Merhabalarr nasilsinizz?? Umarım iyisinizdirr💋💋
****
Felix
Sonunda geldik. Yolda hyunjinin söylediği şey kalbimin daha hızlı çarpmasına neden olmuştu. Bu uzun süredir onun iltifatlarini duymadigim için olabilir.
Guzel bir çardaga gelmiştik. Chan tavuk ve kimchi getirmişti. Ben tabbokki (böylemi yazılıyordu?) Ve İçecek. Hyunjin ramen ve kore sosislisi. Jisung'da bibimbap getirmişti.
Hyunjin ramen ve sosisliden iki adet almıştı.
Hyun-felix al bunları sende ye diye aldım.
Felix-yaa teşekkür ederim.
Hyunjin ramen ve sosisliden vermişti.
Jeong-hyung ama bizz
Chang-jeongin merak etme ben sana herseyden yaparım. Bunların yemeğine ihtiyacın yok.
Jeong-sagol hyungg~~
Changbin mutlu yüzüyle yemek yapmaya devam etti.
Changbin ve chan yemek yapıyor. Seungmin malzemeleri söyleyip hazırlıyor. Jisung ve minho birseyler konuşuyor. Jeongin youtubeden nasil basit slime yapımını araştırıyor.
Seung- jeongin diyorum sana yalan onlar!
Jeong-ya hyung nerden biliyorsun belki olur!
Seung-hatirlatirim bu cümleyi 20. Kez kuruyorsun.
Boş boş konuşuyorlar yine. Ama jeongin hala anlamadı. Yalan olduğunu söylememize rağmen hala yapıyor.
Chan- yemekler hazır!
Chan, changbin ve seungmin yemekleri koymaya başladı.
Hyun-sicak suda şuradaydi.
Hyunjin önceden hazırlamış olduğu sıcak suyu getirdi ve ikimizinde rameninin içine doldurdu.
Felix- hyunjin tekrar teşekkür ederim.
Hyun-ne demek güz- Felix
Felix-ne dedin
Hyun-ne demek felix dedim
Felix-hee tamam
Hyunjinin bir an farklı birsey dediğini duydum. Neyse pek önemli değil ben yanlış duymuşum.
Hyunjinle yan yana yemek yiyorduk. Arada kimchi ve bibimbap'ta yiyorum. Hyunjin ramenini bitirmişti. Sosiliyi yiyordu.
Jis-bisi diycem daha sonra yürüyüş yapalım mı?
Felix-olurrr
Hyun-olabilir
Minho-tamam olur ama önce yemekleri bitirin.
Jeong-yes! Tamam hyung
...
Sonunda yemek yemeyi bitirmistik. Şuan etrafı topluyorduk.
Hyun- Sonunda bitti!
Felix-evet yaa
Bir kolumu hunjinin omzuna attım. İrkildi ilk başta. Rahatsız olduğunu düşünüp elimi çekecektim ki
Hyun-birsey olmadı canım.
Felix- he tamam canim.
Karşılık verirmiş gibi yapmıştım. Hoşuma giderdi öyle yapmak.
****
Evet şuan yürüyüş yapıyorduk. Herkes kendi halindeydi.
Hava biraz kararmisti ve benim ellerim usuyordu. Ellerime sıcak hava üfleyip ısıtmaya çalışıyordum. Ama bir türlü ısıtamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla unutmam/hyunlix
FanfictionFelix'in doğum gününü bir tek sınıftan kavgalı olduğu arkadaşı hyunjin hatirliyordu.