorsun?" Sorusu ile güldüm. Yeni uyandigin da çok tatlı oluyordu.
"Çünkü çok tatlısın" diyip yanaklarını sıktım. Utanıp yüzünü başka tarafa çevirdi. Ben cidden yerim bunu.
"Gelin şuraya oturalım"
Bir banka geçip oturduk. Felix hala ellerimi tutuyordu, ellerimi sıkılastırıp elini daha sıkı tuttum.
"Şey merhaba yine karşılaştık sanırım" sesin geldiği tarafa döndüm. Yine mi bu kız? Ne istiyor bizden?
"Ah, merhaba jihyo! Nasılsın? Çok güzel bir tesadüf"
Felix ona hemen güler yüzle selam vermişti. Bense kıza dik dik bakıyordum. Feliximi elimden almaya çalışıyor gibi."Evet çok güzel bir tesadüf. Şey biraz kayar misiniz?" Bana bakıp söylemişti. Aramızda oturmak istiyordu. Üzgün değilim ama burası benim yerim. Felixin yanı.
"Hayır" çok soğuk bir şekilde söylemiştim. Kız suratını aşmıştı. Kendini assa daha iyi.
"Hyunjin! Kayda kız otursun ne olcak?" Felix karşı çıkmıştı. Ne yani oda mı kaymami istiyor? Peki öyle olsun ama ben yapacağımı bilirim.
"Öyle olsun" kenara geçtim. Kız hemen oturdu. Yüzsüz cidden.
"Eee, felix telefon numaranı alabilir miyim? Daha sık konuşuruz"
Hızla yanımdaki kıza baktım. Telefonunu felixe doğru uzatıyordu. Felix telefonu alacağı sırada telefonu kapıp kendime seçtim. Bu kadarı fazla! Yeterince dayandım!"Ne oldu hyunjin?" Birde soruyorsun felix. Ne mi oldu gör bakalım.
"Hiç" Hızla ayağa kalkıp telefonu denizin içine fırlattım. Felix ve jihyo bir denize bir bana bakıyordu. Koşarak felixin yanına gittim. Elini sıkıca tutup felixi ayağa kaldırdım. Hızlı adımlarla ordan uzaklaştırdım.
"Hyunjin ellerimi bırakır mısın?"
"Bırakamam"
"Hyunjin elimi bırak dedim!" Felix ellerini çekmeye çalıştığında onu kendime çektim. Böylece vücutlarımız birleşti. Felixin sinirli yüzü bir anda yumuşadı ve bana şaşkın şaşkın bakmaya başladı. Ellerimi beline attım. Havada kalan kendi elini omzuma attı.
Hızla bir anda dudağına yapıştım. Gözlerimi kapatıp dudaklarını öpmeye başladım.
Felix
Dudağımda bir yumuşaklık hissettim. Gözlerimi sonuna kadar açıp karşımdaki siyah saçlı çocuğa bakım. Yanlış görmüyorum. Hyunjin beni öpüyordu. Vücudumdaki bütün kan yanaklarıma çıktı. Kalbim durmuş gibiydi ama mükemmeldi. En sonunda bende dayanamayıp karşılık verdim. Ama bunu fazla uzun tutamazdım. Dudalarımızı ayırdım ve kafamı yan tarafa çevirdim. Hyunjin bana yaklaşıp çenemi bir eliyle tuttu. Kafamı ona doğru çevirip ona bakmami sağladı. Ona baktığımda bana gülümseyerek
"Sevgili lee felix sevgilim olur musunuz?"
"... şey b-ben tabii olurum" tebessüm edip dudaklarımızı birleştirdim. Hemen geri çekildim. Hyunjin tebessüm ederek bana hızlı bir şekilde sarıldı.
"Seni çok seviyorum sevgilim"
"Bende seni çok seviyorum sevgilim"
------
524 kelime çok değil ama olsun. Sonunda Sevgili oldular jdkdmxjxk.
Neyse babay öptüm dudusunuzdan muahhh💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla unutmam/hyunlix
FanfictionFelix'in doğum gününü bir tek sınıftan kavgalı olduğu arkadaşı hyunjin hatirliyordu.